Gå till innehåll

B2B-BOSS folk? vip fråga...


bigdwarf

Recommended Posts

får man cash back om man spelar på boss?

 

Ja, fast max 30%.

 

 

Hur mkt vip:s lirar ni in på en månad nivå/bord/händer?

 

På NL100 får du ca 0.3 VIPs per hand, på NL50 0.21 VIP per hand.

 

Är mycket lättare att logga händer på B2B, fler händer per bord/timme plus att du kan spela 8+ bord samtidigt mot max 5 på BOSS, lite bättre motstånd på B2B men beror lite på vilken tid du spelar. På kvällen är det inte så stor skillnad men mitt på dan eller riktigt sent på natten kan det va jävligt tight.

 

Men om du spelar max 5 bord och inte mer än 25k händer passar ju BOSS perfekt, alltid sjukt soft motstånd. Själv blir jag bara tiltad av klienten, vet inte vad det är men ser aldrig när det är min tur och missklickar hela tiden GAH:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, fast max 30%.

 

 

 

 

På NL100 får du ca 0.3 VIPs per hand, på NL50 0.21 VIP per hand.

 

Är mycket lättare att logga händer på B2B, fler händer per bord/timme plus att du kan spela 8+ bord samtidigt mot max 5 på BOSS, lite bättre motstånd på B2B men beror lite på vilken tid du spelar. På kvällen är det inte så stor skillnad men mitt på dan eller riktigt sent på natten kan det va jävligt tight.

 

Men om du spelar max 5 bord och inte mer än 25k händer passar ju BOSS perfekt, alltid sjukt soft motstånd. Själv blir jag bara tiltad av klienten, vet inte vad det är men ser aldrig när det är min tur och missklickar hela tiden GAH:-D

 

 

Testade B2B ett tag förut å hatade verkligen klienten....och som sagt, TIGHT motstånd! =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

25k händer på nl100 skulle gissa på ~8k vip.

 

Hej,

Spelar du på 24Hpoker på ett shorthanded bord det vill säaga 6-manna bord så kommer du få 1 Vip poäng varje gång potten blir över 6 euro. Du behöver inte spela flopp,turn och river för att få en VIP poäng. Det räcker med att du har sett korten så får du en VIP poäng.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur länge sen var det? Har kommit en hel del Italienare, Irländare, Israeler och Isläningar som är sjukt dåliga den senaste månaden. Så ett typiskt bord är 4 weak/tighta svenskar och sen 2 sopor. Finns knapt några med stabila typ21/18 stats, tror jag sett max 3 någonsin.

 

Hej,

hehehe jadu om jag visste de så skulle jag svara dig. Men som du beskriver i början i ditt meddelande så är de väldigt mycket Italienare och israeler som är bra på att skänka bort både stora och små belopp. Jag önskade att det fanns ännu mer av den stortens spelare.

 

/24Hpoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...