Gå till innehåll

Kommentera Bumlebjörnen från Barcelona


gdaily

Recommended Posts

Fan vad tråkigt med alla klåfingriga spanjorer.

 

Sen ställer jag mig undrande till din diagnos av turneringen, okej att du lägger uppmärksamhet på alla kändisar.

Men hur i helvete kunde energipaketet från Vitargo ta 20% av din tankeverksamhet?! :lol:

 

Förstår dock vad du menar, självförtroende live är otroligt viktigt för att kunna fokusera på att spela sitt spel. Men det kommer ju allt eftersom.

 

Sitter dock fortfarande och funderar över energipaketet, tacksam för svar på den..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men hur i helvete kunde energipaketet från Vitargo ta 20% av din tankeverksamhet?! :lol:

 

Jag hade på inrådan från en kompis på jobbet köpt på mig en massa Vitargoprylar. Energikakor och sportdryck. Kakan var ju bara att äta och den är god. För att hålla koncentrationen uppe så använde jag sportdrycken. Den ska helst shakas men jag ville inte ta med mig en shaker in i lokalen. Därför köpte jag vanligt vatten och försökte röra ner skiten med en sked :shock:. Det gick väl si så där. Tillräckligt mycket jobb för att tappa fokus från spelet men hålla sig vaken ;-) .

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...