Gå till innehåll

VIP-Race/Rake-Race/Cash-Race


NazguLKiNG

Recommended Posts

Ja precis, men tänkte om det fanns några som inte börjat ännu? Är lite sent att börja med den där^ (även om det är över 1 månad kvar)..

 

Sen undrade jag lite också om någon har koll på hur hårt pokersajterna tar på att spelarna delar konton under VIP-race osv (2 personer på 1 konto t.ex.)

 

MVH

/NazguL

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

carlos har ett som iofs är igång men dem räknar per vecka också, med start varje torsdag dvs imorn. $10 000 pristpott varje vecka $5k för mest rake och $5k för mest händer och man kan ta priser i båda kategorier. 30 priser per kategori om jag inte missminner mig, det krockar heller inte med bananplockning.

 

http://www.carlospoker.com/leaderboard.php

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

stenhård kontroll, du blir utkasted direkt och de tar dina pengar

 

Jag pendlar lite mellan mina föräldrars hus och min studentlägenhet och spelar på båda ställena och har aldrig råkat ut för nån "utkastning".

 

Å andra sidan har jag aldrig vunnit ett jävla dugg i dom här racen så jag är antagligen inte deras högsta prioritet.

 

Så bottom line: Ignorera mitt inlägg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag pendlar lite mellan mina föräldrars hus och min studentlägenhet och spelar på båda ställena och har aldrig råkat ut för nån "utkastning".

 

Å andra sidan har jag aldrig vunnit ett jävla dugg i dom här racen så jag är antagligen inte deras högsta prioritet.

 

Så bottom line: Ignorera mitt inlägg.

 

Men så är det ju du bara en person. :-) Det som är förbjudet är 2 personer på samma konto, inte 1 person på två olika fysiska adresser. Iofs kan de ju bli misstänksamma om du sitter 8h i din lägenhet och sen åker till dina förädrar och sitter 8h, och gör så i en månad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för alla tips! Men egentligen måste det ju vara rätt svårt för pokersajten att bevisa om ett flertal pokerspelare sammarbetar på 1 konto, dem kan ju inte veta om spelaren lider av insomnia? ;) (om det nu används samma IP-adress)

 

MVH

/NazguL

 

Ja exakt. Är nog extremt svårt att bevisa. Å andra sidan är det väl sällan värt att sitta två pers. Dela priset på två när man ändå måste spela extremt mycket känns spontant inte så hett.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för alla tips! Men egentligen måste det ju vara rätt svårt för pokersajten att bevisa om ett flertal pokerspelare sammarbetar på 1 konto, dem kan ju inte veta om spelaren lider av insomnia? ;) (om det nu används samma IP-adress)

 

MVH

/NazguL

Men de behöver naturligtvis inte bevisa nånting. Anser de att du har fuskat så håller de inne med priset och du kan inte göra ett skit.

 

Vill minnas att expekt diskade någon (helt korrekt) precis i slutet av stora wsop-racet i våras.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...