Gå till innehåll

Avdelat från diskussion om CDS. Macroman et al diskuterar penisstorlekar


Macroman

Recommended Posts

Jag förstår uppriktigt inte varför så många hetsat upp sig över att en användare gjort allt för att framstå i god dager. Det är liksom det som anonymitet på forum ofta går ut på och väldigt många (nej, jag har inga bevis på detta men är säker på min sak ändå) överdriver sina kunskaper, erfarenheter, tillgångar, sitt utseende, m.m. Ni förstår väl att det är lite som Lunarstorm för pokerspelare som vi håller på med?

 

Ja, det stämmer. Internet är väldigt lustigt på det sättet. Det finns ju en klassisk tråd på Flashback där någon frågar hur stora kukar postarna har. Det visar sig då att alla går omkring med gigantiska stockar mellan benen! Snittet hamnar på 25 cm eller något liknande. Jag minns att den tråden gjorde mig mycket konfúnderad eftersom jag trodde att jag var relativt ensam om en "klyvbom" av den storleken... 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, det stämmer. Internet är väldigt lustigt på det sättet. Det finns ju en klassisk tråd på Flashback där någon frågar hur stora kukar postarna har. Det visar sig då att alla går omkring med gigantiska stockar mellan benen! Snittet hamnar på 25 cm eller något liknande. Jag minns att den tråden gjorde mig mycket konfúnderad eftersom jag trodde att jag var relativt ensam om en "klyvbom" av den storleken... 8-)

 

Det behöver ju inte nödvändigtvis vara så att folk ljög (fast förmodligen), utan kan ju bara ha varit att folk med små kukar inte skrev i tråden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, det stämmer. Internet är väldigt lustigt på det sättet. Det finns ju en klassisk tråd på Flashback där någon frågar hur stora kukar postarna har. Det visar sig då att alla går omkring med gigantiska stockar mellan benen! Snittet hamnar på 25 cm eller något liknande. Jag minns att den tråden gjorde mig mycket konfúnderad eftersom jag trodde att jag var relativt ensam om en "klyvbom" av den storleken... 8-)

 

Missunnsam och avvundsjuk som vanligt, kan inte bottna i något annat i en bottenlös dåligt självförtroende - dessutom kan du inte skilja om avkastning, omstättning och tillväxt.( i annan tråd ) . Du kan helt enkelt inte tilllåta att andra kan vara bättre än dig.....och större :twisted:

Kanske miljonär, men inte miljardär

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Missunnsam och avvundsjuk som vanligt, kan inte bottna i något annat i en bottenlös dåligt självförtroende - dessutom kan du inte skilja om avkastning, omstättning och tillväxt.( i annan tråd ) . Du kan helt enkelt inte tilllåta att andra kan vara bättre än dig.....och större :twisted:

Kanske miljonär, men inte miljardär

 

Wow...

 

Du är ju helt clueless men jag är iofs inte direkt förvånad. Gällande de olika ekonomiska termerna så vet jag garanterat mer än dig men säkert mindre än många andra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Wow...

 

Du är ju helt clueless men jag är iofs inte direkt förvånad. Gällande de olika ekonomiska termerna så vet jag garanterat mer än dig men säkert mindre än många andra.

 

Ok du är bäst....men inte störst :twisted:

Nej du, jag är nog den som kan det här bäst med börs & värdepapper av oss två - det märks ju klart och tydligt av dina inlägg - du har svårt att hålla isär termerna.

 

För övrigt äger jag en liten Fiat, och utgår från att du äger en limo....:twisted:

 

...ang disskutionen om " tum "

 

 

Fortsätt att kasta apor du....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok du är bäst....men inte störst :twisted:

Nej du, jag är nog den som kan det här bäst med börs & värdepapper av oss två - det märks ju klart och tydligt av dina inlägg - du har svårt att hålla isär termerna.

 

 

Fortsätt att kasta apor du....

 

Nej, jag är bäst och du är sämst!

 

 

F.ö är det inte jag som kastar apor i min signatur.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...