Gå till innehåll

Kan jag vinna på NL6 Max?


Akalla

Recommended Posts

Hej allesammans.

Jag är 32 år och har spelat poker i olika former i ca 3 år jag tycker själv att jag kan Texas bäst och även Omaha PL, har väl läst 20 böcker.

Jag brukade spela FR 100-200 NL och var vinnande, nu har jag börjat spela 6Max i ca 1 år och kan inte vinna jag vägrar börja spela FR igen för det går så sakta och kommer troligtvis att dö ut.

Det jag nu undrar är.

Om jag startar en dagbok och tar detta seriöst kan ni på Pokerforum.nu göra mig till en vinnande spelare på Texas NL 6 Max och på vilken nivå skall man starta?

Jag tycker att vi delar på 3 av vinsterna 1 till mig, 1 till astrid lindgrens sjuhkus och 1 till alla som postar och hjälper mig i min dagbok, hur delning skall gå till vet jag ej , pengarna är inte det viktiga, jag älskar att spela kort.

Är detta ett genomförbart projekt?

/Kan inte vinna

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok då gör jag så att 2/3 går till välgörenhet.

 

Någon speciell site man skall köra på eller skall man börja längst ned på SS

(0,5-1)och köra 5 manna bord? Eller skall man leta upp en bra site med något slags loyalitetsprogram.

Vet inte vilken nivå jag skall börja på heller, ganska trist att börja på för låga nivår.

 

Lite tips ang site och nivåer?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok då gör jag så att 2/3 går till välgörenhet.

 

Någon speciell site man skall köra på eller skall man börja längst ned på SS

(0,5-1)och köra 5 manna bord? Eller skall man leta upp en bra site med något slags loyalitetsprogram.

Vet inte vilken nivå jag skall börja på heller, ganska trist att börja på för låga nivår.

 

Lite tips ang site och nivåer?

 

Testa SvS 1/2 el 2,5/5 SH. Hyffsat låg rake och bra (läs; relativt enkelt) motstånd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...