Gå till innehåll

Stänger den här nu...


lanzinghkronha

Recommended Posts

Hehe, klart jag är nyfiken - speciellt nu när du säger att du hängt med mig från 1/2. Så skicka gärna ett pm men känn absolut ingen press. :-)

 

Säsong två är lite seg i början, men den kommer igång ordentligt sen

Så det blir ännu bättre! Dexter är nog min favoritserie efter The Shield och Sopranos. Jävligt spännande och så blir man så glad så fort han lyckas med någonting - nog för att han är så grymt sympatisk. 8-)

 

 

Backat 1.7k idag. Lirat rätt så tomtigt och inte haft så bra kortsnitt. Ska dock lira hela natten - typ ingen skola imorgon. Kanske ngn lektion på eftermiddagen men innan 1 ska man nog kunna pallra sig upp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 502
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Är det här okej och standard utan read eller kommer jag att torska på det i längden? Varför jag frågar är att detta knappt hände på 1/2 - att man blev checkraisad efter c-bet men på 2.5/5 blir jag det mest hela tiden vilket gör mig osäkrare på att c-betta. Är det alltså okej att återhöja med luft i dessa situationer mot random fi?

 

 

***** Hand 583982484 *****

2.50/5.00 Texas Hold'em (No Limit ) - Monday, January 28, 2008 10:09:15 PM

Diana 48 (Vanlig /Cash Game )

Plats 1: Radical (1313.75)

Plats 2: awVII (484.71)

Plats 3: 7sheva (269.07)

Plats 4: Shipdumper (2065.94)

Plats 5: Lanzingh (992.50)

Radical lägg LM 2.50

awVII lägg SM 5.00

** Giv **

Radical [N/A, N/A]

awVII [N/A, N/A]

7sheva [N/A, N/A]

Shipdumper [N/A, N/A]

Lanzingh [Knh, 8k]

*** Bet Runda 1 ***

7sheva Lägg

Shipdumper Lägg

Lanzingh Höj till 20.00

Radical Lägg

awVII Syna 20.00

*** Flop(Board): *** : [6h, 4h, 3r]

*** Bet Runda 2 ***

awVII Passa

Lanzingh Satsa 35.00

awVII Höj till 70.00

Lanzingh Höj till 210.00

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det här okej och standard utan read eller kommer jag att torska på det i längden? Varför jag frågar är att detta knappt hände på 1/2 - att man blev checkraisad efter c-bet men på 2.5/5 blir jag det mest hela tiden vilket gör mig osäkrare på att c-betta. Är det alltså okej att återhöja med luft i dessa situationer mot random fi?

 

 

***** Hand 583982484 *****

2.50/5.00 Texas Hold'em (No Limit ) - Monday, January 28, 2008 10:09:15 PM

Diana 48 (Vanlig /Cash Game )

Plats 1: Radical (1313.75)

Plats 2: awVII (484.71)

Plats 3: 7sheva (269.07)

Plats 4: Shipdumper (2065.94)

Plats 5: Lanzingh (992.50)

Radical lägg LM 2.50

awVII lägg SM 5.00

** Giv **

Radical [N/A, N/A]

awVII [N/A, N/A]

7sheva [N/A, N/A]

Shipdumper [N/A, N/A]

Lanzingh [Knh, 8k]

*** Bet Runda 1 ***

7sheva Lägg

Shipdumper Lägg

Lanzingh Höj till 20.00

Radical Lägg

awVII Syna 20.00

*** Flop(Board): *** : [6h, 4h, 3r]

*** Bet Runda 2 ***

awVII Passa

Lanzingh Satsa 35.00

awVII Höj till 70.00

Lanzingh Höj till 210.00

 

När han är så grund som han ändå är så blir risken klart överhängande att han degar med färgdrag eller 67 eller liknande. Tror den typ av raise du gör här (närdu visar att du i princip vill spela för stackar) fungerar bättre mot djupare stackar som kanske inte vill riskera 200bb< med endast toppar på den brädan. Dock endast mina funderingar. Vad hände?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Danke grabbar. :-)

 

Idag har varit världens tråkigaste dag. Ren missär. Inte gjort något kreativt alls och sträckte låret på gymmet. Borde pluggat men nej det gjorde man såklart inte och snart börjar Dexter och innan dess måste man köra lite stretching för låret etc..

 

Plussade lite iaf(efter ca 9 timmars spelande(LOL@mig)) - 1.3k+. wohoo.

