Gå till innehåll

kossa mu, nl200-nl400


kossa_mu

Recommended Posts

  • Svars 272
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

AT ingår definitivt mot de där superåsnorna!

 

Håller definitivt med. En kul grej man kan göra mot "pro" shortstacks om man har en stor databas är att kolla vilken range de höjer med i olika pos och sen slänga in den i pokerstove för att se vilka händer du kan syna med.

 

 

Har förövrigt spelat riktigt dåligt på sistonde men haft en hel del flyt. Idag var jag dock med om en av de roligaste händerna i mitt liv. Nu vet jag inte om mitt spel är något vidare optimalt, men ack så roligt.

 

Party Poker $300.00 No Limit Hold'em - 6 players

The Official DeucesCracked.com Hand History Converter

 

MP: $224.36

CO: $197.96

BTN: $316.62

Hero (SB): $323.43

BB: $377.50

UTG: $304.45

 

Pre Flop: ($4.50) Hero is SB with K :diamond: K :club:

UTG calls $3, MP raises to $12, 2 folds, Hero raises to $40.50, 1 fold, UTG calls $37.50, MP calls $28.50

 

Flop: ($124.50) A :spade: K :heart: 2 :club:(3 players)

Hero checks, UTG bets $3.00, MP calls $3, Hero raises to $80, UTG calls $77, MP folds

 

Turn: ($287.50) 3 :spade:(2 players)

Hero checks, UTG checks

 

River: ($287.50) K :spade:(2 players)

Hero bets $202.93, UTG calls $183.95 all in

 

Final Pot: $655.40

Hero shows K :diamond: K :club:

Hero wins $633.42

Hero wins $18.98

(Rake: $3.00)

 

UTG doesn't show [Th, Jd ]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltid kul att spela som en apa under dagen och sedan ha en session med coachen och bli toksågad :)

 

Sticker iväg några dagar imorgon och sen blir det att försöka ta mitt spel nästa nivå när jag kommer tillbaks. Tänkte börja lägga ut betydligt mer händer här och skriva ut en detaljerad tankegång för varje hand och vad jag har för plan för olika kort på senare gator. Dags att sluta vara en tagfish 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Oj vad kul när man skriver ett långt inlägg och råkar stänga ner fönstret :roll:

 

Den stora anledningen till sågningen är iaf att jag ofta saknar en plan för handen, vilket leder till jobbiga situationer och dåligt spel.

 

Jag tänker inte på vilken range jag värdebetar mot tex på river, så min betsize blir dålig, min betsizing var också allmänt dålig.

 

Jag tänker inte på vilken range jag reppar när jag tex bluffar och vilka framtida kort jag kan fortsätta på. Ibland tar jag en linje som gör mig väldigt lättläst och bra regs kan läsa mig ganska enkelt o spela optimalt emot mig.

 

När jag skulle beskriva en range så skrev jag, en vid range istället för att nämna vilka kort + air som jag tror han tar den linjen med.

 

Jag är allt för statisk i mitt spel och behöver anpassa mer efter motståndare.

 

Jag kan fortsätta såhär hela dagen, men jag behöver kanske inte skriva upp alla svagheter jag har :lol:

 

Är själv ganska missnöjd med att jag inte tableselectat på mer än sida nästan, inte skött kost och sömn, hur få händer jag spelat på sistonde och att jag inte har pluggat tillräckligt. Positiva saker är dock att jag har minskat mina utgifter rejält, gjort datorn säkrare och resultatet har varit helt okej.

 

http://img380.imageshack.us/my.php?image=resultatja0.jpg

Till vänster är de senaste 50 k händerna och till höger sen senaste lektionen. Nästa är inbokad på tisdag och jag måste definitivt lägga ner med tid på att gå igenom händer i förväg och sen förbereda tankar och frågor för att spara tid.

 

 

Annars så har jag lagt ner mina PLO studier då jag inte har "tid" att fokusera på det just nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har några stora händer jag behöver hjälp med, men vet inte om jag ska lägga upp någon här eller spara de flesta till coachen, och sen ta upp dom som vi inte hinner prata om här senare.

 

Jag arbetar ju iaf med att sänka min c-bet % och kommer några händer där jag itne har c-betat och funderar på om jag borde ha gjort det istället. Sen borde jag öva på att beskriva mina händer bättre men jag sparar det till när jag bara postar en hand eller liknande.

