Gå till innehåll

pacific reload


becknish

Recommended Posts

Längst ner i mailet står:

 

ok, men hur ska man hålla reda på det? anrar att man bara får prova att casha ut med jämna mellanrum när man kännar att man e klar.

 

Var detta någon bonus som bara vissa fick? Jag kan inte hitta något sånt i min inbox.

 

har inte spelat där på över ett halvår. det var den första siten jag spelade på första gången jag spelade poker för kanske 7-8 månader sedan. de skrev att det var tråkigt att de inte sett mig vid boren på så länge; bojkotta dem ett tag så får du säkert en bonus.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fick en pacific reloadbonus på 100 dollar, vilket man inte kan tacka nej till då de knappast öser bonusar över en . pengarna fick man i förväg, men jag undrar hur man vet när man får ta ut dem. nån som vet om man kan kolla det någonstans?

 

 

Det finns en bonus man får som motsvarar 1 cent per dollar i rake. När den är 1 dollar så motsvarar det att man omsatt 100 dollar.

 

Så bara och skriva upp var den var innan bonusen startade för att hålla reda på när bonusen är klar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...