 

Grattis till de bra resultaten! Dexter och Battlefield 2 är nöten! :mrgreen: Lycka till i framtiden!

 

Peace

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har spelat några gånger på samma bord och vid dessa tillfällen har du spelat väldigt rak och stabil poker som funkar fint på denna nivån. Fattar inte hur du kan tycka att det är standard att spela så med J8 mot shortstack utan read. Kommer garanterat bättre lägen på dessa nivåer..

Edit: Shortstack kanske var att ta i men gillar inte spelet mot denna stacken och utan read ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När han är så grund som han ändå är så blir risken klart överhängande att han degar med färgdrag eller 67 eller liknande. Tror den typ av raise du gör här (närdu visar att du i princip vill spela för stackar) fungerar bättre mot djupare stackar som kanske inte vill riskera 200bb< med endast toppar på den brädan. Dock endast mina funderingar. Vad hände?

 

Jo stackdjupet talar väl mot mig här fast om man tänker generellt, mot fi med full stack - är detta spelet då standard eller bara dumt? För mig känns det som fi ofta är helt tom fast jag skulle gärna vilja ha andras tankar. Dessutom lär väl fi tänka till lite innan han bluffar mig nästa gång. 8-)

 

Just i denna situationen foldade han och skrev typ: "hmm...99" så jag hade väl lite flyt där.

 

Satt bredvid dig lite för en stund sen (OOP dessutom, nickar FBK1932), har väl 200 händer på dig eller nåt och du verkar jävligt stabil måste jag säga. Gl med spelet!

Tack! Men lite kul dock att du säger att jag är stabil när jag har min största backdag någonsin. Tappade 2.7k igår, ouch. Spelade inte sååå dåligt tycker jag men visst något gör man ju fel när man torskar så mkt. ;-)

 

Grattis till de bra resultaten! Dexter och Battlefield 2 är nöten!:mrgreen: Lycka till i framtiden!

 

Peace

Thank you och samma till dig. =)

 

 

Som sagt, börjar kl 1 så nu ska jag fan ta igen lite av gårdagens back. Så farligt var det ju inte när jag tänker på det. Plussat samma siffra som jag torskade igår ett par gånger de senaste dagarna. Jaja who cares - ska sluta whina och vända nu.

 

Detta händer efter några minuters spel. Hade jag varit inne i en streak och haft lite självförtroende hade jag lätt synat men nu vette katten asså. Är det en bluff eller tror ni han kan ha AJ eller JJ?

 

Bara så jag slipper svara på det senare och folk inte ska vara rädda för att spekulera - jag foldade och ingen vidare information delgavs mig.

 

***** Hand 584370968 *****

2.50/5.00 Texas Hold'em (No Limit ) - Tuesday, January 29, 2008 9:58:34 AM

Diana 4 (Vanlig /Cash Game )

Plats 1: gibban_tur (1035.89)

Plats 2: Perander (426.38)

Plats 3: a--m--h (275.00)

Plats 4: Lanzingh (1029.53)

Plats 5: Erimner (1158.48)

a--m--h lägg LM 2.50

Lanzingh lägg SM 5.00

** Giv **

gibban_tur [N/A, N/A]

Perander [N/A, N/A]

a--m--h [N/A, N/A]

Lanzingh [Es, 6s]

Erimner [N/A, N/A]

*** Bet Runda 1 ***

Erimner Lägg

gibban_tur Höj till 20.00

Perander Lägg

a--m--h Lägg

Lanzingh Syna 20.00

*** Flop(Board): *** : [Ek, 2r, 6h]

*** Bet Runda 2 ***

Lanzingh Passa

gibban_tur Satsa 42.00

Lanzingh Höj till 114.00

gibban_tur Syna 114.00

*** Turn(Board): *** : [Ek, 2r, 6h, Knk]

*** Bet Runda 3 ***

Lanzingh Satsa 115.00

gibban_tur Höj till 566.00

Lanzingh ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har spelat några gånger på samma bord och vid dessa tillfällen har du spelat väldigt rak och stabil poker som funkar fint på denna nivån. Fattar inte hur du kan tycka att det är standard att spela så med J8 mot shortstack utan read. Kommer garanterat bättre lägen på dessa nivåer..

Edit: Shortstack kanske var att ta i men gillar inte spelet mot denna stacken och utan read ändå.