 

----------------------------------------------------------------------

Hand 1: Måste väl beta här då jag kan har fold eq + att jag kan förbättra handen den på turn och det är svårt att sätta mig på den handen jag har då.

Party Poker $300.00 No Limit Hold'em - 5 players

The Official DeucesCracked.com Hand History Converter

 

Hero (CO): $298.50

BTN: $295.50

SB: $307.00

BB: $563.94

UTG: $578.88

 

Pre Flop: ($4.50) Hero is CO with 4 :diamond: 5 :diamond:

UTG calls $3, Hero raises to $15, BTN calls $15, 1 fold, BB calls $12, 1 fold

 

Flop: ($49.50) A :heart: 5 :club: 8 :club:(3 players)

BB checks, Hero checks, BTN checks

 

--------------------------------------------------------------------

 

Hand 2: Checka bakom och plocka upp värde av bluffar eller beta för att ta ner? Vilken linje mot reg, och vilken mot maniac som i detta fall?

Party Poker $200.00 No Limit Hold'em - 6 players

The Official DeucesCracked.com Hand History Converter

 

MP: $200.00

CO: $360.41

Hero (BTN): $420.33

SB: $251.38

BB: $217.30

UTG: $193.60

 

Pre Flop: ($3.00) Hero is BTN with 5 :club: 5 :spade:

1 fold, MP calls $2, 1 fold, Hero raises to $9, 2 folds, MP calls $7

 

Flop: ($21.00) Q :diamond: Q :club: 8 :heart:(2 players)

MP checks, Hero checks

 

 

---------------------------------------------------------------------

Hand 3: lös passiv fisk, borde jag c-beta här och beta höga kort på turn?

Party Poker $300.00 No Limit Hold'em - 4 players

The Official DeucesCracked.com Hand History Converter

 

BTN: $430.48

SB: $210.99

Hero (BB): $300.00

CO: $114.20

 

Pre Flop: ($4.50) Hero is BB with Q :club: A :club:

CO calls $3, 1 fold, SB calls $1.50, Hero raises to $13, CO calls $10, 1 fold

 

Flop: ($29.00) 6 :club: 2 :diamond: 8 :heart:(2 players)

Hero checks, CO checks

 

-----------------------------------------------------------------------

Hand 4: Beta för att ut plocka ner och sen stänga ner vid syn om brädan inte blankar och kan plocka upp en bluffbet på river?

Party Poker $400.00 No Limit Hold'em - 6 players

The Official DeucesCracked.com Hand History Converter

 

BTN: $306.74

SB: $236.90

BB: $406.00

UTG: $149.61

Hero (MP): $411.00

CO: $433.30

 

Pre Flop: ($6.00) Hero is MP with A :spade: 7 :spade:

1 fold, Hero raises to $16, CO calls $16, 1 fold, SB calls $14, BB calls $12

 

Flop: ($64.00) A :heart: Q :club: T :heart:(4 players)

SB checks, BB checks, Hero checks, CO checks

 

-----------------------------------------------------------------------

 

Hand 5: c-betar här mot 2 pers för att ta ner, men visst borde jag c-beta även mot 3 då de har svårt att forsätta med de flesta händer?

Party Poker $400.00 No Limit Hold'em - 6 players

The Official DeucesCracked.com Hand History Converter

 

BTN: $270.31

SB: $212.22

BB: $418.00

UTG: $198.68

Hero (MP): $453.00

CO: $416.06

 

Pre Flop: ($6.00) Hero is MP with 2 :spade: 2 :diamond:

UTG calls $4, Hero raises to $14, CO calls $14, 1 fold, SB calls $12, 1 fold, UTG calls $10

 

Flop: ($60.00) A :club: J :spade: A :diamond:(4 players)

SB checks, UTG checks, Hero checks, CO checks

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hand1: Här tycker jag att du kan ge upp, ett äss och färgdrag ute gör att det blir en gissningslek om de synar, samt att turn blir mkt dyr att skotta igen. Hand2: Extremt torrt bräde, given cb tycker jag för att du få en bra range av händer som du cbar med. Om han bluffar mkt på parade bord får du väl lugna ner dig.

Hand3: CB, extremt torrt bräde finns inte mkt han kan ha träffat.

