Gå till innehåll

Paradise introducerar Players Club - vårt sätt att säga tack!


ParadiseEric

Recommended Posts

Paradise Players Club är vårt sätt att säga tack!

 

Tjäna Frequent Player Points – FPP-poäng varje gång du spelar poker med riktiga pengar på ParadisePoker. För dessa kan du köpa in dig i exklusiva turneringar och/eller lösa in poängen mot pengar.

 

Enkelt att samla in: Få 1 FPP för varje €0.25 du inkasserar i rake.

 

Fler alternativ: Till skillnad från andra pokerrum tillåter vi dig att använda dina poäng som du vill – du kan köpa in dig i exklusiva turneringar eller lösa in dem i kontanter. I början av 2008 kommer vi också att lansera vår nya ParadiseStore, en shop utöver det vanliga.

 

Nyhet: Du kan nu växla de poäng du tjänar under en månad till kontanter. Registrera dig för kontantinlösning genom att fylla i detta e-formulär. Du kommer att få en bekräftelse per e-post inom 24 timmar från det att du registrerat dig. Spelaren måste registrera sig före den 25:e dagen av månaden för att kunna få kontantbonus för den månaden.

All kontantbonus för föregående månad betalas ut den 1:a dagen av månaden.

 

Turneringsschema

 

Under hela månaden kan du använda dina poäng till att köpa in dig i exklusiva Paradise Poker Players Club eller FPP-turneringar som dessa:

 

Dagligen 17:00 Paradise €200 FPP 100 FPP

Dagligen 23:00 Paradise €200 FPP 100 FPP

Lördag 19:00 Paradise €500 FPP 50 FPP

Söndag 19:00 Paradise €2000 FPP 500 FPP

 

Cash Back

 

Du kan nu växla de poäng du tjänar varje månad till kontanter. Ju fler poäng du förtjänar desto mer får du i kontanter. Dina poäng omsätts till kontanter enligt tabellen nedan:

 

FPP-poäng = Bonus

1000 - 2000 = 25.00 €

2000 - 3000 = 50.00 €

3000 - 4000 = 100.00 €

4000 - 6000 = 200.00 €

6000 + = 300.00 €

 

 

Den första dagen av varje månad kommer oanvända poäng som du förtjänat föregående månad att omsättas till kontanter. Oanvända poäng är poäng som du förtjänat under månaden men inte använt till att köpa in dig i turneringar. De poäng som du använder kommer att dras ifrån den totala summan poäng du har i slutet av månaden, så du kan delta i de turneringar du önskar och växla dina kvarstående poäng till kontanter.

 

Läs mer om vår nya Players Club här!

 

 

Mvh ParadiseEric

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man har tex 3000FPP sen tidigare kan man få ut det i kontanter?

 

Verkar inte som man kan det. Förmodar att ParadiseStore är alternativet för gamla FPP.

 

"Alla poäng som samlats in före nuvarande månad kommer inte att räknas med i den månatliga lojalitetsbonusen." Nr 9 i TAC.

 

http://se.sportingbet.com/t/paradise-poker/promotions/players-club-terms.aspx

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aha är det så? Det var ju synd.

Aja löser man ut det i cash så är det ju endå en väldigt dålig rakeback, tyvärr...

Och FPP turrarna är ju tomtarnas tunering.

Skulle vara nått om den nya shopen kan erbjuda lite fina saker. Får hoppas på de.

 

Jag tycker att detta verkar vara en bra promotion. Jag tror jag kommer växla in eventuella FPP under december månad till cash. 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så om jag rake:ar 400Euro en månad får jag tillbaka 25Euro? Kanon, är ju hela 6,25% rakeback... :shock:

 

BTW: Har skickat PM till dig ParadiseEric för några dagar sen men inte fått något svar.

 

Tja, jag ser det som en extra krydda som ger lite extra motivation. Jag tycker det är en bra grej så får man lite glädje av FPPs. Jag gisar att cash ger bättre värde än framtida ParadiseShop. Men det är svårt att gissa om man inte kan jämföra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Tja, jag ser det som en extra krydda som ger lite extra motivation. Jag tycker det är en bra grej så får man lite glädje av FPPs. Jag gisar att cash ger bättre värde än framtida ParadiseShop. Men det är svårt att gissa om man inte kan jämföra.

 

Då kan man väll välja ett boss skin med 30% rejkback? Finns de med bonus + rejkback. Paradises f.d Sportingbets nya bonusar är ett stort skämt anyway....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då kan man väll välja ett boss skin med 30% rejkback? Finns de med bonus + rejkback. Paradises f.d Sportingbets nya bonusar är ett stort skämt anyway....

 

Paradise har olika erbjudanden. Detta erbjudande är ett alternativ till deras framtida paradisestore. Varför jämföra detta specifika erbjudande som för övrigt inte utesluter andra erbjudanden med de bästa andra sidor har att erbjuda?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Paradise har olika erbjudanden. Detta erbjudande är ett alternativ till deras framtida paradisestore. Varför jämföra detta specifika erbjudande som för övrigt inte utesluter andra erbjudanden med de bästa andra sidor har att erbjuda?

 

Pokerstore har ännu inte öppnat och de har haft samma stil på bonus sen de bytte till namnet Paradise. En segavklarad omräknat till rejkback dålig bonus. Men alla har ju olika tycke o smak. Pokerstore kan bli intressant men samtidigt är det fler boss skin som ska öppna vipshops. Men om de har en väldigt generös vipsop kanske de blir bäst vem vet. Just nu är de långt ifrån i bonusväg iaf. Tänker inte skriva ut vilket skin jag refererar till i denna tråd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kommer att få en bekräftelse per e-post inom 24 timmar från det att du registrerat dig. Spelaren måste registrera sig före den 25:e dagen av månaden för att kunna få kontantbonus för den månaden.

All kontantbonus för föregående månad betalas ut den 1:a dagen av månaden.

 

Ska man anmäla sig varje månad man är intresserad av att växla FFP mot cash?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Då kan man väll välja ett boss skin med 30% rejkback? Finns de med bonus + rejkback. Paradises f.d Sportingbets nya bonusar är ett stort skämt anyway....

 

Finns rakeback på paradise, men inte får oss som redan har konto, så chansen att man lirar där är lika med noll.

Nu spelar jag inte där ändå, men man kan ju tycka att det är mysko kundhantering att tvinga spelare som ev hade lirat där att leta rätt på annat skins.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Finns rakeback på paradise, men inte får oss som redan har konto, så chansen att man lirar där är lika med noll.

Nu spelar jag inte där ändå, men man kan ju tycka att det är mysko kundhantering att tvinga spelare som ev hade lirat där att leta rätt på annat skins.

 

Sen finns det dom som blir lovad rajkback av eric, men sen när du spelat där 3 månader och fortfarande inte fått nått, så kan han helt plötsligt säga "sorry vi har ändrat lite här så du får inget alls nu, synd att du spelat här 3 månader o gick på det"

Detta e en pajas site, aldrig hört talas om sämre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...