Gå till innehåll

NL200 - AKs, synar ni?


Recommended Posts

  • Svars 86
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ja att de synar en raise, en reraise för att sen folda vid pushen är ju fanimej en gåta?! :shock:

 

MEN, undrar fortfarande vad ni sätter den 5 synarna på?

 

Den första killen som kallsynade min 3bet sade i chatten att han foldade JJ och de andra kan väl ha allt mellan 22-TT till SC's... Detta är de händer som låter rimliga som foldar mot en push imo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja att de synar en raise, en reraise för att sen folda vid pushen är ju fanimej en gåta?! :shock:

 

MEN, undrar fortfarande vad ni sätter den 5 synarna på?

 

par 22-JJ eller SC. Det mesta finns ju i vår herres hage, men jag skulle snarare känna att jag hade större chans att träffa bordet än normalt eftersom AA eller KK bör trycka, AK kan trycka och andra A eller K bör folda.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

seriöst stfu. donkeydonkeydonkey.

 

INSTASYN. wow seriöst dun kan inet sitta och spekulera i attde lagt AT/A9 etc.

 

du har en trolig coinflip emd massiv overlay. SYYYYYYYYNNNNNN!!!!

 

 

Text results appended to pokerstove.txt

 

56,506,032 games 0.047 secs 1,202,256,000 games/sec

 

Board:

Dead:

 

equity win tie pots won pots tied

Hand 0: 43.375% 31.03% 12.35% 17532855 6976617.00 { AsKs }

Hand 1: 56.625% 44.28% 12.35% 25019943 6976617.00 { TT+, AKs, AKo }

 

 

---

 

 

 

 

 

alltså jag skojar inte om hur clueless ditt svar är. det är sällan mer syn än så här.

 

 

Skiter ju helt i vafan du säger, DU kanske synar men fan inte jag vad är det du INTE fattar med det?

 

Och att jag INTE skulle räkna med folk foldat A9,AJ osv får ju stå för dej om det sitter ett gäng tight a$$es som synar $25 och sen fold på allin så kan du vara fan så säker på att flera/alla synade dom $25 med AQ,KQ osv.

 

Och som bekant alla A+K minskar chansen för träff eller?

 

5st plus dej synar $25 bobby går allin först 1 fold sen allin han med AK efter han foldar 3st!!! Om det är 3st loose bitches ska du allin mot dom 3 då plus bobby uhm 4st då med AK? good luck

 

Sen dina stfu och vad det nu var kan du ju hålla för dej själv....Blir ju bara asdryg på alla nobodys som dej.......Jobbigt med andra som har åsikter?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1/2 bord.

 

inte en jävla CHANS jag hade synat där, (min) åsikt helt kasst spelat.

 

Om jag inte såg fel så synade 5st + dej på den $25 preraise.

 

precis som nån nämnde innan du kan förmodligen räkna bort ton med out's och på 10 bord med...folk la eventuellt A10,A6,K10 osv.

 

Syna med AK där även suited = the crap, kanske på ett 5 bord eller HU hade man synat men aldrig i livet när så många hoppar på tåget.

 

Monster händer kommer inte hela tiden, men det där är ingen monster hand visst en del dead cash thx to those that folded...Men inte värt det.

 

Hade det blivit flop på dom $25 och det lagt sig tex Kd,3s,9s hade du haft tung hand även mot AA om bobbdsfish du hade haft det.

 

Att han pushade all in på JJ kan man nästan förstå spela JJ mot 5 pers vill man inte heller göra, och eventuellt var kanske 4 av dom som synade bara fish dip som vill se om deras 24 off skulle bli kåk på flop.dom kloka var nog dom som fold preflop

 

Tycker nog du har lite fel här, särskilt med tanke på att du ser folden som så fruktansvärt självklar!?!? Det tycker inte jag. Men så sant som det ofta e sagt: Det är lite roligare att gå all in själv med AK än att själv syna en.

 

Sedan anser du att AKs är starkare HU än i en flervägspott...är det verkligen så?(jag vet inte...beror väl lite på situationen oxå iof).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sedan anser du att AKs är starkare HU än i en flervägspott...är det verkligen så?(jag vet inte...beror väl lite på situationen oxå iof).

 

equity win tie pots won pots tied

Hand 0: 38.838% 38.71% 00.13% 19100997 64398.00 { AsKs }

Hand 1: 43.596% 43.47% 00.13% 21448926 64398.00 { QQ }

Hand 2: 17.566% 17.44% 00.13% 8604027 64398.00 { JJ }

 

equity win tie pots won pots tied

Hand 0: 46.049% 45.83% 00.22% 4708680 22264.50 { AsKs }

Hand 1: 53.951% 53.73% 00.22% 5520615 22264.50 { QQ }

 

Jämfört med potodds på 1 mot 2 och 1 mot 1 respektive.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

equity win tie pots won pots tied

Hand 0: 38.838% 38.71% 00.13% 19100997 64398.00 { AsKs }

Hand 1: 43.596% 43.47% 00.13% 21448926 64398.00 { QQ }

Hand 2: 17.566% 17.44% 00.13% 8604027 64398.00 { JJ }

 

equity win tie pots won pots tied

Hand 0: 46.049% 45.83% 00.22% 4708680 22264.50 { AsKs }

Hand 1: 53.951% 53.73% 00.22% 5520615 22264.50 { QQ }

 

Jämfört med potodds på 1 mot 2 och 1 mot 1 respektive.

