Gå till innehåll

Nytt FT-konto, kan inte ta ut. Hjälp


busen

Recommended Posts

Jag har numera två konton på FT och till det första använde jag mitt NETeller konto. Jag har satt in pengar til det nya kontot från mitt kort, men för att jag ska kunna ta ut måste jag göra en deposit med NETeller men det går inte.. Jag skulle tro att detta beror på att min NETeller kan vara kopplad till mitt första konto och därför inte fungerar på detta nya... Är det någon som vet om det är OK att öppna ett nytt konto? Jag är såklart inte så sugen på att maila supporten om problemet och fåmitt konto spärrat pga det nya kontot.

 

tacksam för svar!

 

busen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

du får inte ha två konton. om du har tur kan du ju testa att ta ut pengarna med moneybookers, men med största sannolikhet kommer du åka dit och få stålarna frozen om du brytit regler på första kontot, annars lär de nog stänga ditt nya och skicka tillbaka dig till det gamla kontot.

 

är ditt första konto låst eller? annars är det ju bara skicka degen dit och ta ut där. om det är låst får du väl skicka till någon polare som byter med dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har fått mitt ftp-konto låst på falska grunder och de har bett mig att aldrig mer återvända till sajten utan vidare diskussion. orkar inte gå in på det mer men det ligger iaf 2.8k färska dollar som de rent av snott från mig. på 2+2 finns det en snubbe som blev fuskanklagad och fick samma behandling som mig, han hade 70k på kontot.

 

skulle aldrig få för mig att någonsin igen sätta en fot på ftp pga deras support. synd bara att de har den överlägset skönaste klienten som någonsin skapats för poker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
skönt med snabba svar.. Jag har inte dumpat eller gjort något dumt, jag har helt enkelt bara börjat lira på det nya kontot istället.. Men det känns ju jävligt skevt att vara ärlig mot dem om jag skulle åka på en freeze..

 

Skyll dig själv, lägg degen på en engelskakurs så kan du läsa i pokersiters bestämmelser innan du gör något så otroligt korkat, som att öppna ett multipelöt account !

 

BEGRIPS?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...