Hand4: Svårt läge, många händer som kan floata, KQ, QJ, TJ osv. Men en cb och sedan ge upp skulle jag nog kört på

Hand5: Jag hade inte bettat in i 3 pers där, lite liten pf raise?

 

/Mattias

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att jag raisade mindre pre i hand 5 är pga en shortstack på button som var väldigt synglad.

 

Imorgon börjar det absolut viktigaste projektet för mig under min tid som pokerspelare. Jag har tiden, kunskapen och möjligheterna för att nå de mål jag vill i både pokern och livet. Något som jag saknar och är min akilleshäl nu, är min frånvaro av disciplin och regelbundenhet.

 

Jag tänkte börja med ett 3 veckors projekt imorgon. Om jag bryter mot någon av de regler jag satt upp, måste jag skjuta upp mitt köp av ny mobil/grafikkort/utlandsresa och börja om med 3 nya veckor.

 

Regler:

*måndag-fredag ska jag stiga upp mellan 08:00-09:30 om jag sover själv

*ingen godis under hela perioden. (ska införskaffa chips och choklad som ska stå vid fönstret för att psyka mig)

*minst 5 mins pre session, där 1-2 yogaövningar måste ingå

*5 st träningspass i veckan, är jag inte i ume under hela tiden, vilket jag troligtvis inte är, så ska jag införskaffa löparskor och köra cardio istället.

*dokumentera vad jag äter under vardagarna, här gäller bärsmoothie och gröt varje morgon, shake eller omelett med nötter/frukt/macka på kvällarna, grönsaker minst 1 gång per dag och 2 bra mål lagad mat, varav minst 2 st lax per vecka

*under den första veckan kommer jag skriva upp hur många pokerfilmer jag ser och hur många händer jag lirat. Sen kommer jag sätta upp mål för vecka 2 och 3 efter första veckan

* jag får ej kolla hur jag ligger till i HM, att kolla ev och se hur mycket pengar jag har på klienten är dock okej. (sist jag kollade resultat var 10 sept)

* jag ska läsa igenom vad coachen sa senaste lektionen 1 gång varje vardag

* att aldrig gnälla över en hand jag blivit utdragen i, på forumet eller msn/icq

 

Till min hjälp kommer jag använda mig av ett Sankalpa. Det är då en föresats som används inom yogan för att omforma personlighet och livsinriktning. Man har en mening som man repeterar för sig själv i ett visst tillstånd för att det ska penetrera det undermedvetna. Min sankalpa: Jag ska utveckla min självdisciplin.

 

Så här hård räknar jag inte med att vara sen i framtiden, men jag behöver göra något drastiskt efter de 2 senaste veckornas leverne. Märker att jag mådde betydligt bättre när jag skötte sånt här för ett tag sen.

 

Det bästa vore typ en marinkårskapten som tvingade mig att följa detta, men sånt blir lite svårt att fixa. Har någon något tips på hur jag kan hålla detta så skriv gärna. Det kommer vara svårt, men jag ska verkligen gå in för detta under den här perioden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tackar, jo jag kommer skriva lite om det här tänkte jag. Det svåraste är nog att att stiga upp i rätt tid, men jag kommer köra med dubbla alarm under hela tiden. Har stigit upp efter 12 den senaste tiden så det blir en liten omställning.

 

Kom iaf upp 9 idag, har sett en pokerfilm och har läst igenom sakerna från senaste coachinglektionen. Nu blir det dags för lite lax, potatis och broccoli och ett styrkepass kring kl 20. Det är 4 st olika "sallader" som jag normalt brukar variera mig emellan.

 

 

1: isbergssallad, rödlök, paprika, soltorkade tomater, röd chili, tomater

2: broccoli

3: isbergssallad, rödlök, paprika, fetaost, tomater

4: varierande frysta grönsaksblandningar som jag wokar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur pass dålig är denna?

Hand 1: Killen lirar 31/13/3 och kallsynar min 3bet i sb. Sätter han på typ 99-QQ här och tror att han kommer peala en gata och sen folda turn när jag lägger upp det så att jag har ett psb kvar på turn. Vad jag tänkte just då var att ett Q minskar risken att han ska ha QQ, men samtidigt har jag ett J vilket minskar chansen för JJ som jag vill folda ut. Att jag gör med en hand helt utan outs i detta fall är kanske inte heller så vackert.

