Gå till innehåll

Stats vid HU-spel?


PinkFloyd

Recommended Posts

Tänkte höra med er HU-grinders där ute om ni använder stats? Själv kör jag bara med PT/PAhud när jag grindar SH, och aldrig riktigt tänkt på att bry mig om stats i HU. Vilka siffror är normala/bra/dåliga? Tänker då även på andra stats än bara vpip, pfr o aggfaktorn, om någon nu är tillräckligt duktig för att bry sig om dessa.

 

Ens egna stats lär även vara rätt svåra att tyda eftersom, iaf jag, kan spelar väldigt annorlunda beroende på vem jag möter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har funderat pa detta en del sjalv ocksa. Jag har slutat anvanda mıg av PAhud vıd just hu-matcher eftersom jag kanner att det forsamrar mıtt spel. De byts vaxlar for mycket och det kanner jag av battre/snabbare an att kolla pa sıffrorna.. Blır lıte for mycket townsend style ı mıtt spel annars 'tossıng thıs hand sınce ı dont know hım good enough yet.'-typ av spel ı hans korta hu*vıds... ursakta spraket, sıtter ı turkıet vıd detta nu! Ibland slar jag pa det dock for nagra sekunder/mınuter for att fa lıte understod tıll mın uppfattnıng om hans aggressıvıtet, hur mkt man kan floata honom osv,, andelen de 3barrel skjuter och sa,, sedan bort me det =)

(pr% raıse ocksa o sa)

 

 

Rorıgt blev det, men orka ... tror du begrıper vad jag forsoker ha sagt ıaf

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...