Gå till innehåll

Avdrag???


AnonymHaj

Recommended Posts

Hej!

Har spelat bort en större summa pengar + andras pengar när jag tiltade förut när jag spelade bland annat på fetriggade pokerstars o partypoker som är de största skämten i pokerhistorien... :evil: :evil: :evil: ligger bra +++ på andra siter så det e inget fel på spelet.

 

Problemet är att jag har svårt att få ihop till en större rulle nu pga skulder och skadestånd som jag måste betala tillbakaa... Har inget jobb ju nu men hoppas de ska lösa sig framåt hösten.... Är mest rädd för att mina pokerkundskaper ska försvinna när jag nu har uppehåll men håller det uppe genom att köra playmoney så mycket jag hinner (tar mycket tid att söka jobb).

 

Det jag funderar på är om jag kan göra några avdrag med tanke på skulderna så att jag betalar tillbaka det lite snabbare??? Vet att man inte får kvitta förlusterna (IDIOTLAND MAN LEVER I), men nu handlar de ju om skulder o så? Och underhållet för barnet... kanske man får göra avdrag för eller är det helt kört?

 

Har försökt hitta stejk men de flesta stejkare är oseriösa och försöker blåsa en... litar aldrig mer på en sån :evil: Nu ska jag bygga rullen själv och leva lyckligt i alla mina dagar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej jag menar när jag får ett jobb om jag kan göra avdrag då för alla kostnader som ålagts mig för att kunna betala snabbarre.

 

Vadå göra avdrag!?

Att du skulle få in mer pengar på ditt konto varje månad för att du förlorat på poker tidigare?

När man pratar om avdrag är det ju snarare att dra av förlusterna från vinsterna så att man inte skattar för alla vunna pengar utan för nettovinsten.

Mycket tyder på att den här tråden är ett skämt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du vill göra avdrag i din deklaration för:

-Skulder

-Underhållsskulder

-Skadestånd

????

 

Dina skulder, skadestånd och förluster är personliga levnadskostnader. Du kan får inga avdrag i din deklaration.

 

"Nu ska jag bygga rullen själv och leva lyckligt i alla mina dagar!"

Enda möjligheten för dig att kunna leva lyckligt är att sluta spel.

 

Bra land ni lever i! :mrgreen::lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har ahn använt stulna kontokort etc ligger du inte så jävla bra till om du skulle backa

 

Stejk fungerar så att någon står för pengarna/bankrollen och "någon annan" spelar. Om du är "någon annan" så kan du inte förlora ett öre!? Är kortet stulet så spelar det ingen roll om du vinner eller förlorar eftersom kontot blir låst!!?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...