Gå till innehåll

Hälsa programmerarna på Boss


Odrike

Recommended Posts

Att det inte är bra att supa när man skriver programkod. :roll:

 

Inte kul att borden flippar ut och kastar ut spelarna titt som tätt.

Speciellt inte när man sitter med AA och har värsta maniac table-image. med en massa limpare...Arghhh:evil: :evil:

hehe, har klagat några gånger sedan patchen man jag får bara höra att det är mitt fel typ, skicka dxdiag osv.. :/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att dom vill att du ska skicka all info du kan har inget att göra med om dom tycker det är ditt fel eller inte. Dom vill helt enkelt ha all information dom kan få tag på för att fixa eventuella fel. Att någon säger "Du, det här funkar inte" är inte till någon hjälp när man felsöker. Att någon säger "Du, det här funkar inte, här är all information jag har om vilka versioner jag har av allt i mitt system, och här är en stacktrace" är till betydlgt mer hjälp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att dom vill att du ska skicka all info du kan har inget att göra med om dom tycker det är ditt fel eller inte. Dom vill helt enkelt ha all information dom kan få tag på för att fixa eventuella fel. Att någon säger "Du, det här funkar inte" är inte till någon hjälp när man felsöker. Att någon säger "Du, det här funkar inte, här är all information jag har om vilka versioner jag har av allt i mitt system, och här är en stacktrace" är till betydlgt mer hjälp.

 

visst, försökte förklara att det inte är enbart jag som kastas ut, utan alla, o borden försvinner, kan förstå om det fanns en error log i klienten som jag kan skicka men....tjat om ominstallation och min dxdiag blir dom inte klokare på(om det inte är min dator som kickar ut alla ur borden :D)

 

ur som helst verkar det funka bra nu. :-D

Spelet flyter på bra, riktigt trevligt där nu.

tappat några under dagen, och just precis ett bord som rök...tror de inte kommer att fixas helt innan ny patch...
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att det inte är bra att supa när man skriver programkod. :roll:

 

Inte kul att borden flippar ut och kastar ut spelarna titt som tätt.

Speciellt inte när man sitter med AA och har värsta maniac table-image. med en massa limpare...Arghhh:evil: :evil:

 

 

Men om dem nu var så fulla under programeringen så hade bara dina AA blivit utköpta endå...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det nån som lyckats multitabla på denna sidan lr? Funkar de efter man lärt sig klienten lr? För jag kan knappt lira mer än 2 bord då jag kan lira betydligt fler på andra klienter som jag e van vid. Ni som spelar på boss hur tycker ni att värdet är på spelen? Har vart inne och tittat och verkar vara väldigt löst, men jag vet inte hur mkt de påverkar att de är 5manna istället för 6manna.

 

ps. vart tittar man HHs? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu ställer jag in mig i ledet som klagar. Horjävlapisskuksida, det är ungefär så jag känner just nu. nötter hit och dit och utslängd med flera pers kvar i potterna. Stäng ner sidan och fixa problemen! Men ni tycker väl det blir för dyrt att ingen kan spela, men ni tänker inte på dom som föder er. Det är VÅRA pengar som förloras när VI blir utslängda. Om ni inte kompenserar detta har iaf jag lirat på sidan för sista gången.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag rättar in mig i ledet oxå, men jag har faktiskt spelat 1 hel sng utan avbrott

utav ett ganska stort antal sng.

Alla snackade ju om den nya uppdateringen som kom i veckan då skulle det rättas till men vad har dom gjort jo lite förbättringar och lagt till black jack

så dom kan dra in lite mer pengar. Men inte har dom lyssnat på oss spelare om problemen att bli utkastade

Jag upplever att felen började komma när dom gjorde saiterna combatibla med Windows Vista kan det vara så?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu ställer jag in mig i ledet som klagar. Horjävlapisskuksida, det är ungefär så jag känner just nu. nötter hit och dit och utslängd med flera pers kvar i potterna. Stäng ner sidan och fixa problemen! Men ni tycker väl det blir för dyrt att ingen kan spela, men ni tänker inte på dom som föder er. Det är VÅRA pengar som förloras när VI blir utslängda. Om ni inte kompenserar detta har iaf jag lirat på sidan för sista gången.

 

Kör du XP eller Vista?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

XP här, samma problem sedan senaste patchen(inte spelat på några dagar nu dock)

 

Ja har XP oxå har kollat lite bakåt i tiden på några olika forum och det verkar som dom flesta felen började i Juli 2007. Vistan kom ju redan Januari 2007

däremot så släpptes ju SP1 juli 2007 om det kan ha någon betydelse.

 

Det här är ju ett jäkla skit ändras det inte inom en snar framtid så lägger ja av

totalt med BOSS. Verkar som dom är medvetna om felet men skiter i det, för det finns ju ingen reaktion alls med all skit dom får på alla forum och säkert alla e-mail till suporten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja har XP oxå har kollat lite bakåt i tiden på några olika forum och det verkar som dom flesta felen började i Juli 2007. Vistan kom ju redan Januari 2007

däremot så släpptes ju SP1 juli 2007 om det kan ha någon betydelse.

 

Det här är ju ett jäkla skit ändras det inte inom en snar framtid så lägger ja av

totalt med BOSS. Verkar som dom är medvetna om felet men skiter i det, för det finns ju ingen reaktion alls med all skit dom får på alla forum och säkert alla e-mail till suporten.

För mig började det förra veckan, när klienten uppdaterades.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad händer med de pengar som är investerade i potter när borden krashar?

Någon som vet om pengarna går tillbaka eller vad händer?

Det är ju rätt svårt att ha full koll på rullen hela tiden.

 

För mej går inte hela bordet ner utan vad jag vet så forsätterspelet för dom andra men det försvinner några ospelade händer och möjligen en vinsthand och någon blinds för det tar en jäkla tid och återansluta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För mej går inte hela bordet ner utan vad jag vet så forsätterspelet för dom andra men det försvinner några ospelade händer och möjligen en vinsthand och någon blinds för det tar en jäkla tid och återansluta.

 

Hmm då upplever vi inte samma problem. Hos mig så dör bordet helt och alla kastas ut till lobbyn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad händer med de pengar som är investerade i potter när borden krashar?

Någon som vet om pengarna går tillbaka eller vad händer?

Det är ju rätt svårt att ha full koll på rullen hela tiden.

 

Håller med, speciellt svårt eftersom boss aldrig tycks uppdatera funktionen "cash in play" så att den fungerar när man spelar fler än 5 bord.. Var ett bra tag sen nu det skulle göras.. Hur svårt är detta?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...