Gå till innehåll

CarlDenStore äger sönder Bestpoker


Ignatius

Recommended Posts

Spelar inte fi river helt sjukt kasst i hand 1?

Antingen synar han river med nöten i sista pos eller så är jag alldeles för trött.

 

Hand 2 måste CarlDenStore nog syna mot vissa fiender.

 

LOL stämmer, Fi synar med nötterna, även om han nog inte fått bet för raise ska han självklart rejsa där.

 

Sen, apropå OP, förstår jag att OP postar den här tråden för att visa vilken värdelös spelare CDS är.

 

Jag har inte sett honom spela men av de här händerna att döma kan man INTE dra sånt slutsats, och det är löjligt att ens ta upp två enskilda händer så här utan att veta historiken spelarna emellan.

 

I första handen så måste Fi ha Ess eller 9 för att syna alt höja och CDS chansar väl på att Fi inte har det, med tanke på att Fi spelade floppen ganska passivt. CDS chansar helt enkelt, och Fi kanske har släppt många rivers förut?

 

I andra handen så är det som tidigare sagt standard med syn mot vissa Fi.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Säkert jättebra att bara syna med nuts de gånger han bluffhöjer också va?

 

Lol, brukar du syna på river när dina bluffar blir höjda? lycka till med ditt spel.:lol:

 

Jag säger förfasen inte att det är rätt att bara syna med nutsen, men killen kanske var väldigt intresserad av hur CDS spelade handen för framtida reads.??? Det är ju iaf en grej som LITE motiverar bara en syn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

dilba_1 ÄR bra, det är ett faktum

Att han skulle äga ongame är mkt mkt fel det gör två norrmän, en dansk och en canadick. Mest en norrman faktiskt.

Samme norrman har gett dilba_1 cred för sitt hu spel och även theMVP som är en mkt kompetent spelare har gett honom cred. Han avbröt en hu och skrev i chatten att han inte ville spela mer för "u dont suck anymore".

Troligtvis hade han väl mött CDS tidigare som iof är duktig men inte i dilbas klass vad gäller hu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lol, brukar du syna på river när dina bluffar blir höjda? lycka till med ditt spel.:lol:

 

Jag säger förfasen inte att det är rätt att bara syna med nutsen, men killen kanske var väldigt intresserad av hur CDS spelade handen för framtida reads.??? Det är ju iaf en grej som LITE motiverar bara en syn.

 

Jag menar att han aldrig kommer lyckas med en bluff på den där brädan när han är tom ifall han bara synar med nuts.

 

Säg att han har nutlow där istället. Ifall han vill bluffa och höjer och vi VET att han bara synar med nuts så är ju höjningen/synen inte så svår för oss att göra oavsett vilka kort vi har.

Hoppas du förstår.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...