Gå till innehåll

SAJT: Fatbet poker


armis

Recommended Posts

Jag har också problem med att få ut pengar från fatbet.

Har maila supporten fixat in alla papper som ska in, tydligen

är de fler som har detta problem. Har de löst sig för er? I så

fall hur länge har de tagit?

 

Har tagit ut flera ggr aldrig haft problem.

Fick skicka in lite saker första gången, tog inte lång tid innan dom fixa det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För över en månad sedan skulle jag casha ut mina pengar från fatbetpoker genom neteller men kontot spärrades och jag fick ett mail om att jag skulle skicka in ID etc.. Jag gjorde detta och bad dom öppna mitt konto igen, men nu verkar supporten dött totalt. Har skickat flera mail nu utan ett enda svar. Riktigt dåligt tycker jag det är.. Ingen annan som haft samma problem?

 

Skulle testa sajten för ett tag sen och skulle sätta in pengar med mitt visa men det gick inte, kommer inte ihåg exakt vad jag fick för felmeddelande men jag skickade hur som helst ett par mail till suport och har hört nada från dom, ca 2 mån sen. känns jävligt oseriöst och efter jag hört att andra haft liknande problem känner jag mej inte sugen att testa sajten längre.

Har dock också hört att dom ska ha väldigt dåligt motstånd vilket låter lockande, men när jag kollade i klienten var där väldigt få spelare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle testa sajten för ett tag sen och skulle sätta in pengar med mitt visa men det gick inte, kommer inte ihåg exakt vad jag fick för felmeddelande men jag skickade hur som helst ett par mail till suport och har hört nada från dom, ca 2 mån sen. känns jävligt oseriöst och efter jag hört att andra haft liknande problem känner jag mej inte sugen att testa sajten längre.

Har dock också hört att dom ska ha väldigt dåligt motstånd vilket låter lockande, men när jag kollade i klienten var där väldigt få spelare.

 

Jag kan inte heller sätta in med mitt visa längre, vet inte vrf men vet att dem håller på att bygga om Cashiern och sidan för att få den bättre.

Moneybookers funkar hur bra som helst.

 

Dock synd de inte är mer Omaha spel där. Helt omöjligt och få igång ett bord:-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här kan vi snacka om värdelös support. Jag proavde siten med fick mitt konto spärrat efter att jag velat göra ett uttag. De vill ha foton på körkort, visa kort och räkning. Jag skickade in foton ett antal gånger utan att ens få svar av dem.

 

Mailar frågar varför man aldrig får svar så väntar man någon vecka och får ett standard svar. Hur i helvete kan deras support ha mycket att göra med max 500 pers som lirar där ?

 

Efter 2 månader så är mitt konto fortfarnde spärrat, se upp för denna skit site tror det är en scam site. När de har tillräckligt med cash så kommer de de konka..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lirar på fatbetpoker. Vet klienten är sååå värdelös och skickar man in förslag på förbättringar så får man inga svar. Har dock inte haft några problem med att ta ut pengar och spelet är så fiskigt så jag står ut med ständiga klient crashar och massa annat skit.

 

En rolig grej e även att om tex om du höjer upp till 8€ en lowstack går allin me 9€ en annan synar imellan så kan du slå om igen när de blir din tur igen.... :P

 

Skulle testa att ringa dom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tror samma som dig..att nederländska antillerna är icke-eu

 

ang länder i västindien som tillhör EU har Frankrike två stycken..nämligen Martinique och Guadeloupe..de räknas inte som kolonier..de har euro..får rösta i franska valet..befriade från tullar till och från europa..

 

samma sak gäller Franska Guyana i Sydamerika

 

rätt intressant faktiskt

 

Ja dom tillhör Frankrike och är då inte alls några "länder" utan såvitt jag vet helt vanliga franska kommuner.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
Funderar starkt på en insättning här. 50% rakeback och fiskigt värre har jag hört. Är det fortfarande så? Förstår att ingen vill dra till sig grinders till en guldgruva, men en liten hint kan ni väl ge iaf? ;-) Mycket trafik på NL €50-200 borden?

 

jag har samma frågor. hur ser det ut på €100-200 borden? finns det någon HU-action eller PLO-action (mest intressant)?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

NL50-200 bra action dygnet runt.

 

PLO och HU - NOLL spelare just nu. Sitter nåra ibland på PLO100 o PLO200.'

 

Supporten enligt mig är snabbare än de flesta. Iaf vad jag har haft o göra med dem. Skrev på engelska, fick svar på svenska. Nöten ju!

Sen hur jobbigt är det egentligen att skicka in id och sånt. Tar kanske 1 h av din tid allt som allt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag satte in €1000 med moneybookers, spelade typ tio händer blev less på klienten och ville ta ut. Tyvärr går det inte att ta ut manuellt på deras hemsida till moneybookers så jag mailade suppot. Dom fixade det på en dag.

Tycker själv att supporten skötte det väldigt bra och tror inte det är någon scamvarning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fatbetpoker ligger på Chartwells pokernätverk som även kallas för PokerNexus Network på pokerscout.com. Två av Chartwells förmodligen största partners, Goldbet och Bet1128, har lanserats i Entractions nätverk och kör just nu dubbla nätverk i väntan på att Entraction lanserar 32-korts "italiensk mörkpoker". Större delen av PokerNexus kunderna finns alltså redan idag på Entraction/B2B och ännu fler kommer när 32:an lanseras.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...

Satte in 2k på Pokerfantasy samma nätverk som Fatbet för ett par veckor sen, lyckades lira upp dom till ca 20k. Så för två veckor sen va jag över i Vegas o testade o logga in (vilket kanske inte va så smart) kontot låste sig, o ja har inte kommit in sen dess. Jag har Mailat dom sedan dess men inte fått något svar.Dom har tyvär ingen tele support heller. Vad gör man? Nån som har något förslag? är det nån där ute som spelar/spelat på pokerfantasy?

 

Jag försökte dessutom ta ut 8k för ca 3veckor sen o dom har inte heller kommit.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 year later...
  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...