Gå till innehåll

Vad hände med avslöjandet?


Jennez

Recommended Posts

Nu har jag väntat i flera veckor på det otroliga avslöjande som utlovades för ett tag sedan. Trådarna är låsta och jag antar att personerna bakom avslöjandet fortfarande jagar pengar för sin story. Har de inte lyckats vid det här laget så kommer de aldrig att lyckas känns det som. Lika bra att släppa ”bomben” kanske?

 

Är bara lite nyfiken...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har jag väntat i flera veckor på det otroliga avslöjande som utlovades för ett tag sedan. Trådarna är låsta och jag antar att personerna bakom avslöjandet fortfarande jagar pengar för sin story. Har de inte lyckats vid det här laget så kommer de aldrig att lyckas känns det som. Lika bra att släppa ”bomben” kanske?

 

Är bara lite nyfiken...

bara bluff o båg.

ett försök till o ändra aktiekurs eller nåt genom att gå ut innan o se till att många vet om "nyheten" när den skulle komma?

 

kanske jag har fel, men hur kan man tro nåt annat

tyvärr tror jag inte att vår nyfikenhet kommer att stillas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är det ni är nyfikna på ?! Berätta mer, blir ju för :twisted: nyfiken jag med om vad ni är nyfikna på

 

Kan man få någon länk till det ni är nyfikna på ?!

 

sorry, jag är inte rätt person för så långt o tungt inlägg, grindar 8 bord o laddar upp inför pompey-wanderers :D

tråden blev 2 gånger stängd iaf, kanske tom bortagen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sannolikt var det bluff. Jag sprang på en spelare igår på Svs som påstod att det kommer ett avslöjande i veckan. Och att det hela rörde svenska spel!!!

Självklart är det staten som lurar oss på pengar, men tyvärr mest med skatte pengar och moms på skatt osv. Synd att vi kan få lite roligt medans dom lurar oss.

:=)

Crappy

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skottpengar på dessa människor

 

Ta det lite lugnt med dina kommentarer även om folk kan ha gjort sig förtjänta till något värt det...

 

Det är (lite) löjligt att börja marknadsföra en kommande avslöjande veckor i förväg.

 

Borde bara vara att panga på med fakta när beviset/all material finns till hands.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

antar att dom syftade på när någon nämnde att det snart skulle komma ett stort avslöjande om ett nätverk, som skulle rubba allas uppfattning om onlinepoker..

 

någon sa ju nämnligen att ett sådan avslöjande skulle komma.. dock har det som sagt inte kommmit än.

 

Nä, dom fick väl betalt för att inte säga något :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dem gjorde ett bra drag där. Dem nämner ingen pokersite så alla kan känna sig träffade om siten sysslar med lite fuffens. Om ingen håller på med sån skit så får dom inget svar, bara massa dissar här på forumet. Men om det är några pokerföretag som har gjort det dem säger så kommer dem snabbt som ögat kontakta dem och ge dem några fina pokerbottar som spelar in pengar till dem :-)

 

Komma med lite tomma hot om att avslöja någon så kanske dem som känner sig skyldiga kryper fram med något förslag. Kan ju inte skada dem på något sätt alls. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sannolikt var det bluff. Jag sprang på en spelare igår på Svs som påstod att det kommer ett avslöjande i veckan. Och att det hela rörde svenska spel!!!

Självklart är det staten som lurar oss på pengar, men tyvärr mest med skatte pengar och moms på skatt osv. Synd att vi kan få lite roligt medans dom lurar oss.

:=)

Crappy

 

 

Svenska spel poker - handlar det om att sjaten är riggad ?! ( som jag alltid har misstänkt:twisted: .... ;-) .... och Kent Leenard la beslag på all rake ;-) ;-)

 

 

eh!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dem gjorde ett bra drag där. Dem nämner ingen pokersite så alla kan känna sig träffade om siten sysslar med lite fuffens. Om ingen håller på med sån skit så får dom inget svar, bara massa dissar här på forumet. Men om det är några pokerföretag som har gjort det dem säger så kommer dem snabbt som ögat kontakta dem och ge dem några fina pokerbottar som spelar in pengar till dem :-)

 

Komma med lite tomma hot om att avslöja någon så kanske dem som känner sig skyldiga kryper fram med något förslag. Kan ju inte skada dem på något sätt alls. :lol:

 

En vis man vid namn Gdaily sa en gång: " En person som inte kan skilja på de och dem behöver man inte lyssna på"

 

 

;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dem Fel! gjorde ett bra drag där. Dem Fel! nämner ingen pokersite så alla kan känna sig träffade om siten sysslar med lite fuffens. Om ingen håller på med sån skit så får dom Kan godtas men inkonsekvent inget svar, bara massa dissar här på forumet. Men om det är några pokerföretag som har gjort det dem Fel! säger så kommer dem Fel! snabbt som ögat kontakta dem Rätt! och ge dem Rätt! några fina pokerbottar som spelar in pengar till dem Rätt! :-)

 

Komma med lite tomma hot om att avslöja någon så kanske dem Fel! som känner sig skyldiga kryper fram med något förslag. Kan ju inte skada dem Rätt! på något sätt alls. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dem Fel! gjorde ett bra drag där. Dem Fel! nämner ingen pokersite så alla kan känna sig träffade om siten sysslar med lite fuffens. Om ingen håller på med sån skit så får dom Kan godtas men inkonsekvent inget svar, bara massa dissar här på forumet. Men om det är några pokerföretag som har gjort det dem Fel! säger så kommer dem Fel! snabbt som ögat kontakta dem Rätt! och ge dem Rätt! några fina pokerbottar som spelar in pengar till dem Rätt! :-)

 

Komma med lite tomma hot om att avslöja någon så kanske dem Fel! som känner sig skyldiga kryper fram med något förslag. Kan ju inte skada dem Rätt! på något sätt alls. :lol:

Haha, att du orkar :-)

Dem där grammatiska felen kan göra en tokig. ;)

 

EDIT: Lade till en smiley för säkerhets skull.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...