Gå till innehåll

Blåst på 6000 kronor.


polisgatan

Recommended Posts

han har ångrat transaktionen ja... den är en dag efter ditt dator datum...:D skulle ju vart en bild på genomförd transaktion isf, vem som helst kan ju mata in en kommande, ta en screencap, och ångra transaktionen

 

edit: och även om det varit screencap på en genomförd transakation så är dom lätta att manipulera i photoshop, sluta deala med okända människor, jösses...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 90
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Detta är ju nästan för kul för att vara sant. Killen skriver "rätt åt dig" till någon stackare som fått sitt neteller hackat. Sen skapar han en egen tråd där han vill ha hjälp och sympati för att han frivilligt skickat pengar till någon han inte känner. Dessutom säger han det oerhört osmakliga "hoppas du dör i cancer" till en annan person. Poetisk rättvisa :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta är ju nästan för kul för att vara sant. Killen skriver "rätt åt dig" till någon stackare som fått sitt neteller hackat. Sen skapar han en egen tråd där han vill ha hjälp och sympati för att han frivilligt skickat pengar till någon han inte känner. Dessutom säger han det oerhört osmakliga "hoppas du dör i cancer" till en annan person. Poetisk rättvisa :-D

 

 

:-D ... Så gött skrivet..

 

/Skoberg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är jag inte 100% nykter men jag tycker exakt lika synd om dig som lånar ut 6000 kr till en okänd som jag tyckte synd om snubben som betalade 50 kr för en halva hb av en skum man på hörnan som bara skule springa och hämta spriten! (han kom aldrig tillbaka) Jag är ingen highroller men man står väl inte och faller med 6000?

/en överförfriskad Raimo

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta är ju nästan för kul för att vara sant. Killen skriver "rätt åt dig" till någon stackare som fått sitt neteller hackat. Sen skapar han en egen tråd där han vill ha hjälp och sympati för att han frivilligt skickat pengar till någon han inte känner. Dessutom säger han det oerhört osmakliga "hoppas du dör i cancer" till en annan person. Poetisk rättvisa :-D

 

:-):-D:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ursäkta OT (kan inte låta bli lixhomm) men jag föreslår infraction till random person som skrivit i tråden.

 

Intern diskussion pågår, men han ligger mkt nära gränsen och har inga fler chanser.

 

precis. hade inte en aning om att mna kunde avbryta en bank transaktion liksom. Antar att polisen skulle bara skratta om man skulle anmäla nåt sånt här.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Allvarligt, killen gör ju ett kanon jobb som gång på gång får folk att frivilligt skicka pengar åt han... han behöve ju inte ens stjäla dom...

Undra om han lyckdes med samma sak om han knackade på dörren och frågade? :D

 

kanske ni klickar här trots att jag säger det är virus också?

 

 

hahaha jag hann klicka innan jag läste klart

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

HERREGUD!

 

Jag tror jag aldrig sett något mer klockrent än att han sa det där till netellerkillen och sedan händer typ samma sak honom själv!

 

Jag kan inte sluta le! det gör mej så jävla glad att han är ett sånt SJUKT pucko! vilket svin va? "rätt åt dej" ???? Jävla detektiver här på PF :)

 

DÖ I CANCER!? hahahaha jag kan inte få nog! detta är min favorittråd i PF hittills.

 

 

btw, hoppas verkligen INTE att det löser sej för dej! du och dina 6k kan ruttna där folk utan empati bor... i jokkmokk! MED ROBERT! hahahaha

 

GN

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HERREGUD!

 

Jag tror jag aldrig sett något mer klockrent än att han sa det där till netellerkillen och sedan händer typ samma sak honom själv!

 

Jag kan inte sluta le! det gör mej så jävla glad att han är ett sånt SJUKT pucko! vilket svin va? "rätt åt dej" ???? Jävla detektiver här på PF :)

 

DÖ I CANCER!? hahahaha jag kan inte få nog! detta är min favorittråd i PF hittills.

 

 

btw, hoppas verkligen INTE att det löser sej för dej! du och dina 6k kan ruttna där folk utan empati bor... i jokkmokk! MED ROBERT! hahahaha

 

GN

 

 

Har jag missat någonting här?

Förklara gärna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HERREGUD!

 

Jag tror jag aldrig sett något mer klockrent än att han sa det där till netellerkillen och sedan händer typ samma sak honom själv!

 

Jag kan inte sluta le! det gör mej så jävla glad att han är ett sånt SJUKT pucko! vilket svin va? "rätt åt dej" ???? Jävla detektiver här på PF :)

 

DÖ I CANCER!? hahahaha jag kan inte få nog! detta är min favorittråd i PF hittills.

 

 

btw, hoppas verkligen INTE att det löser sej för dej! du och dina 6k kan ruttna där folk utan empati bor... i jokkmokk! MED ROBERT! hahahaha

 

GN

 

 

Vad har du tagit?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...