Gå till innehåll

BestPoker-representant


rilleg

Recommended Posts

  • 2 months later...

Hittar inte någon officiell bestpoker tråd, så jag tar det här.

 

Fungerar inte pokertracker till bestpoker? Jag har installerat obdc-grejen och PT läser händerna. Men det blir error på alla :( "Unable to get game number(2)". Ifall jag går in i bestpoker -> Resources -> Databases så har HH filer skapats och allt ser rätt ut. Men PT vill som sagt inte importera. Vet någon hur man löser detta?

 

Mycket tacksam för svar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nervermind,, denna patchen fixar det: http://www.pokertracker.com/forum/viewtopic.php?t=20594

 

Men när jag ändå är här:

1: Är bestpoker bombsäkert skattefritt?

2: Varför fasen finns inte autoreload, fixa iaf så att man inte behöver sitta ut enbart för att fylla på?

3: Varför visade inte min moståndares kort när jag shovade AI på river, fick syn och potten skeppades till honom?

4: Är det rimligt att jag fick betala $33 i rake på en 240 händer HU session på 1/2? Vilken nivå går det att spela HU på utan att raken våldtar en?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom på en sak till. Man kan ju se muckade händer om man trycker upp last played hand eller vad dom kallar det. Men PAHUD visar inte det på bordet, går det att genom någon mjukvara se de muckade händerna direkt på bordet? När man spelar 4+ bord är det ganska svårt att hinna med att trycka på "last hand" och kolla.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...