Gå till innehåll

Emilio_15 - nya tag!


emilio_15

Recommended Posts

  • Svars 1,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Passa på att trycka 16åringar medans du har chansen!! Är själv 19 och brudarna börjar redan få hängbröst. Varning!

 

Hur gammal ser du ut igentligen? som 19 åring borde du lätt kunna få 16 åringar elr? jag vill inte skryta men för mig är det inga problem. Själv tycker jag att dom hetaste brudarna är mellan 14-24 sen börjar dom bli feta o fula. Men är man rik så är det inga problem då kan man vara ihop med en +30 modell.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur gammal ser du ut igentligen? som 19 åring borde du lätt kunna få 16 åringar elr? jag vill inte skryta men för mig är det inga problem. Själv tycker jag att dom hetaste brudarna är mellan 14-24 sen börjar dom bli feta o fula. Men är man rik så är det inga problem då kan man vara ihop med en +30 modell.

 

mmm för man vill ju vara ihop med en mycket yngre...ganska patetiskt att vara ~20 och sikta på ~16 åringar IMO. Torgkräk!

 

EDIT: Hata stavningen igentligen. Usch.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är fel med att som 19 åring vara med en 16? jag har en polare som är 24 och hans brud är 18. Visst många tycker säkert att det är stor åldersskillnad men inget fel tycker jag.

 

EDIT: Om du syftar på min stavning så skriver jag som jag pratar, är inte från en bondgård precis.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är fel med att som 19 åring vara med en 16? jag har en polare som är 24 och hans brud är 18. Visst många tycker säkert att det är stor åldersskillnad men inget fel tycker jag.

 

näe precis tajta 16-20åringar ska man satsa på medans man kan! sedan när man börjar krypa upp mot 30 o över så blir det liksom inte lika socialt accepterat att spänna på gymnasietjejer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är fel med att som 19 åring vara med en 16? jag har en polare som är 24 och hans brud är 18. Visst många tycker säkert att det är stor åldersskillnad men inget fel tycker jag.

 

EDIT: Om du syftar på min stavning så skriver jag som jag pratar, är inte från en bondgård precis.

 

18 så är man ju åtminstonde myndig. Nu tycker jag inte inte 19/16 var så illa. Däremot typ 21/16 är så jävla vidrigt patetiskt. Usch. Low-lifes.

 

Min tjej är 4-5 månader yngre än mig btw =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är enormt besviken på mig själv idag. Slutar klockan 10 på torsdagar. Gick först till ICA och köpte en färdigrätt, inga fel så långt. =)

Sen dock....hade tänkt att göra följande:

 

Göra biologiuppgifterna + läsa biologitexten.

Läsa text om dödsstraff på engelskan flera gånger så den sitter. (ska ha någon jävla gruppskit imorn.)

Motionscykla framför Teven en timme.

Grinda 5/10 CG @ SvS 4 bord ett par timmar.

 

Blev istället:

 

Sovit (sovt? vad heter det?:oops: ) flera timmar. (till winnerbäck :heart:, riktigt skön sovarmusik, troligtvis bara takidas senaste album som är bättre, men det är sönderlyssnat.)

Msn och pokerforum i typ en evighet.

Inse hur kass disciplin jag har.

Tröstrunka. (Nej, tänker inte säga till vad:mrgreen:)

 

Nu blir det att skumma igenom de båda texterna och inga biologiuppgifter är gjorda. Precis som vanligt. Gaaah, så jävla standard. Inte lätt att få så många MVGn jag vill ha då så jävla cpstörd äckeldisciplin jag har jtgojktaerotjkaer0tjker0a. Motivationshandikappad.

 

Jag är sämst :-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

18 så är man ju åtminstonde myndig. Nu tycker jag inte inte 19/16 var så illa. Däremot typ 21/16 är så jävla vidrigt patetiskt. Usch. Low-lifes.

 

Min tjej är 4-5 månader yngre än mig btw =)

 

 

När man är 16 så tänder man inte på yngre :P. Men det är sant det du säger, är man över 20 så kanske tjejen borde vara minst 18. Jag är 19 och hade en brud som var 16, därför reagerade jag på att du tyckte det var vidrigt :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När man är 16 så tänder man inte på yngre :P. Men det är sant det du säger, är man över 20 så kanske tjejen borde vara minst 18. Jag är 19 och hade en brud som var 16, därför reagerade jag på att du tyckte det var vidrigt :P

 

Är också 19 o min flickvän e 16 (fyller 17 om en månad) Inge konstigt med de imo. men yngre går inte!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena Emilio, får man fråga hur stor din totala BR ligger på, samt använder du pengar du vinner på dessa nivåer till att köpa saker osv eller bygger du bara på rullen?

 

Tjena deXmo, min pokerrulle är typ $4k, därför spelar jag stejkad...jag har vunnit 400k kr typ i min karriär men jag har slösat allt utom 10k på onödigt dyra kläder, skumpa och en klocka.

Ångrar mig lite såhär i efterhand:-(

 

EDIT: Klockan har ju iofs kvar sitt värde, men den behåller jag nog =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena deXmo, min pokerrulle är typ $4k, därför spelar jag stejkad...jag har vunnit 400k kr typ i min karriär men jag har slösat allt utom 10k på onödigt dyra kläder, skumpa och en klocka.

Ångrar mig lite såhär i efterhand:-(

 

EDIT: Klockan har ju iofs kvar sitt värde, men den behåller jag nog =)

 

haha http://www.beingpokeremil.com liksom. Så går det när man bara "super och knullar" året runt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...