Gå till innehåll

Söndergrindat


camilla_le

Recommended Posts

Splear för tilfället på NOIQ men vill höra om det är nån som har nån annan bra site att rekommendera. Spelar 400NL och just den nivån på Ipoker är ju helt sjukt söndergrindad. Samma gubbar sitter från morron till kväll på nästan alla bord. Givetvis går värdet ner som fan när det är så.

Så jag är lite nyfiken om det finns några andra bra alternativ, vill givetvis ha RB också.

 

 

/HATA GRINDHOROR

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 58
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

party har de du soker

 

Party? Har funderingar på att börja lira lite 2/4 där, men hade fått för mej att det var mkt grinders där...lite konstigt eftersom det inte finns RB tycker jag..

men man hör ju att alla 2p2:are saknar Party eftersom det var mkt fisk där...så det stämmer fortfarande?

 

Sen håller jag med om att NOIQ har blivit absurt söndergrindat senaste månaden..på 2/4 sitter ju bara samma spelare på alla bord

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

B2B är hyffsat söndergrindat.

Någon som har koll på hur cashgamet är på tex Stars eller Full Tilt?

 

testa flera olika.... bara leta bananavtal och regga konton och hitta det just du vill ha !

 

Tycker personligen att stars är rätt söndergrindat på vissa nivåer...

Finns små klienter med, är nog det bästa om du inte vill ha massa grinders med stattapps. ex:

Fatbetpoker, wingows, ThirdBullet Poker, TruePoker, Cake Poker mm mm mm

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller med om att det är äckligt mycket grinders på NL400. Fast de flesta är ju inga höjdare utan sjukt tighta. Vilka grinders tycker ni är bra på NL400 och NL600?

Några som är jobbiga tycker jag är AlbertCamus, The1Grinder, chirpybrox och Undeadfreaks. Finns ju garanterat fler men var några av de som jag kom på just nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller med om att det är äckligt mycket grinders på NL400. Fast de flesta är ju inga höjdare utan sjukt tighta.

 

Nja, vet inte om jag håller med här. Tycker snittgrindern är 23/18, till skillnad från när andra nätverk som B2B och Prima blev söndergridnade då de flesta lirade typ 17/11.

 

Tacka vet jag just efter sammanslagningen, då var värdet ruskigt bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Prova Pacific, löst o galet. Tyvärr har jag fått för mig att det är riggat, så jag har svårt att hitta mitt spel

 

Har ju itne varit löst och galet sen jänkarna försvann.

 

Du tror inte rb och mycket grinders är sammankopplade på något vis?

 

När det gäller ipoker så har det iaf blivit tajtare än någonsin sedan legitima RB-deals blev borttagna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har blivit enorm skillnad på Ipoker de sista månaderna mkt på grund av både Noiq och carlos har rake race varje månad.

 

Men blir väl mer och mer söndergrindat på alla nätverk i framtiden men så har alla sagor sina slut oxå.

 

Ja, den dagen då det bara är en massa grinders som spelar poker, då är nog sagan över... är spelbolagens ansvar att locka nya spelare till borden och öppna upp nya marknader. För det är vad som krävs.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, den dagen då det bara är en massa grinders som spelar poker, då är nog sagan över... är spelbolagens ansvar att locka nya spelare till borden och öppna upp nya marknader. För det är vad som krävs.

 

Jag håller med dig. Det är spelbolagens uppgift att hitta nya spelare. Det räcker dock inte med det. De borde aktivt vidta åtgärder som gynnar fisken och missgynnar grinders. Att inte tillåta multitabling vore det absolut bästa men det är kanske inte realistiskt. Dock så skulle spelbolagen kunna försvåra för grinders genom att kontinuerligt ändra formatet på sina hand historys och tillåta spelarna att byta nick när de så önskar. Göra helt enkelt allt för att minimera nyttan av poker tracker och liknande program.

Det vore också bra om de sänkte raken och slopade all rakeback. Rakeback är dock en infekterad fråga har jag förstått och inget som får diskuteras öppet på pokerforum.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

men att förbjuda multitabeling skulle ju bli en dödsstöt för spelsidan, de flesta spelarna sitter ju på 4-5 bord, om det skulle minskas ner till 1 så skulle det innebära enorma intäkts skillnader.

 

Crypto släppte sin mini view nyss och i mailet som skickades ut så skrev dom att nu går det lätt att multitabla 9-10 bord . ¨

 

Fisken som ofta spelar 1-2 bord lär inte få det lätt i framtiden men förmodligen en utveckling som inte går att stoppa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...