 

...följaktligen är AKs starkare i en flervägspott (åtminstone i detta fallet).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skiter ju helt i vafan du säger, DU kanske synar men fan inte jag vad är det du INTE fattar med det?

 

Och att jag INTE skulle räkna med folk foldat A9,AJ osv får ju stå för dej om det sitter ett gäng tight a$$es som synar $25 och sen fold på allin så kan du vara fan så säker på att flera/alla synade dom $25 med AQ,KQ osv.

 

Och som bekant alla A+K minskar chansen för träff eller?

 

5st plus dej synar $25 bobby går allin först 1 fold sen allin han med AK efter han foldar 3st!!! Om det är 3st loose bitches ska du allin mot dom 3 då plus bobby uhm 4st då med AK? good luck

 

Sen dina stfu och vad det nu var kan du ju hålla för dej själv....Blir ju bara asdryg på alla nobodys som dej.......Jobbigt med andra som har åsikter?

 

 

 

grejen är ju att du och alla som tycker som du är fullständigt hjärndöda.

 

UPPENBARLIGEN ÄR DE INTE NÅGRA TIGHTASSES, DÅ SYNAR MAN INTE MED AQ EFTER BET OCH 3BET.

 

de är fiskar. och för övrigt är de sista som synar före fis push mer troligt attd e har pockets än Ax.

 

 

folk som vill lägga här kan inte spela poker för 5 öre och bör inte uttala sig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

grejen är ju att du och alla som tycker som du är fullständigt hjärndöda.

 

UPPENBARLIGEN ÄR DE INTE NÅGRA TIGHTASSES, DÅ SYNAR MAN INTE MED AQ EFTER BET OCH 3BET.

 

de är fiskar. och för övrigt är de sista som synar före fis push mer troligt attd e har pockets än Ax.

 

 

folk som vill lägga här kan inte spela poker för 5 öre och bör inte uttala sig.

 

 

Ja riktigt hjärndöda, vad jag såg så... tjing min fold höll då han åkte på däng QQJJ 2 par..

 

Och som du säger fiskar vad är det som säger att inte dom 3-4 kommer Syna era all in? bobby allin, sen hero sen fold fold fold och fold igen?.

 

Han har precis satt sig ner vid bordet och ingen read direkt på han och förmodligen inte på dom andra heller förutom en utdragen JJ från ett helt annat bord mot bobby..

 

Men visst, du syna hans allin och torska, jag fold som jag sa och har mina cash kvar.

 

Visst han har kanon hand Ak suit är tung men som jag sa anser jag inte att det är $200 syn på den. med alla dom runt bordet och man vet inte ett skit om dom.

 

Sen att du synar och kanske 99% av dom andra på PF sure thing men alla är vi olika och att du börja spy galla för att nån inte spelar som du tja vad säger man. Kul för dej då antar jag.

 

Hade tom varit scary att gå upp med AA mot alla dom

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker nog du har lite fel här, särskilt med tanke på att du ser folden som så fruktansvärt självklar!?!? Det tycker inte jag. Men så sant som det ofta e sagt: Det är lite roligare att gå all in själv med AK än att själv syna en.

 

Sedan anser du att AKs är starkare HU än i en flervägspott...är det verkligen så?(jag vet inte...beror väl lite på situationen oxå iof).

 

 

jag ser den inte som super självklar, bara att det är 10 bord,massa med fiskar och jag tvingas gå allin före 4-5 andra.Då tycker jag det suger.så mer eller mindre självklar. Sen att det inte är det för andra kan jag förstå och säger inget om det heller.

 

Är typ som vid 2/4 bord hur ofta händer det inte man raise $24 3st synar knappen raise $52 och din tur och syna... även med AK är jag lite uhm där.

 

Sen att Vessel SKA fold, är ju helt upp till han syn/fold är ju vad han har att välja på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja riktigt hjärndöda, vad jag såg så... tjing min fold höll då han åkte på däng QQJJ 2 par..

 

Och som du säger fiskar vad är det som säger att inte dom 3-4 kommer Syna era all in? bobby allin, sen hero sen fold fold fold och fold igen?.

 

Han har precis satt sig ner vid bordet och ingen read direkt på han och förmodligen inte på dom andra heller förutom en utdragen JJ från ett helt annat bord mot bobby..

 

Men visst, du syna hans allin och torska, jag fold som jag sa och har mina cash kvar.

 

Visst han har kanon hand Ak suit är tung men som jag sa anser jag inte att det är $200 syn på den. med alla dom runt bordet och man vet inte ett skit om dom.

 

Sen att du synar och kanske 99% av dom andra på PF sure thing men alla är vi olika och att du börja spy galla för att nån inte spelar som du tja vad säger man. Kul för dej då antar jag.

 

Hade tom varit scary att gå upp med AA mot alla dom

 

 

 

omg du är verkligen dum i huvudet, du begriper ju för i helvete inte en potodds.

 

vadå han fick däng av JJ det är ju helt irrelevant.

 

FATTA HAR HAN JJ OCH VISAR DIG KORTEN SÅ SKA DU SYNA MUPPHELVETE.

 

OCH VADÅ SCARY GÅ UPP MED AA MOT ALLA DOM. SNÄLLA SÄG ATT DU SKOJAR.

 

 

ÄR DU UTVECKLINSGSTÖRD ELLER?

 

 

shut the fuck up clueless donkadonka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...