Party Poker $200.00 No Limit Hold'em - 5 players

The Official DeucesCracked.com Hand History Converter

 

SB: $202.78

BB: $139.69

UTG: $222.96

CO: $190.00

Hero (BTN): $194.00

 

Pre Flop: ($3.00) Hero is BTN with J :club: A :spade:

1 fold, CO raises to $8, Hero raises to $26, SB calls $25, 2 folds

 

Flop: ($62.00) Q :club: 3 :club: 3 :diamond:(2 players)

SB checks, Hero bets $35.00, SB calls $35

 

Turn: ($132.00) 7 :heart:(2 players)

SB checks, Hero bets $133.00, SB calls $133

 

River: ($398.00) 6 :diamond:(2 players)

 

Final Pot: $398.00

SB shows A :heart: Q :heart:

Hero shows J :club: A :spade:

SB wins $396.00

(Rake: $2.00)

 

-----------------------------------------------------------------

 

Hand 2: Denna hand var betydligt roligare. Inget speciellt egentligen, men jag hade lirat 35/30 på det bordet över kring 50 händer och hade den perfekta imagen för att plocka upp AA :-D

 

Party Poker $400.00 No Limit Hold'em - 6 players

The Official DeucesCracked.com Hand History Converter

 

MP: $465.84

CO: $408.00

Hero (BTN): $529.00

SB: $465.72

BB: $406.64

UTG: $962.00

 

Pre Flop: ($6.00) Hero is BTN with A :spade: A :club:

1 fold, MP raises to $16, 1 fold, Hero raises to $52, 2 folds, MP calls $36

 

Flop: ($110.00) 3 :heart: 2 :spade: 3 :diamond:(2 players)

MP checks, Hero bets $55.00, MP calls $55

 

Turn: ($220.00) 3 :spade:(2 players)

MP checks, Hero bets $110.00, MP calls $110

 

River: ($440.00) T :spade:(2 players)

MP checks, Hero bets $312.00, MP calls $248.84 all in

 

Final Pot: $937.68

MP shows 8 :spade: 8 :club:

Hero shows A :spade: A :club:

Hero wins $871.52

Hero wins $63.16

(Rake: $3.00)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hand 3: Given riverfold? Kan inte se någon hand som bluffar på denna river. Färgen kom och A2 kan beta ut här. Killen lirar 45/5/2 och är en megafisk. Min enda tanke här, var att jag har 2par och behöver ha rätt här så sällan för att det ska vara EV+ men är lite osäker såhär i efterhand.

 

Party Poker $300.00 No Limit Hold'em - 6 players

The Official DeucesCracked.com Hand History Converter

 

BB: $309.00

UTG: $288.00

MP: $285.16

Hero (CO): $303.00

BTN: $25.50

SB: $190.47

 

Pre Flop: ($4.50) Hero is CO with Q :diamond: T :club:

1 fold, MP calls $3, Hero raises to $14, 3 folds, MP calls $11

 

Flop: ($32.50) 8 :diamond: A :heart: T :heart:(2 players)

MP checks, Hero bets $23.00, MP calls $23

 

Turn: ($78.50) Q :spade:(2 players)

MP checks, Hero bets $55.00, MP calls $55

 

River: ($188.50) 2 :heart:(2 players)

MP bets $94.25, Hero calls $94.25

 

Final Pot: $377.00

MP shows J :heart: Q :heart:

MP wins $374.00

(Rake: $3.00)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sjukt överdrivna mål. Räcker ju med att gå upp i tid, spela x antal h per dag, träna och sluta äta skräpmat så ska du se att du mår finfint sen.

 

Håller med, det jag skrev lät lite överdrivet och nästan fanatiskt. Dock så har jag hållit allt jag skrivit bortsett från kosten där jag missade grönsaker och kvällsmålet igår då jag tokslocknade ganska tidigt. Grejen är att genom att ställa väldigt höga mål så kommer jag längre än om jag sätter mindre mål även om jag nu inte uppnår dom helt.

 

Att skriva om sånt öppet ger dock en ökad stress som troligtvis gör att jag mår sämre i längden. Därför ska jag minska ner skrivande om framtida mål och liknande i denna db och hålla kost och tränings grejer mer på ett annat forum.