 

Jag tycker inte det är standard - ville veta om det var. För just nu känner jag mig hunsad av typ varenda jävel som tycker det är bra att höja i tid och otid. 8-)

 

Tack för det andra du sa - värmer såhär på morgonen i mitt kalla hus. :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det tråkiga på denna nivån jämfört med 1/2 är att folk är mkt otrevligare när de förlorar - eller så har jag bara stött på alla rötäggen. Jag försöker alltid vara ödmjuk och snäll även när detta händer men det börjar bli lite småjobbigt då det händer Ofta.

 

Se positivt på när folk lackar. Det är ett säkert tecken på att du spelar bra och har det rätta flowet.

Chatten efteråt:

 

DrClementz: LOL?

DrClementz: Hur kan du syna fiskfitta

 

 

hehe, fiskfitta var ett rätt kul tillmäle

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Å fy fitta. Det här gick ju inte bra.

 

Låg först 900+ för att sedan torska färg mot kåk(fiskigt av mig, pallar inte få fram hh men det var verkligen inte "otur") och stege mot Royal. Borde kanske anat färg men kändes så osannolikt just då. Sen donerade jag ytterligare på massa skit. Backar några hundringar och funderar starkt på att ta ett uppehåll till nästa månad. Tror fan jag gör det. Brb in 2 days. 8-)

 

BR: 23500 SEK

 

Månadsresultat:

 

1/1 700

2/1 700

3/1 1780

4/1 730

5/1 1618

6/1 1376

7/1 364

8/1 87

9/1 22

10/1 472

11/1 1320

12/1 211

13/1 1110

14/1 551

15/1 1393

16/1 653

17/1 786

18/1 2089

19/1 -

20/1 109

21/1 598

22/1 262

23/1 3733

24/1 3106

25/1 1648

26/1 2610

27/1 1326

28/1 2680

29/1 305

 

Vilket ger 11730

 

Vidare stats är lite jobbigt att få fram då jag har PT hos både moder och fader men jag kanske kan föra över den ena databasen till den andra.

 

Här är iaf grafen för Januari hos min fader. Jag har nog torskat någon K hos morsan.

 

my.php?image=januarikx2.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Se positivt på när folk lackar. Det är ett säkert tecken på att du spelar bra och har det rätta flowet.

 

 

hehe, fiskfitta var ett rätt kul tillmäle

 

Jo kanske du har rätt och visst låter "fiskfitta" kul (8-) )- jag måste nog bara tuffa till mig och inte förvänta mig så mycket av mina motspelare. Dock förstår jag inte vilken 20+are som på en måndag beter sig som en jävla 15 åring på fyllan.

 

Jaja. Vilken nivå på andra sidor kan man jämföra 2.5/5 med? Nl100?

 

Skiljer det stort mellan nätverken? Är SvS svårare eller lättare än andra sidor på respektive nivå?

 

Några tips på sidor man kan testa på? Jag säger inte att jag kommer göra det men vore kanske kul att testa i framtiden. Behandlas allt detta i ngn annan tråd får ni gärna länka och be mig tiga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo kanske du har rätt och visst låter "fiskfitta" kul (8-) )- jag måste nog bara tuffa till mig och inte förvänta mig så mycket av mina motspelare. Dock förstår jag inte vilken 20+are som på en måndag beter sig som en jävla 15 åring på fyllan.

 

Jaja. Vilken nivå på andra sidor kan man jämföra 2.5/5 med? Nl100?

 

Skiljer det stort mellan nätverken? Är SvS svårare eller lättare än andra sidor på respektive nivå?

 

Några tips på sidor man kan testa på? Jag säger inte att jag kommer göra det men vore kanske kul att testa i framtiden. Behandlas allt detta i ngn annan tråd får ni gärna länka och be mig tiga.

 

Det där med att folk lackar tar jag verkligen bara som något positivt.

Brukar tvärtom provocera vidare för detta kan man ju utnyttja till tusen, märker man att fi är utvecklad som en 15åring i psyket så är det sällan några problem att köra över fi totalt och ta alla pengar.

 

Måste säga att alla NL100 jag spelat regulärt på (Prima, B2B, Fulltilt och säkert någon till) är sjuuuukt mkt bättre än 2.5/5 på SvS.

Finns en anledning till att folk säger att SvS är det fiskigaste stället just nu tror jag, folk tycker nog att 1/2kr-blinds är lite väl lite pengar och sätter sig hellre med samma pengar på ett 2.5/5 eller 5/10-bord.

