Gå till innehåll

Varning lita inte på bedragare de blåser er


rund_kant

Recommended Posts

Har du kollat om du kan byta till någon turnering med liknande inköp där du har tid?

 

Starsmänniskorna brukar inte vara helt omänskliga när det gäller sånt här. Regeln är bara där för att de inte vill att en massa proffs ska grinda sönder deras satelliter. Så jag skulle tro att de inte är helt främmande för att ändra turnering du spelar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 95
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ps har ju varnat om detta idag på fm:

 

http://pokerforum.nu/forum/pokerstars/41703-varning-pokerstars-erbjuder-inte-msn-support.html

 

Varning: PokerStars erbjuder inte MSN-support

Hej alla,

 

Det har kommit till vår kännedom att någon över MSN utger sig för att vara en supportrepresentant för PokerStars, under adressen support@pokerstars.com.

 

Detta är *inte* någon av oss. Vi erbjuder inte support via MSN och det finns just nu inga planer på att göra det heller.

 

Lämna inte ut kontouppgifter (användarnamn, emailadress, postadress, telefonnummer) annat än i mail till vår support. Lämna aldrig någonsin ut ditt lösenord, inte ens till vår support.

 

 

Hälsningar,

 

Martin K

PokerStars Support Team

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

antar att typ hälften av inläggen här redan är om rubriken men jag orkar inte kolla igenom alla sidor efter dessa inlägg.

 

Den är hur som helst helt underbar:mrgreen:

 

puss och godnatt

Rubriken var, innan jag ändrade den,

 

 

Varning lita inte på Pokerstars dem blåser er
inklusive felstavningen. Jag är ganska nöjd med den nya rubriken...
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

är det någon som vet vad OP verkligen har blivit blåst på? får han inte åka?

Han har inte blivit blåst, bara lurat sig själv, så att säga.

 

Om jag tar på mig Stora Misstänksamhetshatten skulle jag kunna tänka mig att den som utgav sig för att vara Pokerstars MSN-support "groomar" och sätter upp en flerstegsblåsning.

 

Säger på MSN att "Visst, du kan sälja din plats". Lite senare "Vi har hittat en köpare, skicka oss dina koder och konton så att vi kan initiera överföringen, inklusive MSN-lösenordet så att vi kan verifiera det med Microsoft Business Localized Activity Alliance Services Technology (MS BLAAST) och PayTeller Fraudkampavdelning. För över $100 till spelare Bongo_1013 för att skapa en koppling i vårt Extra VIP-system på rätt nivå, de kommer du att få tillbaka när transaktionen är slutförd."

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han har inte blivit blåst, bara lurat sig själv, så att säga.

 

Om jag tar på mig Stora Misstänksamhetshatten skulle jag kunna tänka mig att den som utgav sig för att vara Pokerstars MSN-support "groomar" och sätter upp en flerstegsblåsning.

 

Säger på MSN att "Visst, du kan sälja din plats". Lite senare "Vi har hittat en köpare, skicka oss dina koder och konton så att vi kan initiera överföringen, inklusive MSN-lösenordet så att vi kan verifiera det med Microsoft Business Localized Activity Alliance Services Technology (MS BLAAST) och PayTeller Fraudkampavdelning. För över $100 till spelare Bongo_1013 för att skapa en koppling i vårt Extra VIP-system på rätt nivå, de kommer du att få tillbaka när transaktionen är slutförd."

 

Jag förde över pengarna till Pongo_1013...känns som om jag kan ha blivit blåst alltså...

Kommer inte heller längre in på min MSN eller Hotmail, av nån anledning...så det är svårt att få kontakt med dom...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men er mobbade jävlar och undertryckta idioter i det verkliga livet fattar ni trögt?

 

Han tror att pokerstars har blåst honom över msn, för att det ser pålitligt ut.

Hade kunnat hända många.

När han sedan inser sitt misstag och ber om ursäkt ett flertal ggr då ska ni idioter fram och hacka och säga ifrån för att ni inte vågar det någon annanstans.

Ni e fan blåstare än honom, och det säger en del med tanke på att prioriterar innebandy och plugg framför Hong Kong och poker om stora summor.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...