Gå till innehåll

Er längsta svacka? X antal händer.


Steinmeyer

Recommended Posts

Behöver stöd nu.

 

Jag har förmodligen min sämsta period sen jag började spela för över 3 år sen. Jag ligger marginellt back på över 35k händer.

 

Känns skitjobbigt, man tvivlar på sig själv och jag vet att jag spelar sämre i sådana här perioder.

 

Det jag vill veta är från er andra är hur lång er längsta svacka varat räknat i händer. Gärna också lite information om ni i vanliga fall är vinnande spelare. ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har precis lämnat en jobbig period på 120k händer. Det var inte ovanligt att det svängde upp och ner med över 15 inköp flera gånger varje månad.

Spelade inte direkt mitt A-spel, men det var äckligt, sjukt och vidrigt.

 

Det är bara hålla ut, även om det tär på en. Jag gick igenom varje stor och medelstor hand jag torskat efter varje session för att försöka hitta brister i mitt spel. Det mesta var utdragningar, men jag läckte nog en hel del i de mindre potterna.

 

Jag har varit vinnande under tre år.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är redundant

 

 

Ja, verkligen

 

 

 

Tack till er andra, är skönt att se att det händer andra också. Poker är så diffust och så svårt att tolka hur man ligger till rent turmässigt. Det är ju lätt att räkna de stora potterna man blivit utdragen i, men det är så mycket mer.

 

Jojje, hur många händer har du som underlag för 15bb/100, det är ju sjukt bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min värsta svacka varade 40k händer för ett halvår sen och då backade jag 6 inköp den månaden, dock min enda backmånad nånsin.

 

Bara gneta på, studera mycket händer men ta för guds skull ingen paus eller gå ner i nivå, så är du snart tillbaks i sadeln.

 

varians heter det visst..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
Backade ca 25 inköp under ~100k spelade händer. Det är väl det värsta jag varit med om, men listan kan göras lång.

 

Min värsta svacka varade 40k händer för ett halvår sen och då backade jag 6 inköp den månaden, dock min enda backmånad nånsin.

 

Bara gneta på, studera mycket händer men ta för guds skull ingen paus eller gå ner i nivå, så är du snart tillbaks i sadeln.

 

varians heter det visst..

Shit, detta fick verkligen saker och ting i perspektiv. Var innan jag läste väldigt förbannad över en ruggigt dålig kväll.

En kväll... Nada. En pysfis i rymden.

Gav en verkligen en tankeställare, man kan komma igen o gnälla när man ligger back på över 100k händer.

 

Skön läsning, bra bot mot tilten

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...