Gå till innehåll

Kommentera gdaily i London


gdaily

Recommended Posts

Ola Brandborn 28000 11 1

Rafi Amit 15300 11 2

Thomas Bihl 13000 11 3

Vegard Nygaard 14900 11 4

Gary Jones 41900 11 5

Alex Kravchenko 33600 11 6

Annie Duke 26900 11 7

John Juanda 30900 11 8

 

Känns som ett lite lättare bord, förutom Kravchenko då... Rafi är ju känd för att vara en grym PLO spelare, Annie och John vet jag inte hur dom är i HORSE.

 

Gary Jones, var inte han kommentator i någon av dom där 6max turrarna som någon internetsite höll. Bra meriter i Main Event har han iaf.

 

"He is also a regular commentator on The Poker Channel" <-- Från wiki, så lite rätt hade jag i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ola, vad gäller "det där j-a landet", finns det några snygga brudar där eller ser alla ut som de vrak man träffar på charterresor?

Stör sig britter på när man inte talar korrekt? Det borde väl i så fall diskvalificera dem från användning av MSN då det finns en begränsing i antalet tecken per mess...

 

Edit:

http://www.expressen.se/poker/pokernyheter/pokerkronikor/1.825293/skriverier-i-nattmossan

Bjud Martin till homegame med dig, Glimne och Diös nån gång.;-)

Han slipper äta strumpor om han hoppar ner i brunnen är mitt tips!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Heja ola ska följa dig hela dagen från jobbet :-P

Och sen kan du berätta om handen där du fick aces full och juanda fick low och sen var det väll fler spelare med tror jag om jag inte minns fel. Dom skrev om det på wsop feature coverage. GL

Jobba inte övertid bara, är ute efter triss mot triss i Texas, tvåpar mot tvåpar i Texas, och sedan toppset mot mellanset som får stege i Omaha.

 

Just nu är jag sur, rapport kommer snart

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bokstaven H i Horse står för hold'em, det vill säga vanlig Texas, fast limit som sagt. Jag har spelat en hel del HORSE på nätet, och jag tycker mig märka att folk spelar denna del av tävlingen alldeles för aggressivt. Texas är ett spel som alla "kan", och de är vana att man ska panga på i limit cashgame. I tävlingar är det inte alltid sanning. Okej, så länge blindarna i låga i förhållande till markerstapeln, så ska man spela sin bästa cashgametaktik. Men man kan spela det superaggressivt eller passivt, och jag kommer att välja den passiva stilen i början i alla fall. Texastimmen är ett utmärkt tillfälle att skaffa sig en image som en tight spelare. Givetvis kommer jag försvara mig om jag får några starka händer, men exempåelvis kommer jag inte att känna tvång att stjäla från knappen och liknande.

Är inte intresserad av att strö salt i såren, tvärtom lider jag med dig. Men lite positivt är väl att du nu iaf kan spela PLO-eventet. :-)

Men jag är nyfiken på anledningen till att du spelade A8, inte minst med tanke på ovan text från bloggen. Kan ju tänka mig flera anledningar, men varför denna gång? Och tycker du att du följde din planerade taktik? Om inte, varför inte?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är inte intresserad av att strö salt i såren, tvärtom lider jag med dig. Men lite positivt är väl att du nu iaf kan spela PLO-eventet. :-)

Men jag är nyfiken på anledningen till att du spelade A8, inte minst med tanke på ovan text från bloggen. Kan ju tänka mig flera anledningar, men varför denna gång? Och tycker du att du följde din planerade taktik? Om inte, varför inte?

Inte fan vet jag :-) Det är ju kul att se lite floppar, typ :-)

Japp, nu ska det PLO-klonkas...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...