Gå till innehåll

MillionCount à la PF


Bluwajt

Recommended Posts

Tänkte lite på MillionCount förut och då jag ju även ständigt tänker på PF kom jag på att man kunde köra något liknande här :)

Tänkte först att man bara skulle skriva in siffror men kom snabbt på att det skulle bli för tråkigt så tänkte att man kunde köra bilder ist. med nummer på då. Alltså jag postar en bild innehållande 1, nästa med 2 osv. så får vi se hur långt vi kommer.

 

Regler

 

:diamond: Hade egentligen tänkt bara siffror i början, men vi kör på som det e nu. Så länge man har en bild som tydligt visar vad vilken siffra man menar så är det okej med vilken bild som helst typ.

:diamond: Man får inte göra två bildposter i följd. (Skriver du 18 och nån annan också skriver 18 efter, får du inte skriva 19 utan får vänta till 20.)

:diamond: Bilden får inte innehålla några andra siffror som kan blandas ihop med dom man använder.

:diamond: Inga egengjorda bilder (Ex. ej tillåtet att printa screen på en mapp du döpt till "12", inte heller tillåtet att göra egna bilder i paint eller liknande (à la Brainslicer)).

:diamond: Postar någon en "otillåten" bild så bryr vi oss inte om den undan fortsätter räkna från senasta korrekta bild.

:diamond: Försök heller inte posta uberstora bilder som drar ut på standardbredden, utan förminska dom då hellre i paint eller liknande.

 

Låter det kul? Förmodligen inte. Men man kan ju dock alltid se det som ett sätt att bygga på "Antal inlägg" och på så sätt ta ett steg uppåt i PF-hierarkin.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 2,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

(Tog mig friheten att det inte behöver vara en siffra på, annars kan det bli semisegt:-P)

 

Hade egentligen tänkt bara siffror i början, men vi kör på som det e nu, bara det är en bild som visar tydligt vilken siffra man menar som alla varit hittils typ förutom fredyrs (måste föreställa fyra lite för sent va?)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...