Gå till innehåll

Swedish Poker Challenge - $150,000 garanterat


Expekt.com

Recommended Posts

Söndag den 25 november kl 19.30 går Swedish Poker Challenge hos expekt.com.

 

Vi erbjuder adderat värde i form av tokens till ett värde av $15,000. Dessutom räknar vi med ett stort övervärde i turneringen.

 

- Garanterad prispott på $150,000

- En plats i European Championship of Online Poker (ECOOP)

- En inbjudan till vår Pokerkryssning i 7-9 februari 2008 där du kommer spela mot alla andra Challenge-vinnare från hela Europa

 

Fakta om Swedish Poker Challenge

Buy-in: $200+$15

Datum: 25 november, kl 19:30

Max antal spelare: 1,000

Startmarker: 3,000

Speltyp: NL Hold'em freezout

 

Missa inte satelliterna varje dag fram till lördag den 24 november där du kan kvala in för så lite som $1.50+$0.15

 

Lycka till!

 

Expekt.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Jag är mycket missnöjd med den här ''challengen''. Jag bor i Finland, och försökte så klart komma me i Finlands turnering. Jag spelade en 1$ satellit för att komma med till nästa satellit (som var värd 13$). Jag vann 1$ turneringen och kom vidare till 13$ satelliten. Så gick det två veckor, som jag var borta hemifrån och kunde inte spela. Sen när jag kommer hem, 14 dagar efter att jag vunnit 1 dollars satelliten, så går jag och titta på cashiern. Jag går och titta på avdelningen var det står om ticket:en. Då ser jag att ticket:en är i bruk bara tills den dagen som jag kom hem! Det var väl en söndag eller något sånt, och 13$ satelliterna går bara på fredagarna! Jag skickade till supporten och frågade om jag kan få någon ersättningen, men fick ett nej som svar.

 

Nu undrar jag bara om det är 14 dagars ''bruksperiod'', som är på alla ticket:s på Expekt? Jag har aldrig varit med om något liknande tidigare, på någon annan site.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Jag är mycket missnöjd med den här ''challengen''. Jag bor i Finland, och försökte så klart komma me i Finlands turnering. Jag spelade en 1$ satellit för att komma med till nästa satellit (som var värd 13$). Jag vann 1$ turneringen och kom vidare till 13$ satelliten. Så gick det två veckor, som jag var borta hemifrån och kunde inte spela. Sen när jag kommer hem, 14 dagar efter att jag vunnit 1 dollars satelliten, så går jag och titta på cashiern. Jag går och titta på avdelningen var det står om ticket:en. Då ser jag att ticket:en är i bruk bara tills den dagen som jag kom hem! Det var väl en söndag eller något sånt, och 13$ satelliterna går bara på fredagarna! Jag skickade till supporten och frågade om jag kan få någon ersättningen, men fick ett nej som svar.

 

Nu undrar jag bara om det är 14 dagars ''bruksperiod'', som är på alla ticket:s på Expekt? Jag har aldrig varit med om något liknande tidigare, på någon annan site.

 

Anledningen till att din "Token" hade utgått var för att du inte hade möjlighet att registrera dig till den sista satelliten där denna token kunde användas innan Finnish Poker Challenge $50K spelas nu på fredag. Alltså, den sista möjligheten att spela "PC Finnish $50K qualifier" var Fredag 16/11-07. Nu på Fredag kommer finalen att spelas klockan 19:30(samma tidpunkt och dag som de tidigare Stage 1 satelliterna har spelats på till finalen). Vanligtvis så har våra "Token's" inte en bruksperiod på just 14 dagar men eftersom den sista satelliten som spelades där du kunde använda denna var sista fredagen innan finalen så angavs den som förbrukad eller "expired".

 

Om vi skulle ha kört på med fler vecko-satelliter till detta event så skulle din token fortfarande ha varit giltig och möjligheten till att registrera sig hade funnits.

 

En anledning till att vi ger våra kunder "token's" istället för att registrera dessa på förhand är för att spelet skall flyta på i de fall någon inte skulle ha möjligheten att spela och därmed blir "sit-out". En annan är för att man ska ha möjlighet att välja i vilken turnering man önskar att nyttja denna då man i alla lägen kanske inte har möjlighet att delta ett specifikt datum.

 

Jag hoppas att detta förklarar saken närmare och återkom gärna med frågor eller Feedback till oss om du har vidare funderingar kring detta.

 

/Expekt.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varje dag fram till lördag går det flertalet satelliter.

 

"PC Swedish - 5 seats" (Varje dag kl 19.00)

Buy-in: $10+$1

Garanterade platser till finalen: 5 st

Minst antal spelare: endast 10 st!!

Värde: $1,075

 

Dessutom räknar vi med stort övervärde i finalen den 25:e november klockan 19.30. Buy-in är $200+$15, men du kan alltså kvala in via satelliter för endast $10+$1.

 

Fakta om Swedish Poker Challenge

Buy-in: $200+$15

Datum: 25 november, kl 19:30

Max antal spelare: 1,000

 

Vi erbjuder adderat värde i form av tokens till ett värde av $15,000. Dessutom räknar vi med ett stort övervärde i turneringen.

 

- Garanterad prispott på $150,000

- Biljetter till European Championship of Online Poker (ECOOP)

- Biljetter till vår stora pokerkryssning i 7-9 februari 2008

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra värde i kvällens satellit till Swedish Poker Challenge!!

 

Kvällens satellit kl 19.00 har endast 2 st registrerade. 10 behövs för att den ska starta och det finns 5 st platser garanterat.

 

"PC Swedish - 5 seats" går ikväll och imorgon inför söndagens final.

Buy-in: $10+$1

Garanterade platser till finalen: 5 st

Minst antal spelare: endast 10 st!!

 

Fakta om Swedish Poker Challenge - 2 dagar kvar!

- Buy-in: $200+$15

- Datum: 25 november, kl 19:30

- Garanterad prispott på $150,000

- Biljetter till European Championship of Online Poker (ECOOP)

- Biljetter till vår stora pokerkryssning i 7-9 februari 2008

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tack :-)

 

Ja, grattis "KenRetaard" till vinsten av hela $40,500!

 

Grattis också till "erik789" som slog ut vår ambassadör Hans Eskilsson och fick $1000 i bounty.

 

Här är topp-10 listan (nicknames) från Swedish Poker Challenge som hade 214 deltagare och $150,000 i garanterat pott:

 

1 KenRetaard

2 PALUPE

3 stoorkebab

4 klonknu

5 PeterSwartling

6 Alfs

7 Acesonthebutton

8 C4Betong

9 SJOBERG86

10 foggen

 

Missa inte European Championship of Online Poker (ECOOP) som går mellan den 30 november och 10 december. $2,500,000 i garanti!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...