 

Detta är ofta samma spelare som inte kan bete sig i chatten..

 

Edit; Tror inte att spelet på 5/10 är särskïlt mkt bättre än på 2.5/5 enligt vad jag hört och det jag spelade där för ett år sen.

Först när du kommer till 10/20 tror jag att du kommer att uppleva samma spelstandard som på NL100 på många andra ledande nätverk.

 

Därmed inte sagt att det inte finns sajter som är än värre, min jämförelse är främst med prima och fulltilt.. Och det är dessutom min egen uppfattning, är nog många som tycker helt annorlunda - pröva dig fram!?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag lirar Pacific NL 100 framförallt och efter de spelet jag gjort på SvS tycker jag motsåndet p SvS har vart bättre än på Pacific. Fast å andra sidan har pacific hög rake och tagit bort mina bonus poäng.. Vilket fått mej att fundera på att köra SvS iaf, men orka sätta in och lära sej spealre på ett nytt ställe.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det där med att folk lackar tar jag verkligen bara som något positivt.

Brukar tvärtom provocera vidare för detta kan man ju utnyttja till tusen, märker man att fi är utvecklad som en 15åring i psyket så är det sällan några problem att köra över fi totalt och ta alla pengar.

 

Måste säga att alla NL100 jag spelat regulärt på (Prima, B2B, Fulltilt och säkert någon till) är sjuuuukt mkt bättre än 2.5/5 på SvS.

Finns en anledning till att folk säger att SvS är det fiskigaste stället just nu tror jag, folk tycker nog att 1/2kr-blinds är lite väl lite pengar och sätter sig hellre med samma pengar på ett 2.5/5 eller 5/10-bord.

 

Detta är ofta samma spelare som inte kan bete sig i chatten..

 

Edit; Tror inte att spelet på 5/10 är särskïlt mkt bättre än på 2.5/5 enligt vad jag hört och det jag spelade där för ett år sen.

Först när du kommer till 10/20 tror jag att du kommer att uppleva samma spelstandard som på NL100 på många andra ledande nätverk.

 

Därmed inte sagt att det inte finns sajter som är än värre, min jämförelse är främst med prima och fulltilt.. Och det är dessutom min egen uppfattning, är nog många som tycker helt annorlunda - pröva dig fram!?

 

Tack för ett bra och utförligt svar.

 

Jo jag vet att jag borde vara glad över att mongos tiltar och jag tror jag börjar få klämm på hur dom ska tas. "Du vill ha en kram?" och "<3" verkade funka rätt så bra idag mot tiltmongo som blev sur för att jag träffade färg. 8-)

 

Som du skriver ska jag nog testa mig fram - tänkte börja med heypoker, dom verkar ha en rätt så okej bonus nu. Får väl testa fram vilken nivå som matchar mig.

 

jag lirar Pacific NL 100 framförallt och efter de spelet jag gjort på SvS tycker jag motsåndet p SvS har vart bättre än på Pacific. Fast å andra sidan har pacific hög rake och tagit bort mina bonus poäng.. Vilket fått mej att fundera på att köra SvS iaf, men orka sätta in och lära sej spealre på ett nytt ställe.

Låter ju lovande. :-)

 

 

Borde plugga men pallafff... känner att jag måste få mvg i typ allt trots att jag inte behöver det för något av det jag vill komma in på. Någon som har tips för att softa ner? Några visa ord kanske... 8-)

 

Nu ska jag dra en dusch och sen någon mtt och några avsnitt Curb Your Enthusiasm - grymt kul.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför tänkte jag ens att jag skulle ta pause tills månaden var slut? Inte så att det var realistiskt för jag håller på att bli speltorsk på riktigt. Jaja sålänge det går uppåt är det väl lugnt.

 

Är detta okej? Precis ITM och några K under avrage. Plats 16/30 tror jag att jag låg. Ja, jag är mtt-fisk/noob.

