Gå till innehåll

Steka i Australien


favetelinguis

Recommended Posts

Vad finns det för lirare nere i Australien över vintern från pf? Själv ska jag dit 20e OCT å håller mig kring Surfers tror jag får se vad som händer. Så hör av er om ni är i trakterna å vill lira lite golf eller hinka lite bira.

 

//Henrik

 

Nu vet jag inte vad det är för lirare därnere, men vill bara säga att jag är jädrans avundsjuk på dig som ska till Australien, och önskar att jag kunde få säga att vi kunde lira lite poker och ta några iskalla XXXX ( ölsorten, som heter så för de som inte känner till de 4 X;ena )

Blir då länge därnere i "Down Under"!?

 

Var i Australien och reste runt för ett par år sedan, och vill härmed lyckönska dig en minst lika trevlig resa därnere som jag hade!:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bodde 3 månader i surfers 05, så kan vara lite dåligt uppdaterad.

 

Melbas är det bästa, men finns även andra sköna ställen som Central och Elsewhere. Akta ställena på bargatan, ruggit risiga brudar där.

 

Annars så surfar du bäst vid Burleigh Heads, tar typ 40min med bussen från SP, söderut.

 

Brisbane har klart bättre nattliv ändå, dra dit och festa i The Valley på nåt av alla ställen. Riktigt bra röj.

 

Ha en bra resa!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...