 

På tal om poker så är jag är osäker hur jag ska göra med min coach efter de 5 lektionerna har varit. Killen är relativt billig, duktig och lär mig att se poker på ett annat sätt. Samtidigt är det flera saker som jag är missnöjd över, bla att han knappt alls bryr sig om stats och då inte vill analysera mina stats.

Som en matematisk person med lite överkärlek för stats och liknande känns det lite frustrerande. Jag ska söka lite efter andra coacher och så får jag ta ett beslut lite senare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hand 1: Betsizing på flop efter syn av 4bet? Var lite för stressad i denna hand antar jag då jag normalt 4betar till ca 30 % av effektiv stack dvs 60 på nl200 och 90 på nl300. Här får jag som sagt ett litet hjärnsläpp och gör det för litet. Bör inte jag kunna beta kring 50 här istället i potten på 165 och få samma resultat? Tror knappast han bluffpushar om jag betar litet. Sen får jag balansera och beta 50 med QQ + också. Killen här var en bra 22/18 reg och jag var faktiskt tom i den här handen.

 

Party Poker $300.00 No Limit Hold'em - 6 players

The Official DeucesCracked.com Hand History Converter

 

Hero (CO): $345.98

BTN: $27.81

SB: $279.13

BB: $304.50

UTG: $206.98

MP: $51.00

 

Pre Flop: ($4.50) Hero is CO with X :club: X :spade:

2 folds, Hero raises to $11, 1 fold, SB calls $9.50, BB raises to $44, Hero raises to $77, 1 fold, BB calls $33

 

Flop: ($165.00) 4 :diamond: K :spade: Q :heart:(2 players)

BB checks, Hero bets $90.00, BB folds

 

 

Har för mig att jag har hört i någon pokerfilm att man bör beta kring 25-30 % efter syn av 4bet eller pusha men jag är inte helt säker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Rullen letade sig över 40 k, jag utvecklades som fan och livet var trevligt. Sen så har jag slagit rekordback nu senaste dagarna och backade 11 ink igår och är allmänt bitter.

 

Här kommer 2 händer från gårdagen som var den största backdagen.

 

Hand 1: Villian lirar 21/16/3. Väntar mig inte en CR här precis och har svårt att sätta honom på en range. Tycker ju att de flesta bra händer bör beta ut för att 3beta istället för att CRa här och bör väl kunna vara uppe mot drag ibland.

Party Poker $200.00 No Limit Hold'em - 6 players

The Official DeucesCracked.com Hand History Converter

 

Nack (CO): $200.00

ragga14 (BTN): $171.62

M898 (SB): $209.84

Zagros (BB): $177.83

HHaitula (UTG): $255.14

Hero (MP): $298.82

 

Pre Flop: ($3.00) Hero is MP with J :club: J :diamond:

HHaitula raises to $7, Hero calls $7, 4 folds

 

Flop: ($17.00) 8 :spade: 3 :diamond: 6 :diamond:(2 players)

HHaitula checks, Hero bets $12.00, HHaitula raises to $44, Hero raises to $291.82, HHaitula calls $204.14 all in

 

Turn: ($513.28) 2 :club:(2 players - 1 is all in)

 

River: ($513.28) 4 :club:(2 players - 1 is all in)

 

Final Pot: $513.28

HHaitula shows 8 :diamond: 8 :club:

HHaitula wins $510.28

Hero wins $43.68

(Rake: $-40.68)

 

---------------------------------------------------------------

 

Hand 2: här bör en bättre linje vara att beta turn o river, men väljer att checka för att plocka värde ur bluffar, vilket är lite dumt med tanke på hans passiva stats. River måste väl vara syn som spelat då han ofta kan dyka upp med färgdraget här?

Villian är 50/16/1

 

Party Poker $200.00 No Limit Hold'em - 6 players

The Official DeucesCracked.com Hand History Converter

 

trjo (BTN): $68.83

hd33uk (SB): $234.74

M898 (BB): $425.04

Hero (UTG): $267.40

HHaitula (MP): $385.27

tas20 (CO): $206.62

 

Pre Flop: ($3.00) Hero is UTG with J :heart: J :club:

Hero raises to $8, 1 fold, tas20 calls $8, 3 folds

 

Flop: ($19.00) 8 :diamond: 8 :club: 5 :club:(2 players)

Hero bets $14.00, tas20 calls $14

 

Turn: ($47.00) 7 :diamond:(2 players)

Hero checks, tas20 bets $23.50, Hero calls $23.50

 

River: ($94.00) K :diamond:(2 players)

Hero checks, tas20 bets $94.00, Hero calls $94

 

Final Pot: $282.00

tas20 shows K :club: K :spade:

tas20 wins $279.00

(Rake: $3.00)

 

----------------------------------------

 

Annars har det faktiskt mest varit en sjuk massa utdragningar och setups i de större potterna, som i sin tur har jag gjort att jag har spelat riktigt dåligt i vissa händer.

