Gå till innehåll

Rakehöjning på Prima


Limmet

Recommended Posts

Jag ställer gärna upp och hjälper till för ett så ädelt syfte att göra livet lite roligare. Alla som är intresserade är välkomna att skicka mig en liten rejk på $100 om dagen så återkommer jag med en liten present på $1000 i slutet på månaden som ni kan ha lite skoj för. Jag kan tänka mig högre belopp också.

 

Hahahaha :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hmm.. har precis spelat några timmar och kände att något var förändrat - chipsen som låg i raken hade annan färg.. funderade lite, räknade och såg till sist att raken var ändrad. Däremot förstår jag inte flera av föregående skribenter som säger att raken är höjd på microborden - den är ju tvärtom sänkt vilket "drabbar" oss som jagar bonus via raked hands på dessa bord. Tidigare togs 25 cent vid en 4-dollarspott men nu är det ändrat till att alltid vara 5%, dvs det krävs en pott på 5 dollar för att handen skall bli rakad med 25 cent. Gäller alltså 0.10/0.20-borden vilket är det jag kallar microlimit. Vet inte hur er definition är och hur raken tas på de högre nolimit- och potlimit-borden. På fixed kändes det ungefär samma som tidigare, även om dom tar småcents mellan de olika tidigare intervallerna vilket ju är lite irriterande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Prima e klart bästa klienten när det gäller spelkänsla...

 

Raken däremot e ju fan pinsamt att de höjer på de låga borden. Nu lirar ja ju nl100 och nl200 men tycker de e riktigt vidrigt att de spelarna som har minst pengar ska bekosta sajternas vinster.

 

La märke till en "kul" grej nåra veckor sen... på 2/4 e maxraken 3dollar och me tanke på att de flesta potter landar runt 50-60 dollar så blir det maxrake varje pot.

 

På 4/8 e maxraken 2 dollar.... på 50/100 samma... fan e de för skämt? Ska highstakarna köra nån djävla gräddfil eller? De om några har ju råd att betala rake...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det kostar ju att skicka diverse skojare runt världen och kalla de pokerproffs...:roll:

 

Det kostar också att som t. ex i Unibets fall arrangera Pokermiljonen, någon måste ju betala för att diverse B-kändisar ska få en lyxresa till Cypern...:roll:

 

Vem betalar för allt det här? Jo alla ni losers som spelar på Prima...:mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Prima e klart bästa klienten när det gäller spelkänsla...

 

Raken däremot e ju fan pinsamt att de höjer på de låga borden. Nu lirar ja ju nl100 och nl200 men tycker de e riktigt vidrigt att de spelarna som har minst pengar ska bekosta sajternas vinster.

 

La märke till en "kul" grej nåra veckor sen... på 2/4 e maxraken 3dollar och me tanke på att de flesta potter landar runt 50-60 dollar så blir det maxrake varje pot.

 

På 4/8 e maxraken 2 dollar.... på 50/100 samma... fan e de för skämt? Ska highstakarna köra nån djävla gräddfil eller? De om några har ju råd att betala rake...

 

Du har nog kollat på fullbord respektive shorthandedbord

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag spelar FLT 6-handed 0.5/1. Här har raken ökat med 50% mot innan. Tack för det Prima. Den förhållandevis låga raken var enda anledningen till att jag spelade på prima. Nu blir det inget mer om det inte finns någon väldigt bra bonus. Det är dock inte längre alls fördelaktigt att spela bonusar med qulified raked hands på låga nivåer eftersom det rakeas väldigt mycket även i potter som inte räknas som raked hands. Väldigt många händer på "min" nivå som nu helt plötsligt rakeas 0.21-0.23c och de blir ju inte qualified.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...
Jag tänker sådär med, även om jag vet det är fel, det är helt enkelt roligare att få in en jättesumma i slutet av varje månad än att förlora liiite här och där.

 

Ja, det är fel att tänka så, men har alltid gjort.

 

Då har jag ett trevligt förslag till dig! Du sätter in 1000 kr på mitt konto en gång om dagen, varje dag, och den första näskommande månad sätter jag in en härlig klumpsumma på ditt konto, låt oss säga 7000 eller kanske till och med 10 000 kr!

 

Låter det bra? I så fall, hör av dig för en deal!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...