Gå till innehåll

PartyPoker


mostrom

Recommended Posts

  • Svars 92
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hittade detta på: http://www.partypoker.com/mails/new_store_prelaunch.jsp

Get Ready: PartyPoints are Jumping in Value!

 

At the end of June we will be improving the PartyPoints store. PartyPoints will be increasing in value; a lot. Up to 50%. In anticipation of this change, we wanted to ask you to hold onto your PartyPoints! We know you want more value, and we are working hard to get the new store up and running.

 

Once the store is launched you will find bonuses that will give you the equivalent of up to 30% rake-back, and in some cases up to 40%. In addition to revamping the look and feel of the store, we will also be increasing the number of items offered and adding a wider range of redemption options.

 

To give you a better idea of the change in points value, check this out:

Current Cash & Bonuses

Rewards Points Cash Cash % back Bonus Bonus % back

Bronze 400 $10 5% N/A N/A

Silver 1,500 $50 6.67% $100 13.33%

Gold 12,000 $500 8.33% $1,000 16.67%

Palladium 30,000 $1,500 10% $3,000 20%

Palladium Elite 150,000 $15,000 20% N/A N/A

 

 

New Cash & Bonuses

Eligible Key Levels* Points Cash Cash % back Bonus Bonus % back

Bronze 400 $10 5% N/A N/A

Silver 1,500 $50 6.67% $100 13.33%

Gold 4,000 $200 10% $350 17.5%

Palladium 10,000 $600 12% $1,200 24%

Palladium 20,000 $1,500 15% $3,000 30%

Palladium Elite 100,000 $15,000 30% $20,000 40%

 

We are also making it more accessible for players to reach our exclusive Palladium Lounge. The quarterly membership target is being lowered, from 15,000** points to 9,000. For the ultra exclusive Palladium Elite, we have reduced the quarterly target from 75,000*** points to 50,000.

 

Lastly, we are making it easier for all players to unlock greater value by introducing Silver and Gold key levels. Take a look at the chart below which highlights the different key levels, and how to reach each one.

Key Level Points Required/Month Points Required/Quarter

Bronze 0 -

Silver 400 -

Gold 1,000 -

Palladium - 9,000

Palladium Elite - 50,000

 

 

Here is the bottom line…hold on to your PartyPoints, don’t redeem them just yet. All of the changes mentioned above wont be taking place until the end of June. But the points you are earning now, and the points you will continue to earn, will have greater value if you wait to redeem them. It’s just a month, we know you can wait!

 

* Players can redeem their points for cash and bonuses at their key level, and all the levels below.

** 15,000 based on previous monthly target of 5000 points

*** 75,000 based on previous yearly target of 300,000 points.

 

Sincerely,

The PartyPoker.com Team

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har fått en bonus på 100% upp till $3,500.

 

villkor för inlösen = Poäng 8 gånger bonusbeloppet på PartyPoker.com

 

betyder de att jag måste spela in 3500x8 = 36,000 poäng?

 

 

Nån som har koll på hur mycket 36,000 motsvarar i rake? För som jag fattat får jag inget tillbaka om jag t ex bara skulle spela in 35,999 poäng. Så vore ju skönt att veta om jag orkar lira in 36,000 poäng på en månad... :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken rakeback använder dom?

här kan du läsa om dom olika http://www.rakebackriver.com/types-of-rakeback

 

Partypoker använder inte rakeback.

 

Jag loggade in för att kolla FLO-spelet och såg att jag hade fått en $25-bonus som jag kunde spela för men inte kunde ta ut förrän jag tjänat in 150 poäng eller nått sånt.

 

Satte mig och spelade FLO $0.50-$1.00 samtidigt som jag försökte ta reda på hur man samlar poäng. Stod på deras hemsida att FL $0.50-$1.00 ger 10 poäng på 57 rakeade händer eller nått sånt. Det stod dock inget om vad som räknas som en rakead hand, om raken ska uppnå en viss summa eller om alla potter det tas rake ur är en rakead hand, om jag måste lägga in pengar i potten eller får poäng för alla rakeade händer jag fått kort i. Tappade sugen och började raisa alla händer efter ett tag och gulade pengarna till nån glad fisk på ca en halvtimmes spel. De var ju ändå inte mina så jag orkade inte bry mig nämnvärt. :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej, har testat Party lite grann. Inte jättenöjd. Men en sak; är det så att man inte ska få se hur stor stack sb och bb har i en hand? Det är dolt så fort handen sätter igång. Även vem det är. Det är ju centralt att veta hur stor stack de har, särskilt om man sitter på knappen och ska raisa/stjäla... Eller går det ställa in eller nåt?

 

Skulle också vilja ha mer info i miniview;n, om vem som har raisat och reraisat o.s.v.

 

_a

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej, har testat Party lite grann. Inte jättenöjd. Men en sak; är det så att man inte ska få se hur stor stack sb och bb har i en hand? Det är dolt så fort handen sätter igång. Även vem det är. Det är ju centralt att veta hur stor stack de har, särskilt om man sitter på knappen och ska raisa/stjäla... Eller går det ställa in eller nåt?

 

Skulle också vilja ha mer info i miniview;n, om vem som har raisat och reraisat o.s.v.

 

_a

 

posta skärmdump.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

posta skärmdump.

Hittade "felet" nu, jag hade fyllt i length of time player's action is displayed for - until next action. Då blir det så. Hade ju dock inte skadat om infon står kvar ändå...

 

Men den andra frågan; kan man få mer info i boxen om folks action? Om de har checkat, vad de raisat till o.s.v? Är van vid det från Ongame. Saknar Ongame...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Mitt problem med Party:

 

Under en session så kan jag inte agera på mellan 10-20% av mina händer. Alltså, jag får kort men kan inte folda. raisa eller syna. Spelet blir lite annorlunda då och en aningen svårare. Det fuckar såklart upp en del för mig på andra sajter som jag kör på samtidigt.

 

Jag är svensk.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mitt problem med Party:

 

Under en session så kan jag inte agera på mellan 10-20% av mina händer. Alltså, jag får kort men kan inte folda. raisa eller syna. Spelet blir lite annorlunda då och en aningen svårare. Det fuckar såklart upp en del för mig på andra sajter som jag kör på samtidigt.

 

Jag är svensk.

 

Dom problemen har jag inte upplevt

Klienten har fungerat bra för mej

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det står ju på PP att man kan ta ut pengar till konton man satt in pengar med.

Betyder det att ja kan sätta in en liten summa (100 SEK tex) med mitt bankkonto/VISA-kort och sedan ta ut en större summa (~20k SEK) till det kontot, trotts att ja har satt in en del av rullen på PP med moneybookers men aldrig gjort uttag till moneybookers.

 

På stars tex är man ju tvungen att ta ut med samma metod/konto man satt in med till man tagit ut lika mkt om man satt in, innan man kan välja en annan metod att ta ut med.

 

 

En annan fråga:

Vad rekommenderas; ta ut till VISA-kort eller Bank wire (swedbank), mest med tanke på avgifter/växlingskurser?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...