Gå till innehåll

Klyka låter sig stejkas IGEN


Klyka

Recommended Posts

Jaha, knappt har man hunnit avsluta sin förra stejkdeal innan det var dags för nästa...

 

Efter att jag avslutat stejkdealen med KF så satt jag med en rulle på ca $1050. Tyvärr nödgades jag ta ut $450 inför en resa (vilket jag lovat mig själv att inte göra nå mer, men men), och sen så backade jag lite också. Backet var inte så farligt i BB mätt, men eftersom jag vägrade att gå ned på micronivå igen så decimerades min lilla rulle rätt kraftigt. Plötsligt satt jag med en rulle på $300 och undrade hur detta gått till...

 

Plötsligt dyker så Conspiracy upp på MSN. Han hade insett att jag är ett lätt byte för skamlös exploatering medelst ösning av pokerkapital över min viljelösa låglimitlekamen. Plötsligt fann jag mig själv sittande med $1500 av hans pengar och ett åtagande om att spela upp dem mot oanade höjder.

 

So here we go again!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 79
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

den där bilden måste vara lite gammal, han ser lite smalare ut idag :)

 

Av totalt 2 bilder på mig som mig veterligen publicerats på detta forum, så är detta den klart mest smickrande. :D

 

Lycka till! Hur högt är oanade höjder på ett ungefär ;)

 

Det anar vi inte än. Men första delmålet är $4500, sen blir det kvartsamtal. :)

 

GL :shock:

 

Damn, you, Conspiracy! :mrgreen: (also, ty)

 

Vad blir det för spel och stakes?

 

till en början blir det FL 2/4 och MTTs runt $11.

 

Känner inte riktigt igen honom från kryssningen, men han har väl sminkat sig på bilden misstänker jag!?

 

Stort GL med stäjken 8-)

 

:D:D

 

TyTY

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste ju passa på att spamma lite med Klykas studiedagbok, en alternativ dagbok med diskussioner om allt möjligt teoretiskt och abstrakt. Jag har inga uppslag om vad som skulle kunna diskuteras där just för tillfället, men hjälp mig gärna att blåsa liv i den igen!

 

Har du såna massiva tiltproblem? Du som verkar så lugn och sansad.

 

Oooh, en filbunke skulle bli uttråkad i mitt sällskap! Tilt kan jag visserligen drabbas av, men det är något som jag är rätt duktig på att kontrollera och begränsa.

 

Nej, det handlar inte om tilt, utan snarare att jag suger på NL CG. Tänkte säga djupstackad NL generellt, men det stämmer inte. I deepstack MTTs så brukar jag gå rätt bra..

 

Vet inte vad det är, men antar att det bara är orutin. Har inte spelat mkt NL CG, iom att jag alltid åkt på däng och snabbt avslutat mina korta flirtar med spelet i fråga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dött här, gul redan? :)

 

GL annars!

 

Så gott som, helt sjukt.

 

Hade en sån sjuk session. Spelade 4 bord FL 2/4. Hur jag än bluffade så var det ingen som respekterade mina raisar, de synade med allt, hela tiden! AA, KK etc fick 4-vägspotter hela tiden och blev utdragna, och trots att jag bettade och raisade med typ allt så var det ingen som foldade för mina bluffar. Spelar ingen roll hur jag spelar, folk synade hela tiden. Till slut hade jag tappat $300 och tröttnade på att spela mot såna sopor som bara drar ut hela tiden. Jag menar det går ju inte att vinna mot såna spelare. Så jag gick upp på 10/20 för jag tänkte att där borde de ju iaf vara lite bättre så de respekterar mina raisar och foldar mot mina bluffar. Men där va det precis likadant, så plötsligt satt jag med bara ca $450 kvar.

 

Blev inköp i en $109 deepstack MTT och där åker jag i första handen!! TT all in preflop mot en jävla fisk som synar 250*BB med A3s och träffar A på rivern.

 

Så sjukt, de går verkligen inte o vinna på nån nivå. Och ändå spelade jag inte dåligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...