Gå till innehåll

Railtråd SM main event, samt vanliga söndagsturrar


slashyboy

Recommended Posts

Nu får du allt ta och hejda dig lite. När har han någonsin hävdat att han är bättre än någon annan? Killen är ju hur ödmjuk som helst.

 

Var tvungen att kolla upp att young_don var den jag trodde först, men kan inte annat än att hålla med dig. Jag tycker att det är en ganska lustig(inte din, sorkenkk!)kommentar då den kom från en person som i ett flertal inlägg framstår som arrogant.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 674
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

heja sportcafet!!!!

 

edit: jag mår dåligt när jag ser hur mycket young_don klonkar.

 

Jag vet att du tror att du är bäst för att du kommit långt i två turrar nu men du är inte alls bra.

 

Jag är inget stort fan av icke konstruktiv kritik, men här tror jag att det kan vara på sin plats: nedrans mongo bongo!

 

Var har du sett consp posta att han är allsmäktig MTT-gud och att alla andra är fisk? Killen klonkar på, delar med sig av sin kunskap i videos och har hjälpt MÅNGA på traven inom turneringspoker. Dina inlägg är bara meningslösa, plz sluta opp.

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är inget stort fan av icke konstruktiv kritik, men här tror jag att det kan vara på sin plats: nedrans mongo bongo!

 

Var har du sett consp posta att han är allsmäktig MTT-gud och att alla andra är fisk? Killen klonkar på, delar med sig av sin kunskap i videos och har hjälpt MÅNGA på traven inom turneringspoker. Dina inlägg är bara meningslösa, plz sluta opp.

 

/SK

 

Håller med!!!!

 

gogo consp! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

heja sportcafet!!!!

 

edit: jag mår dåligt när jag ser hur mycket young_don klonkar.

 

Jag vet att du tror att du är bäst för att du kommit långt i två turrar nu men du är inte alls bra.

 

Har jag kommit långt i två turneringar? Berätta vilka du syftar på så kan jag fylla på med de du har glömt.

 

Som sorken sa, jag har ALDRIG försökt framstå som bättre än någon annan. Jag är inne i en period där det går jävligt bra just nu, varför kan du inte unna mig det?

 

Blir så jävla trött på såna som sig och jag får verkligen lust att skita i allt vad pokerforum.nu heter. Finns så mycket bättre ställen att skriva på så jag förstår egentligen inte varför jag är kvar.

 

Tack ni andra förresten, det värmer :heart:

 

------

 

FamilyGuy, varför hejar du på sportcafet? Han suger rätt hårt imo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har jag kommit långt i två turneringar? Berätta vilka du syftar på så kan jag fylla på med de du har glömt.

 

Som sorken sa, jag har ALDRIG försökt framstå som bättre än någon annan. Jag är inne i en period där det går jävligt bra just nu, varför kan du inte unna mig det?

 

Blir så jävla trött på såna som sig och jag får verkligen lust att skita i allt vad pokerforum.nu heter. Finns så mycket bättre ställen att skriva på så jag förstår egentligen inte varför jag är kvar.

 

Tack ni andra förresten, det värmer :heart:

 

------

 

FamilyGuy, varför hejar du på sportcafet? Han suger rätt hårt imo.

 

Sportcafet tycker jag har spelat bra med sin stora stack, dock att han tappade ratt rejallt nar han borjade syna en massa reraise.

Han hade ordentligt med flyt att han blev en av chipledarna sa tidigt inpa. Vi satt i samma bord nar han gick fran typ 190 till 450 inom 5 min med nagra riktiga skithander som traffade perfekt.

Men men, utan flyt vinner/kommer man inte sa langt i tours som denna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HU 4 rollz så får vi se vem som har koll?

 

Nej varför?

 

jag har sagt det förut men jag säger det igen, jag spelar inte CG, så varför skulle jag då vilja spela det för rullen mot nån som troligen är en bättre CG-spelare än mig?

 

Om det får dig att må lite bättre så kan jag hålla med om att KT-handen vi pratade om förut var felspelad. Jag tyckte just då att den var bättre än vad den i själva verket var. AT-handen där jag synade sportcafets riverdonkpush var oxå en sån. Hur han lyckas c/c ner flopp+turn med FD+ stegdrag kan man dock undra lite över.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HU 4 rollz så får vi se vem som har koll?

 

Hur fan ska det gå till när Conspiracy spelar MTTs?

 

K10 handen går att spela annorlunda, ja. Han har själv sagt att det kanske inte var det bästa spelet.

Följde honom genom hela spelet igår och han spelade mkt bra MTT poker imo.

 

Jobba klonken!!:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har tyvärr inte fler händer i denna pokertracker-databas

 

hej1tu3.jpg

 

efter denna post ska jag inte gå OT igen :-)

 

Orka cashgamedonks........ ;)

 

 

Du är såklart mkt bättre än mig på CG, vem har sagt något annat? Vore väl ganska konstigt om det inte vore så eftersom jag inte spelar det öht.

 

Jag tar gärna emot kritik på mitt spel (även från dig ;)), jag tycker jag i stort sett spelade bra igår, bortsett från KT och AT händerna. Det var dock säkert flera händer jag spelade fel så kom gärna med konstruktiv kritik.

 

När det gäller sportcafet så är han kanske en bättre pokerspelare än mig, men hans turneringsspel igår var inte bra, det går inte ens att diskutera.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har jag kommit långt i två turneringar? Berätta vilka du syftar på så kan jag fylla på med de du har glömt.

 

Som sorken sa, jag har ALDRIG försökt framstå som bättre än någon annan. Jag är inne i en period där det går jävligt bra just nu, varför kan du inte unna mig det?

 

Blir så jävla trött på såna som sig och jag får verkligen lust att skita i allt vad pokerforum.nu heter. Finns så mycket bättre ställen att skriva på så jag förstår egentligen inte varför jag är kvar.

 

Tack ni andra förresten, det värmer :heart:

 

------

 

FamilyGuy, varför hejar du på sportcafet? Han suger rätt hårt imo.

 

MTT Player of the Year: Sweden.. Conspiracy har min röst som Sverige's stora MTT-hopp =)

 

Han ÄR the KLONKdonk =) hehe

 

Ge inte upp nu, Conspiracy, du möter 7 halvdonkey's och 1 bra... Tryck o ta hem det! =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...