Gå till innehåll

Unibet - Anmälningstråd reloadbonus


AG

Recommended Posts

Kan berätta att jag idag gjorde som instruerat på sid 5 i den här tråden, dvs ringde till Unibet. Dom hade ingen aning om någon bonus, "det där är affiliate-sidor som sköter, såväl insamling av namn som registreringen, du kan inte kontakta oss om det. Hon blev tyst när jag sa att det var undertecknat av Unibet på PF men kollade med sin överordnade, kom tillbaka och bekräftade att Unibet inte ville kännas vid det. Vafan är detta för tramsbolag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 259
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hej,

 

tack för ert tålamod. Alla till och med post #158 har nu fått bonusen tillagd på sitt pokerkonto.

 

För information om statusen på din bonus, kika in på VIP & Bonus sidan på pokerklienten som du hittar under Bank eller Min Sida. Där kan du se hur lång tid du har på dig och hur många VIP du har kvar att spela ihop per nivå.

 

Lycka till!

 

/Unibet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan berätta att jag idag gjorde som instruerat på sid 5 i den här tråden, dvs ringde till Unibet. Dom hade ingen aning om någon bonus, "det där är affiliate-sidor som sköter, såväl insamling av namn som registreringen, du kan inte kontakta oss om det. Hon blev tyst när jag sa att det var undertecknat av Unibet på PF men kollade med sin överordnade, kom tillbaka och bekräftade att Unibet inte ville kännas vid det. Vafan är detta för tramsbolag?
LOOL... Bra support?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...