Gå till innehåll

Railtråd SM Online Heads Up NL Holdem 26/11


mmiioo

Recommended Posts

  • Svars 152
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

haha om vi som vann första matchen får köra om från början så kan nordic bet dra åt helvete rätt rejält.

 

Jag håller med o matt de e unfair, men känns som om de inte finns ngn annan RIMLIG lösning? Folk som gdaily, som kom in med 2500 / 3500, ska han spela om? Eller jag som kom in 15 sekunde för sent o bara förlorat en blind?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har ni fått ngt mail från nordic? Inte jag ännu iaf o inga pengar in på kontot... känns inte seriöst att spela igen iaf.. vad är det för dåliga förklaringar från nordicbet angående detta? Kompensationer för dem som vann första rundan?????

 

Ett svar från nordicansvarig här tack!!!!!

 

:evil:

Jag har inte heller hört ett ord från nordic än och nu har hela turren försvunnit från klienten också.

:evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag håller med o matt de e unfair, men känns som om de inte finns ngn annan RIMLIG lösning? Folk som gdaily, som kom in med 2500 / 3500, ska han spela om? Eller jag som kom in 15 sekunde för sent o bara förlorat en blind?

 

En vettig/rimlig lösning är att

a) Öppna så fler än 256 deltagare får vara med

b) manuellt gå igenom alla matcher (128 st) för att se vilka som vunnit "ärligt" och låta dessa få frirond i första matchen när det spelas om.

 

Nu är väl inte det möjligt rent tekniskt, så då borde man gå igenom listorna manuellt och kolla vilka som vunnit "ärligt" och ge dessa $50 som plåster på såren. Kan ju inte vara mer än typ 25 som vann okej.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En vettig/rimlig lösning är att

a) Öppna så fler än 256 deltagare får vara med

b) manuellt gå igenom alla matcher (128 st) för att se vilka som vunnit "ärligt" och låta dessa få frirond i första matchen när det spelas om.

 

Nu är väl inte det möjligt rent tekniskt, så då borde man gå igenom listorna manuellt och kolla vilka som vunnit "ärligt" och ge dessa $50 som plåster på såren. Kan ju inte vara mer än typ 25 som vann okej.

 

Låter som en okey lösning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Också skickat ett klagomail, men räknar inte med att få något svar på det. Kändes som att jag råkade bli lite lätt hatisk i tonen...

 

Rätt sjukt hur dåligt internetpoker fungerar överhuvudtaget. Är det inte strul med programvaran så är det låsta konton utan förklaring, absolute-härvor, strul med reggningar som till poker cruise-frirullen, avblåsta bonusar, affar som drar med folks stålar osv osv. Det bästa vore nog om det blev svenska licenser med hårt ställda krav från en statlig myndighet framöver...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoppas verkligen pokerförbundet tar nordicbet i örat nu o ser till att det blir kompensation för alla deltagande ikväll, tror dem att vi spelare bara tycker det är ok o spela om på torsdag tex?? Fortfarande ingen kommentar från nordic här eller via mailen? ska man bara sitta o få besked via detta forum??

 

Nordic har ju allas mailadresser... inget mail fortf o ingen info på hemsidan, turn borta på lobbyn....

 

Det är ju iaf inte så här Nordic får fler spelare.... (doddo74)

 

PS; Ola bråka lite åt oss nu, dem lyssnar säkert på dig mycket mer!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skickade detta mail till support precis

 

 

Kommer inte kunna medverka på torsdag utan vill ha inköpet tillbaka, dessutom är jag mycket besviken att det avbröts då jag hade vunnit min första match ärligt.

 

Rimligen tycker jag nån form av kompensation vore på sin plats, just för att jag vunnit och att det börjar om, att jag tagit ledigt från jobbet idag för att kunna spela, gjort en insättning (med avgift) just för detta samt att jag nu inte kommer kunna medverka i något jag sett fram emot.

 

Mvh .......

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick detta mail av Supporten nu:

 

Först och främst vill vi beklaga de problem som uppstod i SM Heads Up-turneringen. Grunden till varför vi valde att cancelera turneringen var att det var många som inte lyckades logga sig in i klienten när turneringen startade. Dessa förlorade då sina blinds mot sina motståndare.

 

Eftersom det var många som fick detta problem valde vi att stoppa turneringen då den inte utvecklade sig på rättfärdiga premisser.

 

Detta var givetvis synd för de som spelade en ”fair” Heads Up där båda spelarna lyckades logga in och spela ”fair”.

 

Vi kommer i tillägg komma med en kompensation för alla som var med i turneringen i morgon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...