Gå till innehåll

Vem vinner Elitserien?


LuckyStar5.1

Recommended Posts

Finns en tråd om allsveskan men har inte så stort intresse till fotbollen så ...vem får lyfta bucklan?

 

Visst är det tidigt men desto roligare att tala om vart den hamnar för att man kan lägga till -"vad va det jag sa" !

 

Ha gärna något underlag till ditt lag.

 

Jag vill tro att Andreas Jämtin och HV-71 tar hem den !

Varför:

Tyngd, ekonomi och erfarenhet !

...tror detta är bästa laget HV haft, skulle iofs hellre sett Per M stå som tränare i år igen.

 

 

50.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur kan HV71 inte vinna elitserien och sm-guld? Det är väl det som är den stora frågan. HV71 har kanske det bästa laget någonsin och en mycket stabil organisation i hela föreningen. Lägg därtill det förmodligen i särklass bästa stödet av hemmapubliken i Sverige och det intresse som finns för hockey i Jönköping. Alla dessa faktorer pekar på att HV kommer stå som vinnare någon gång runt påsk.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, inte blir det Lule i alla fall.

 

Har stoppat in 500D på en bettingsida och kommer kontinuerligt att beta 100D på vinst för Luleås motståndare. Känner mig väldigt nöjd med min fina idé. Antingen blir jag rik, eller så blir jag glad. Fast "tyvärr" känns det som säkra bet ;-)

 

 

Jag hoppas du blir fattig :-D

 

Nu är vi på gång, nu kommer ju Bartecko :-D

 

Fast ja, tyvärr känns det väl som att du kommer bli rik :-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur kan HV71 inte vinna elitserien och sm-guld? Det är väl det som är den stora frågan. HV71 har kanske det bästa laget någonsin och en mycket stabil organisation i hela föreningen. Lägg därtill det förmodligen i särklass bästa stödet av hemmapubliken i Sverige och det intresse som finns för hockey i Jönköping. Alla dessa faktorer pekar på att HV kommer stå som vinnare någon gång runt påsk.

 

 

Oj, vilket patriotiskt inlägg!

 

HV har ett bra lag men inte bra nog till att vinna guld. Grundstenen till att lyckas är att man har en bra målvakt, vilket HV definitivt inte har. Liv håller inte måttet helt enkelt. Ett, enligt min mening, orosmoment som gör grodor match efter match. Han platsade väl inte ens i AHL??

 

Att sedan påstå att ni har det bästa stödet av hemmapubliken är väldigt löjligt. Har du ens varit utanför Jönköping å kollat på hockey?

Visst, ni drar fullt hus match efter match och har en bra klack, men sittplatspubliken i Jönköping är skrämmande tyst som möjligtvis klappar i händerna åt ett mål. Det räcker med att du åker 10 mil västerut till Göteborg så får du se va ordet stöd innebär.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns väl ingenting jag hellre skulle vilja än att skellefteå vinner, tyvärr så blir det nog inte så, men känns som att slutspel är en lika stor seger.

 

Känns dock ganska bra för närvarande när renberg har kommit igång, och vilken jävla härlig lirare Lee goren är.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns väl ingenting jag hellre skulle vilja än att skellefteå vinner, tyvärr så blir det nog inte så, men känns som att slutspel är en lika stor seger.

 

Känns dock ganska bra för närvarande när renberg har kommit igång, och vilken jävla härlig lirare Lee goren är.

 

Jag är glad så länge det inte blir kvalserien, slutspel skulle vara en riktigt rolig bonus. Man kanske kan börja att hoppas på slutspel nu när bergskedjan börjat leverera lite poäng, men det är länge kvar än.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...