Gå till innehåll

måste skicka in statement, hjälp!


mgps

Recommended Posts

ffs vissa sajter vet hur man får kunder att fly.

 

liksom hade jga vetat detta had ejag inte satt in alls.

 

de kan välinte ha rätt att förbjuda mgi att ta ut tills jags kikat in ett statement är ju helt absurt att låsa mina pengar sådär.

 

snyggt sätt att behandla nya kunder också.

 

 

iaf vad för statement kan man skicka in? kopia från internetbank?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

However, unfortunately your card cannot be checked with the bank so we

will need to

receive a copy of a statement or bill

with confirmation of your name and address along with the card number

faxed to (00

353) 01 4045986.

Alternatively, you can scan the statement and attach it in reply to

this email.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det fantastiska i sammanhanget är att man aldrig behöver skicka in några statements för att trycka in deg och förlora. Vill man ta ut en dollar eller två då djävlar är säkerheten mer rigorös än gränskontrollen i nordkorea...

 

a) använd samma metod vid uttag som vid insättning

 

om inte

 

b) jinxad skrev "ett äkta pro har detta redan inscannat sedan tidigare. tar 5sek för mig å skicka iväg till sajterna jag lirar på iaf, no problemas, more safety, less scammers"

(ingen scanner? gå till en polare/affär o scanna in o spara så du har att skicka in nästa gång det behövs)

 

eller

 

c) ta aldrig ut nåt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

men det är sjukt att de kan låsa en spengar så. de brod eju varna om dett ainnan iaf.

 

kan fanimej inte vara tilltået att tillåta folk att depoista och sen inte låta dem ta ut.

 

isåfall ska det väl verifieras innan man sätter in.

 

tänker dumpa skitsajten så fort bonusen är clearad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

a) använd samma metod vid uttag som vid insättning

 

om inte

 

b) jinxad skrev "ett äkta pro har detta redan inscannat sedan tidigare. tar 5sek för mig å skicka iväg till sajterna jag lirar på iaf, no problemas, more safety, less scammers"

(ingen scanner? gå till en polare/affär o scanna in o spara så du har att skicka in nästa gång det behövs)

 

eller

 

c) ta aldrig ut nåt

 

Ang. "b)": Det brukar dock krävas att bankstatement inte är mer än någon/några månader gammalt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

men det är sjukt att de kan låsa en spengar så. de brod eju varna om dett ainnan iaf.

 

kan fanimej inte vara tilltået att tillåta folk att depoista och sen inte låta dem ta ut.

 

isåfall ska det väl verifieras innan man sätter in.

 

tänker dumpa skitsajten så fort bonusen är clearad.

 

det förfarandet lär du stöta på hos dom flesta sajter om du använder olika metod till att insättning/uttag, och om du läser det finstilta ser du säkert att dom kan begära id handlingar

 

varför inte använda samma metod insättning/uttag? så slipper du strulet att verifiera ditt ID? om du nu är så trött på de

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ang. "b)": Det brukar dock krävas att bankstatement inte är mer än någon/några månader gammalt.

Jo det är korrekt, har börjat använda samma in/ut metod mest jag, för att slippa lite sånt.

 

Senast var det att jag skickade in scannade körkortet via mail, och skickade bankavin via vanlig post. Dock var det i de fallet den avin där insättning till bolaget syntes dom ville ha.

 

 

jag använder samma metod.

 

satte in med visa har inte ens försökt ta ut...

tjaa, jag kan bara tala för mig själva: men jag har då aldrig hamnat att skicka in nåt när jag använt samma metod för uttag, däremot varje gång jag valt olika metod.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

var de inte de dom vill ha som du skrev i #2

 

However, unfortunately your card cannot be checked with the bank so we

will need to

receive a copy of a statement or bill

with confirmation of your name and address along with the card number

faxed to (00

353) 01 4045986.

Alternatively, you can scan the statement and attach it in reply to

this email.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det fantastiska i sammanhanget är att man aldrig behöver skicka in några statements för att trycka in deg och förlora. Vill man ta ut en dollar eller två då djävlar är säkerheten mer rigorös än gränskontrollen i nordkorea...

 

Aldrig är väldigt fel ordval i sammanhanget då du väldigt ofta behöver skicka in uppgifter när du sätter in lite större summor.

 

vet inte riktigt vad jag ska skicka in heller.

 

skicka in körkort+ kort + visakort så kan ju någon på siten abusa det ordentligt.

 

vad exakt skickar ni in? bild på visakort och?

 

Skicka in körkort, visakort båda sidor (täcke över 4 första och sista siffrorna), printscreen från bank, neteller, moneybookers, kopia av en räkning (täck över och ge endast ut tillräckligt men så lite info som möjligt).

 

 

Sen förstår jag inte varför du klagar, i samband med att du signade upp på siten godkände du deras villkor. Och sne för det andra kör väldigt många siter med detta systemet när du tar ut ett betydande belopp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skicka in körkort, visakort båda sidor (täcke över 4 första och sista siffrorna), printscreen från bank, neteller, moneybookers, kopia av en räkning (täck över och ge endast ut tillräckligt men så lite info som möjligt).

 

 

Sen förstår jag inte varför du klagar, i samband med att du signade upp på siten godkände du deras villkor.

 

ja för dom läser man :mrgreen:8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns regler som alla seriösa pokerbolag måste följa för att få sina spellicenser utfärdade, det kallas för "know your customer" och det är lag på det, detta görs även för att förhindra penningtvätt som är ett allvarligt brott.

 

Sedan måste alla bolag (inom alla områden) som hanterar kreditkortstransaktioner följa VISA och MASTERCARD säkerhets standarder, du kan läsa om dem här: https://www.pcisecuritystandards.org/

 

Och nästa gång du får för dig att logga in på forumet och spy galla och stava som en fjortis för att du inte har någon koll så ta dig en tankeställare först och se till att du inte gör bort dig som du gör här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ffs vissa sajter vet hur man får kunder att fly.

 

liksom hade jga vetat detta had ejag inte satt in alls.

 

de kan välinte ha rätt att förbjuda mgi att ta ut tills jags kikat in ett statement är ju helt absurt att låsa mina pengar sådär.

 

snyggt sätt att behandla nya kunder också.

 

 

iaf vad för statement kan man skicka in? kopia från internetbank?

 

Men skicka in grejerna bara, herregud. Du ska se att när du reggade dig på sajten står det iatt du kan vara tvungen att skicka in kopior på till exempel ditt id.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ffs vissa sajter vet hur man får kunder att fly.

 

liksom hade jga vetat detta had ejag inte satt in alls.

 

de kan välinte ha rätt att förbjuda mgi att ta ut tills jags kikat in ett statement är ju helt absurt att låsa mina pengar sådär.

 

snyggt sätt att behandla nya kunder också.

 

 

iaf vad för statement kan man skicka in? kopia från internetbank?

 

 

 

Dessa regler står i deras terms and conditions, inte har du väl glömt o läsa det? Måste man ju innan man registrerar sig (=

 

 

Skämt åsido är det jobbigt tycker jag, men sajten tjänar ju på det... Att det är för ens eget "safety" är ju larvigt då de som sagt inte bryr sig om den vid insättningar...

 

Först när man ska ta ut pengar så är säkerheten livsviktig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...