Gå till innehåll

Pamela betalade pokerskuld – med sexnatt


Cyntax

Recommended Posts

Jag läste att det va Esfandiari eller Rick och att de nu träffas regelbundet..

 

Aftonbladet rapporterar även om att Pamela och sin toyboy Rick är på smekmånad på Disneyland.... Och den andra sidan jag läste på rapporterade även att Pamela och Rick ahde blivit ordentligt kära efter deras "affärsuppgörelse" och gick för att gänga sig direkt. Sen va det inte så farligt enligt den sidan som det låter i andra tidningar ang att hon sålde sin kropp....hade tydligen handlat om lite oskyldiga pussar till att börja med som senare utvecklades till mer avancerad hångel.....

 

men vem fan bryr sig egentligen.... :)...Även om jag jag kan känna en smula bitterhet över att man själv inte hamnade i samma situation. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej för helvette, hon har ju hepatit C å grejjer som man INTE vill ha. Men en ung fresh Pamela utan gummi, lätt värt! :mrgreen:
Mmmm näää. Du har inte fått på länge va?

 

En sexnatt med Pamela är som att spela rysk roulette med fullt magasin.

Finns det nån som kan vara värd $250.000? (sex är överskattat!?)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nae $250.000 är nästan lite väl mycket. men visst. om de nu va esfandiari som nu har lite pengar på fickan så hade de kanske kunnat varit värt de.

$250.000 för han kanske är som 25.000kr för en vanlig dödlig människa som oss

och då hade jag faktiskt kunnat överväga de. de e ju trots allt pamela andersson. respekt bara på namnet hur hon än ser ut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nae $250.000 är nästan lite väl mycket. men visst. om de nu va esfandiari som nu har lite pengar på fickan så hade de kanske kunnat varit värt de.

$250.000 för han kanske är som 25.000kr för en vanlig dödlig människa som oss

och då hade jag faktiskt kunnat överväga de. de e ju trots allt pamela andersson. respekt bara på namnet hur hon än ser ut.

När blev det respekt att vara torsk?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Torsk!

 

So what? Jag hade lätt kunnat tänka mig att betala för sex i en perfekt värld, dvs om jag visste att säljaren gjorde det hela av fri vilja, det var lagligt och det kostade max ett par hundra. Naturligtvis förutsätter företaget att jag även är singel, inte har haft sex på jävligt länge och är lagom berusad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

So what? Jag hade lätt kunnat tänka mig att betala för sex i en perfekt värld, dvs om jag visste att säljaren gjorde det hela av fri vilja, det var lagligt och det kostade max ett par hundra. Naturligtvis förutsätter företaget att jag även är singel, inte har haft sex på jävligt länge och är lagom berusad.
Va? Varför då? Nu är jag inte med dig alls... :rolleyes:
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...