Gå till innehåll

Solglasögon online?


garden_state

Recommended Posts

Själv har jag många solglasögon, det är samlarmentaliteten i mig som fått mig till det ("En av varje sort", pilot, ovala, runda, färgade, plast, metall, wraparounds).

 

Varenda bensinmack och varuhus har ju ställ med glasögon, 29-499 kr. Eller du kanske vill ge 2-3000 för ett par Dolce et Gabbana? stayhard.se. Köp en keps för en tusenlapp samtidigt. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Själv har jag många solglasögon, det är samlarmentaliteten i mig som fått mig till det ("En av varje sort", pilot, ovala, runda, färgade, plast, metall, wraparounds).

 

Varenda bensinmack och varuhus har ju ställ med glasögon, 29-499 kr. Eller du kanske vill ge 2-3000 för ett par Dolce et Gabbana? stayhard.se. Köp en keps för en tusenlapp samtidigt. :lol:

 

Jo jag är ute efter någon som kostar såklart, jag "samlar" oxo men kommer inte köpa något från en bensinmack. *_*

 

Jag har googlat runt men hittar ingenting som jag tycker om än så länge, därför påbörjade jag tråden här i hopp om att någon kanske kunde komma med trevliga tips.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...