Gå till innehåll

The Well: Jennez


Jennez

Recommended Posts

  • Svars 123
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vad har du för inloggningsuppgifter (inloggningsnamn och kod) på de siter du spelar på?

 

Kontokortsnummer och säkerhetskod?

 

Haha, nu trodde du att du var smart din lille Klyk-mupp! ;) Jag får enligt de kontrakt jag godkänt iom att jag öppnat konto på sajterna inte lämna ut sådana uppgifter. Sådeså! :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad tycker du man ska ha för inställning till pokerforum.nu?

 

1) Garva arslet av sig för att man har börjat med the well-trådar som alla tycker är jätteroliga men som inte innehåller EN ENDA pokerfråga.

 

2) Vara tacksam för att ingen lär sig något av detta forum, så att fler av fiskarna (>99% av medlemmarna) fortsätter att vara fiskar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gah! Ok, plan B:

 

För alla inbrottstjuvar i vårt avlånga land, vilket är det bästa sättet att ta sig in obemärkt hos dig, och var i hemmet hittar de de mest värdefulla föremålen? En "shoppinglista" skulle uppskattas.

 

Jag tror inte att man kan ta sig in obemärkt hos mig. Dels för att jag bor på andra våningen, dels för att ytterdörren vätter mot en gård dit alla övriga boendes ytterdörrar/fönster vetter men mest för att det 90% av tiden finns en rottweiler i lägenheten.

 

Det är bara en tvåa så jag tror inte att eventuella tjuvar behöver särskilt mycket tid på sig för att se sig omkring men eftersom jag måste svara så säger jag att de värdefullaste föremålen finns i vardagsrummet.

 

”Shoppinglista:”

- TV

- Stereo

- Laptop (som jag iofs har med mig på jobbet så den är inte där under dagtid)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad tycker du man ska ha för inställning till pokerforum.nu?

 

1) Garva arslet av sig för att man har börjat med the well-trådar som alla tycker är jätteroliga men som inte innehåller EN ENDA pokerfråga.

 

2) Vara tacksam för att ingen lär sig något av detta forum, så att fler av fiskarna (>99% av medlemmarna) fortsätter att vara fiskar.

 

Ja du... jag tycker inte att något av påståendena stämmer. Men om jag måste välja mellan att skratta eller att det finns mer fisk så väljer jag fisken.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du testat några droger (förutom alkohol, tobak och sånt standard) och isåfall vilka?

 

Jag vet inte om det räknas som standard men jag har provat både hasch och marijuana under gymnasietiden. Ärligt talat kände jag inte ett smack av det. Kanske att kroppen kändes lite bortdomnad, men inte mer. Har inte provat sedan dess bland annat just pga den anledningen – det gav noll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är din inställning till nedladdning och hur mkt gör du det själv?

 

Tja, jag vet inte. På ett sätt känns det som jag hade varit lack om jag inte hade fått betalt om jag var artist, på ett annat plan har jag svårt att se att de egentligen förlorar så himla mycket pengar på det. Med tanke på produktionskostnader av en cd-skiva (eller en film) så är de ju hutlöst dyra ute i affärerna.

 

Jag laddar ned otroligt sällan. Vill jag höra något direkt brukar jag surfa in på youtube. I annat fall köper jag skivan/filmen. Mest pga lathet och för att det känns lite bättre att inte ha allt på datorn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gillar du fotbad?

Japp.

 

Hur lång är din penis i erigerat tillstånd?

Jag vet faktiskt inte. Har nog inte mätt den sedan mellanstadiet eller nåt. Har aldrig fått några klagomål men den är säkert mindre än genomsnittet med min vanliga tur. Kan aldrig företälla mig att jag skulle klonka ngt så värdefullt. Har aldrig heller i vuxen ålder jämfört med någon så jag kan tyvärr inte ge dig ett exakt svar.

 

Vilka tidningar har du skrivit för?

First poker, Expressen, Svenska Dagbladet, Aftonbladet, Berlingske Tidene samt även gjort tv-intervjuer med svenska spelare för de senare.

 

Edit: Har skrivit en krönika för en finsk tidning under förra årets WSOP också. Minns inte vad den heter. Jag minns dock att deras äckliga redaktör slog ut mig ur mediaturneringen med ett sanslöst donkeyspel.

 

Vilka världsdelar har du besökt?

Alla utom Australien (Oceanien?).

 

Tycker du att annadea använder ordet självinsikt för mycket?

Nej, men i fel sammanhang.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken moderator tycker du bäst om?

Hmm... Jag gillar dig. Ola också. Baller med. Myssion too. Hmm... Känner inga fler tillräckligt väl för att kunna uttala mig vidare.

 

Hur bra är du egentligen i betapet?

Ganska bra, men det gäller att hålla liret uppe. Nu har jag inte lirat på ett tag och skulle antagligen torska mot gdaily till och med.

 

Är Liverpool FC världens bästa fotbollslag?

 

Nej, det är Landskrona Bois.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför var inte Håkan Söderstierna med i VM-truppen 2002?

 

Hur högt värderar du Kratochvilovas världsrekord på 800m?

 

Du sa tidigare att du aldrig hånglat med en kille, har du fått tacka nej till många erbjudanden?

 

Vilken film har tidernas bästa soundtrack?

 

Vad hette katten i första Alienfilmen?

 

Kissar du sittande eller stående? Varför?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför var inte Håkan Söderstierna med i VM-truppen 2002?

 

Hans inkast var för dåliga.

 

Hur högt värderar du Kratochvilovas världsrekord på 800m?

 

Ganska lågt.

 

Du sa tidigare att du aldrig hånglat med en kille, har du fått tacka nej till många erbjudanden?

 

Tillräckligt många för att jag ska kunna känna att jag kan spara mig till ”den rätte”.

 

Vilken film har tidernas bästa soundtrack?

 

The Big Lebowski.

 

Vad hette katten i första Alienfilmen?

 

Inte en aning? Garfield?

 

Kissar du sittande eller stående? Varför?

 

Stående. Om jag kan orsaka förarbete för nästa toalettbesökare är det alltid värt det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...