 

En bra grej är iaf att jag börjar med Jared T som mental coach nu den 28onde okt. Har bokat in 5 pass till att börja med så får vi se om jag kör några mer efter det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Första JJhanden betar jag nog 14 på flop. När fi går för CR tror jag vi är antingen helt döda eller mer runt 50/50 mot FD med överkort. Även om det är dragigt synar jag nog hellre hans CR och hoppas på icke-ruter på turn. Några totala bluffar med överkort lär han väl också kunna ha i sin range ändå.

Jag tycker iaf inte heller fold känns riktigt aktuellt när vi väl kommit dit vi gjort på det sättet.

 

 

Andra handen viker jag nog river som spelat, väääldigt passiva stats på fi. Men bet-bet-bet är överlägset IMO mot sådan fisk.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hittade fet rushen idag och igår så nu är backet raderat. Sen får jag 40 dollar av titan poker och jag sätter först 10 dollar på 13. Sen 5 dollar på 13 o 14 (max satsning var 10 första gången o 5 andra, vet inte riktigt varför) o får klonka på 13 :)

 

Tänkte iaf tipsa om http://www.gratisforum.se/

Brukar gå igenom förlust händer som jag spelat fel o fundera på vad jag kan ha gjort istället. Sen har jag lagt upp händer här ibland och ibland skickat några vidare till andra pokerspelare eller till coachen. Har också testat att skriva ner händer i word för att komma ihåg till senare. Tanken är god men det är svårt att få någon struktur och ordning på det hela. I word så får man inte med det grafiska o det ser förjävligt ut och här så är det så mycket annat, så jag har inte orkat gå igenom dagboken för att se vad jag gör för fel.

 

Sen så lägger jag sällan upp händer här som är riktigt felspelade och där jag redan vet vad jag bör göra istället. Grejen är dock att de också är viktiga för att se vilka fel man gör upprepade gånger utan att lära sig något.

 

Så jag startade nyss ett forum där jag har en kategori med hand historier och där varje dag får en ny tråd. Om jag nu förhoppningsvis fortsätter med detta (o inte lägger av med så mycket annat som jag börjat med :-) ) så lär jag få en fin överblick på felspelade händer.

 

 

Nyårsresa till Prag är nu iaf bokat och jag ska eventuellt till Thai 2 veckor nu om ett tag. Blir bara en Thai resa om jag presterar bra och hittar ett fint sista minuten pris.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Längtar verkligen till nästa tisdag då jag får börja jobba på den mentala biten. Sitter och spelar sjukt mycket sämre på nl400 och sitter hela tiden och tycker att jag har otur och fokuserar på resultat istället för att bry mig om spelet på samma sätt som jag gör på lägre nivåer.

 

Denna idag gjorde inte det hela bättre precis. Hade jag lirat nl200 här hade jag kunnat fortsätta då det var ett riktigt bra bord, men nu var jag tvungen att stänga ner direkt för att inte börja spewa.

 

Party Poker $400.00 No Limit Hold'em - 6 players

The Official DeucesCracked.com Hand History Converter

 

Hero (BB): $993.26

UTG: $513.46

MP: $242.48

CO: $650.54

BTN: $468.14

SB: $129.42

 

Pre Flop: ($6.00) Hero is BB with A :heart: A :diamond:

2 folds, CO raises to $16, 2 folds, Hero raises to $58, CO raises to $310, Hero raises to $993.26, CO calls $340.54 all in

 

Flop: ($1303.08) 4 :club: 9 :club: 3 :diamond:(2 players - 1 is all in)

 

Turn: ($1303.08) 8 :club:(2 players - 1 is all in)

 

River: ($1303.08) 5 :club:(2 players - 1 is all in)

 

Final Pot: $1303.08

Hero shows A :heart: A :diamond:

CO shows K :spade: A :club:

CO wins $1300.08

(Rake: $3.00)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...