 

***** Hand 586203890 *****

500.00/1000.00 Texas Hold'em (No Limit ) - Wednesday, January 30, 2008 10:58:41 PM

Texas (Vanlig /Turnering )

Plats 1: --Homer-- (11253.00)

Plats 2: Sanita (24930.00)

Plats 3: okidoki (21775.00)

Plats 4: TheMurphys (17594.00)

Plats 5: krippov (7520.00)

Plats 6: Rubbad (8540.00)

Plats 7: Lanzingh (11045.00)

Plats 8: Simonangel (19354.00)

Plats 9: RooneyBoko (6118.00)

Plats 10: PokerAxl (7908.00)

Rubbad lägg LM 500.00

Lanzingh lägg SM 1000.00

** Giv **

--Homer-- [N/A, N/A]

Sanita [N/A, N/A]

okidoki [N/A, N/A]

TheMurphys [N/A, N/A]

krippov [N/A, N/A]

Rubbad [N/A, N/A]

Lanzingh [:Kc:, :Ah: ]

Simonangel [N/A, N/A]

RooneyBoko [N/A, N/A]

PokerAxl [N/A, N/A]

*** Bet Runda 1 ***

Simonangel Lägg

RooneyBoko Lägg

PokerAxl Lägg

--Homer-- Lägg

Sanita Syna 1000.00

okidoki Lägg

TheMurphys Höj till 4000.00

krippov Lägg

Rubbad Lägg

Lanzingh All-in 11045.00

Sanita Lägg

TheMurphys Syna 11045.00

*** Flop(Board): *** : [:9c: ,:3s:,:5s:]

*** Turn(Board): *** : [:Ts:]

*** River(Board): *** : [:7h:]

*** Showdown *** : Rake: 0.00 Totalpott: 23590.00

--Homer-- Lägger mig Vinst: 0.00

Sanita Lägger mig Vinst: 0.00

okidoki Lägger mig Vinst: 0.00

TheMurphys [:Ac:, :As:] Par i ess Vinst: 23590.00

krippov Lägger mig Vinst: 0.00

Rubbad Lägger mig Vinst: 0.00

Lanzingh [:Kc:, :Ah: ] Högsta kort ess Vinst: 0.00

 

 

Iaf. 1255+. Känns skitbra för jag trodde nästan att jag höll på att gå in i en downswing då jag under ca 2k händer(jag vet men det kändes som en lång tid:roll: ) knappt vann en betydande hand.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Riktigt fina resultat den här månaden :-D!

 

Bara att fortsätta ånga på!

 

Angående sidobyte kan jag säga att samtliga nätverk håller mycket högre standard än SvS. Eller finns ett undantag, Pacfic Poker. Spelarna där är så jävla värdelösa pga 888.com som är världens(??) största bettingsida. Så gamblers söker sig dit.

 

Annars så är det väl bara att raila några nätverk till du hittar något du tycker om. Men du verkar vara smart så du kommer hitta något som är bra för dig :-).

 

GL och GG till de fina resultaten

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo gått helt okej och jag ska nog kunna hitta ngn sida jag tycker om. Men har rätt bra flow på SvS just nu så jag kommer förmodligen vänta lite innan jag drar vidare. 8-)

 

Är det rätt spelat av mig här? FI är aggro och trebettar mkt. Även skrivit en note som lyder "Bra" vafan det nu ska betyda. :-)

 

 

 

***** Hand 586817483 *****

2.50/5.00 Texas Hold'em (No Limit ) - Thursday, January 31, 2008 5:40:41 PM

Diana 40 (Vanlig /Cash Game )

Plats 1: Lanzingh (1078.50)

Plats 2: scaro (451.45)

Plats 3: agneta67 (1093.14)

Plats 4: ombudsman (168.50)

Plats 5: Tage83 (1292.92)

scaro lägg LM 2.50

agneta67 lägg SM 5.00

** Giv **

Lanzingh [:9c:, :Ah:]

scaro [N/A, N/A]

agneta67 [N/A, N/A]

Tage83 [N/A, N/A]

*** Bet Runda 1 ***

Tage83 Lägg

Lanzingh Höj till 20.00

scaro Lägg

agneta67 Syna 20.00

*** Flop(Board): *** : [:Qh:, :9h:, :3h:]

*** Bet Runda 2 ***

agneta67 Passa

Lanzingh Satsa 33.00

agneta67 Höj till 99.00

Lanzingh Syna 99.00

*** Turn(Board): *** : [:Kd:]

*** Bet Runda 3 ***

agneta67 Satsa 200.00

Lanzingh All-in 959.50

agneta67 Syna 959.50

*** River(Board): *** : [:4h:]

*** Showdown *** : Rake: 15.00 Totalpott: 2144.50

Lanzingh [:9c:, :Ah:] Färg med ess i topp Vinst: 2144.50

scaro Lägger mig Vinst: 0.00

agneta67 Lägger mig Vinst: 0.00

ombudsman [N/A, N/A] Högsta kort dam Vinst: 0.00

Tage83 Lägger mig Vinst: 0.00

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om vi säger så, du drog nu ut på rivern rätt bra :) Känns ju som sitter minst på tvåpar.

