Gå till innehåll

Connection


sweety

Recommended Posts

Hej sweety,

 

Om du fortfarande har problem, gör följande:

 

Välj "Help" från menyn i huvudlobbyn, följt av "Network Status". Klicka på "Report", och när rapporten är färdig, stäng dialogrutan. Välj sedan "Help" igen, denna gång följt av Log Files. Spara filerna som en .zip och bifoga dessa i ett email till oss, support@pokerstars.com, där du samtidigt beskriver ditt problem, så ska vi göra vårt bästa för att lösa detta.

 

Hälsningar,

 

Martin K

PokerStars Kundtjänst

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Vi har inte haft några connection problem under dagen. Det är tyvärr troligare att det är lokala internet leverantörer (ISPs) som haft kortvariga problem. Har man dessutom uppkopplingsproblem till flera "internet siter" är det än mer troligt att problemet inte ligger hos PokerStars.

 

Hälsningar,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...