Gå till innehåll

SS Poker-SM


psykologen

Recommended Posts

  • Svars 130
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Reggad, kvalat in.

 

Lär hålla på några timmar, man börjar jobba 07:00 så man får väl vara tokaggresiv så man hinner till jobbet. :shock:

 

Å andra sidan kanske chefen ger mig ledigt ifall man hittar storklonken :lol:

 

Om inte man hamnar ITM utan bubblan eller liknande lär man ju inte få någon sömn :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara börja jämföra sen då. SS SM har spelarna pyntat in 4 114 500 SEK i prispotten. Det motsvarar $645 000 med dagens dollarkurs. För att täcka det behöver alltså Nordicbets SM dra ihop (645k/250) = 2 580 deltagare. :)

 

....visst, SvS kanske slår NB på fingrarna i deltagarantal men med tanke på hur många som i själva verket lirar på SvS borde en sån här turre dra mer folk än 2K+. En normal söndagskväll är det ju mellan 8-10K inne och spelar. Iofs kanske insatsen skrämmer bort en del småspelare, vad vet jag.

Nå, gl alla ni som deltar iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

....visst, SvS kanske slår NB på fingrarna i deltagarantal men med tanke på hur många som i själva verket lirar på SvS borde en sån här turre dra mer folk än 2K+. En normal söndagskväll är det ju mellan 8-10K inne och spelar. Iofs kanske insatsen skrämmer bort en del småspelare, vad vet jag.

Nå, gl alla ni som deltar iaf.

 

PLZ!!!! Det är en jättesuccé. Veckopotten på söndagar har runt 70 deltagare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

....visst, SvS kanske slår NB på fingrarna i deltagarantal men med tanke på hur många som i själva verket lirar på SvS borde en sån här turre dra mer folk än 2K+. En normal söndagskväll är det ju mellan 8-10K inne och spelar. Iofs kanske insatsen skrämmer bort en del småspelare, vad vet jag.

Nå, gl alla ni som deltar iaf.

 

Det var strax över 3900 spelare på nordicbet förra året så SvS lär knappast slå NB på fingrarna. Såvida inte många bara spelar ett SM och då det som gick först.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Undrar över hur jag hittar en spelare i det här fältet? Spelar aldrig turneringar med mer än 200 spelare på Svs och vill hitta min kusin som också spelar.

 

använd sök spelare funktionen då kan du få upp hans bord utan att behöva leta.

 

Angående antal spelare så är det nog få turneringar utan garantisumma som haft liknande prispott.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mike Time - du gillar inte SvS eller!?

 

Måste väl ändå inse att de lyckats bra.

 

Spelar numera uteslutande på SvS - m.a.o gillar sajten skarpt. Mest med tanke på motståndet ;-) .

 

Vad jag menar är detta - enligt en undersökning spelar c:a 150.000 i Sverige nätpoker på mer eller mindre regelbunden basis. Tycker då det är lite underligt att SvS "bara" kan dra till sig 2000 av dessa till en turnering med (enligt SvS) SM-status. Got my point?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...