Gå till innehåll

The Well - rilleg


rilleg

Recommended Posts

  • Svars 137
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Har en lärare vars namn alltid förkortas RLG på alla scheman och liknande. Varje gång jag läser detta så tänker jag på dig. Känslor/Tankar?

 

Varma känslor, har alltid sett mig som del av "de som lär ut" och funderat på karriär som föreläsare i framtiden ( inte nödvändigtvis inom pokern såklart)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad nickar du på b2b? Vem/Vilka har du mest respekt för på b2b? Vem kan du bli mest irriterad på där?

 

Konjakrolf

 

Clownshow, Tina1. Svårast har jag haft mot Street och Seneme. Jag blir sällan irriterad nu för tiden men italienarna kan få sig en känga för de spelar så "konstigt".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

*Önskar du ibland att du var tjej istället? Om ja när?

*Vad gör du om 10 år?

*+ eller - på svs?

*Långsiktigt mål med pokern?

*Ditt livs största krognota?

*Vad har du för pt stats på 5-manna (svs)?

*Din största styrka som pokerspelare?, din största svaghet?

 

Inte mer än klassiska scenario som krogkö i ny stad, behovet att upp bli uppraggad då o då.

 

Jag är gift med Isabelle, bor nånstans i mellansverige, äger ett par restauranger och fastigheter, åker runt på pokertouren sporadiskt och tar hand om våra 2 barn.

 

Jag var jättteminus på Svenska Spel, kanske en halv miljon men tagit in 400 000 på de sista månaderna så runt plusminus är nog korrekt.t

 

Långsiktigt mål är att ha tjänat så mycket pengar och kontakter att stress inte existerar efter jag blivit 30.

 

Den är två krognotor i Vegas som landade på runt 30 000SEK styck men vi var 4 gubbar på dem.

 

Vet tyvärr inte vilka stats jag har, inte använt PT mer än kanske 2 veckor.

 

Min största styrka är nog min allroundhet, jag är inte speciellt dåligt eller bra på något , utan jämngod på allt. Mitt absoluta största fel är mitt agerande att spela högt på fyllan, jag är top 10 i sverige som lagt på fyllan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför mår Polrev inte bra?

 

Alla spelare jag haft svårt emot tycker jag inte mår bra. Polrev är väldigt svår spelare att möta och eftersom pokerspelare har ego stora som Manhattan tycker vi inte de spelar bra utan mår bara dåligt och har tur. Därför mår inte Polrev bra

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...