 

Hehe det tror jag med. :-)

 

Han skrev i chatten efteråt att han hade :Kh::Th:. Jag tror att han talade sanning och jag hade förväntat mig en utskällning och glåpord som vanligt men de uteblev och istället skrev han "sånt som händer". Credds till honom iaf.

 

Stämmer det att han hade :Kh::Th: så hade jag 13.6% att vinna. Känner mig lite rutten nu. 8-)

 

Ska lira Sverigerankingen nu. Känns rätt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe det tror jag med. :-)

 

Han skrev i chatten efteråt att han hade :Kh::Th:. Jag tror att han talade sanning och jag hade förväntat mig en utskällning och glåpord som vanligt men de uteblev och istället skrev han "sånt som händer". Credds till honom iaf.

 

Stämmer det att han hade :Kh::Th: så hade jag 13.6% att vinna. Känner mig lite rutten nu. 8-)

 

Ska lira Sverigerankingen nu. Känns rätt.

 

Bara lite rutten :)?

 

Avsluta månaden med en kloonk :)?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja, agneta67 här. Japp jag hade Kh 10h...Fick in pengarna som favorit. E väl det som spelar roll? eller:/?

E så sjukt motriggad just nu efter halvklonkat i måndags på "mårten med knuff". Dags att byta sida:P

 

Nice att ngn har noten "bra" på mig=) känner att jag lirar så jävla kasst just nu. Ha det ciao

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja, agneta67 här. Japp jag hade Kh 10h...Fick in pengarna som favorit. E väl det som spelar roll? eller:/?

E så sjukt motriggad just nu efter halvklonkat i måndags på "mårten med knuff". Dags att byta sida:P

 

Nice att ngn har noten "bra" på mig=) känner att jag lirar så jävla kasst just nu. Ha det ciao

 

Ah, du hade ju dagbok här innan. Nu minns jag namnet. :-)

 

Vore väl lite av ett hån att säga att jag "lider" med dig eftersom jag vann men förstår verkligen hur det känns.

 

Men som du säger - trösta dig med att du i denna handen iaf fick in cashen som favvo - annars har jag inga tips asså - är ju själv lite av ett tiltmongo när det går kass. Ny månad, börja på nytt, nollställ etc... 8-)

 

Hur gick det i mårten? Själv råkade man regga 2 ggr till lotto-sateliten - stabilt gurra, stabilt.

 

Stänger av för kvällen nu - misslyckad dag. 6 timmar spel för 160kr. :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur gick det i mårten?

 

Kom tvåa! vann 35,5k (kanske man kan kalla "helklonk", vet inte), men har torskat drygt 7k sedan dess. Aldrig blivit lika utdragen som nu:/ Aja, man ska väl inte klaga. Jag har ju fortfarande rekordmånad! Grattis till din rekordmånad. sov gott. ciao

 

 

PS japp jag hade dagbok men den la vi ner pga dålig trafik DS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena Lanzingh, följer hyffsat med i din dagbok.

Har hållit till på NL1/2 SH och har nyligen gått upp till NL2.5/5 SH (som du om jag fattat det rätt).

 

Drar du in mer cash på NL2.5/5 SH än NL1/2?

Jag tycker personligen det är mkt svårare att ta betalt vid träff på NL2.5/5 och gör nog mer stabilt cash på 1/2.

 

Köper du alltid in fullt på NL2.5/5?

 

Jag funderar på att testa att köra 100xBB istället(normal fullstack på övriga sajter) för att minska svängnirna.

För mig brukar kvällen gå finfint, man vinner stadigt massa små/mellan stora potter i flera timmar. sen förlorar man ett helt(200xBB) inköp i en äcklig pot(med topkåk mot fyrtal eller någon knäppgök som som synat 5xBB med Q,10 och får stege mot mitt top set)... sen kommer tilten så gott smygande och det blir dyrt på denna nivån har jag fått erfara.

 

Därav min tanke på 100xBB så man kan smacka in degen när man tror man har bästa handen utan att bajsa på sig om man har fel.

Risken är väl att man kanske blir offer för bombande Bullies :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...