Gå till innehåll

Betandwin -- warning!


ukendt

Recommended Posts

hej allesammen

 

For det første må i undskylde hvis det her indlæg står fejl. Men jeg er dansk og var lidt i tvivl om det for at være ærlig. jeg håber i forstår budskabet anyway.

 

Jeg har en advarsel omkring betandwin. Som deltidspokerspiller tager jeg spillet rimelig seriøst. Det irriterer mig især hvis jeg oplever noget udefrakommende forstyrrer mig. Det kan eksempelvis være at pokersidernes support ikke lever op til den standard man kan forvente.

Det lever netop Betandwin ikke op til. De har en regel omkring det første cashout som siger at du skal vise en slags ID inden de udbetaler dine vundne penge, det accepterer man fra start og det er helt rimeligt, man andre sider har den her regel.

Så tilbage til mit første cashout. Jeg modtager en email i den forbindelse, der beskriver at jeg skal faxe en kopi af noget ID. Jeg vælger at faxe kopien af mit pas. Lidt efter modtager jeg endnu en mail, hvor de beder mig om at sende en lysere kopi og det gør jeg selvfølgelig. Jeg hører derefter intet i en 4-5 dage, så jeg mailer dem for en lille update. De svarer det samme som den sidste mail jeg modtog fra dem, at jeg skal sende en lysere kopi. Det har jeg ikke lyst til, da min sidste fax var på max lys, så de foreslår at jeg tager et billede fra webcam og vedhæfter det i en email. Det gør jeg så, en lille smule undrende over hvorfor jeg skal tage kontakt til dem for at få den her information. Igen hører jeg intet fra dem i en 4 dage, så jeg mailer dem igen for en update. De svarer at de har modtaget min email og vil sende den videre til den relevante afdeling, fint nok! Man skal altså maile dem for at de videresender informationen til den relavante afdeling, hmm. Der går en lille uge mere hvor jeg stadig ikke hører noget dem og det er blevet tid til ny update. Svaret er lignende: faxen er desværre kommet frem i ulæselig tilstand, vi beder dig om at sende en ny, lysere kopi....WTF!

De mener så at der aldrig er kommet en mail fra mig vedhæftet billedet af mit pas, så jeg skal sende det igen igen.. Det var igår og de har lovet mig at pengene er på min netellerkonto i løbet af dagen, det er selvføgelig ikke sket endnu, men den her gang regner jeg dog ikke med der kan ske flere misforståelser. Det skal blive spændende.

 

Pointen er som jeg lagde ud med, hvis du tager dit pokerspil lidt seriøst forventer du også en vis return fra pokersiden og jeg har absolut ikke opfattelsen af superkompetent service hos Betandwin. Det er en sag der gør mig sur og det værste er det forstyrrer mit spil og jeg vil for alt i verden undgå den slags sider, så det er et tip til alle jer der har det på samme måde.

 

i skal være meget velkommen til at fortælle om jeres oplevelser hos betandwin. Det er ikke den eneste grund jeg har til hvorfor man skal undgå den her side, men nu vil jeg ikke bruge alt min taletid.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...