Gå till innehåll

The Well: sorkenkk


sorkenkk

Recommended Posts

  • Svars 133
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Sin City, Fantastic Four, Into the Blue? Inga toppfilmer (förutom Sin City som är enormt bra) men ändå.
Du glömde Honey.

 

Och nä, Sin City, precis som allt annat av Miller, är inte bra, den är snygg.

 

Jag kan ju förstå att hon anses som marginally hot så länge hon inte öppnat munnen. Men efter det så är min enda tanke "håll käft muppjävel". Är som att fantisera om Carola.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan ju förstå att hon anses som marginally hot så länge hon inte öppnat munnen.

 

Man kan ju inte låta bli att spekulera i vad det är för kalasbrudar Hjort brukar panga på...

 

Jessica Alba... naah för frikyrklig. Angelina Jolie: för mycket tatueringar. Prinsessan madde: för fet... 8-)

 

Jag blir tvungen att dra slutsatsen att Herr Hjort endast ligger med de 0.02 % snyggaste brudarna på planeten. Det är iofs inte så förvånande med tanke på att det är forumets enda(?) övermänniska :-D vi talar om...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är tanken bakom ditt nick?

Sorken var upptaget så drog jag bara till med något vilket blev sorken+kk. kk = okok, inte par i kungar.

 

Varför ska du flytta till karlstad?

Man kan inte bo kvar i Hällefors i hela sitt liv. Karstad är en sjyst stad som jag alltid har gillat och det ligger nära Hällefors.

 

Vad är det häftigaste du gjort?

Ridit en ren.

 

Vad är du helst rik maffia-medlem eller fattig polis?

En rik maffia-medlem, ldo.

 

Hur många händer spelar du/månad?

40-50K

 

Vad har du för PT stats, vp$ip, bb/100...osv?

Har tyvärr inte så många händer i min databas. Har bara kvar sen första juni och då ligger jag på ungefär 21/17/3.50 med ~7bb/100.

 

Vem ser du upp till mest här på forumet?

saxin1.

 

Ponera att du under press blir tvungen att "gambla" med alla dina och din familjs tillgångar. Kravet är att du inte får sluta förrän du har 3-dubblat och du har endast 1h på dig. Hur skulle du gå till väga? Vilka spel, bets, stakes, system skulle du köra?

Högsta möjliga PLO SH på Full Tilt.

 

Vad är det godaste du ätit?

Åt en fantastiskt god pastarätt för 4-5 år sen på en italiensk resturang i Stockholm som heter Il Conte. Kollar in deras hemsida nu och rätten finns kvar, Mezze Lune all`Anatra e Porcini. Pastahalvmånar fyllda med ankbröst, Karl-Johanssvamp, timjan och mascarponeost. Serveras med anksky, marsalavin, tryffelolja och granatäpplen. Sjukt att jag inte har varit där något mer sen dess. :shock:

 

Om du fick välja mellan att bli zoroast eller jude - vad väljer du då?

Zoroast.

 

Om du fick 800.000 SEK att ge till behövande - vilka skulle du ge dem till?

Barnen i Somalia.

 

Beskriv innehållet i en trerättersmiddag som ger dig en smaksensation som skulle få Vesuvios utbrott att likna en liten pysning. (Förrätt, varmrätt, efterrätt).

Jag gillar som sagt italiensk mat så plockar ut tre rätter från Il Contes meny :mrgreen:.

 

Förrätt: Tunn utbankad oxfilé med olivolja, pressad citron, ruccolasallad och färskriven parmesan

Varmrätt: Pastahalvmånar fyllda med ankbröst, Karl-Johanssvamp, timjan och mascarponeost. Serveras med anksky, marsalavin, tryffelolja och granatäpplen

Efterrätt: Glassdesseert med pistagenötter, kanderad frukt, krossad choklad, maraschinolikör och anslag. Serveras med mango och hallonlikör

 

Vad rinner ner i halsen till respektive rätt?

Jag hatar vin så nu skulle jag göra italienarna arga och dricka öl till maten och se till att få in kaffe till efterrätten, föredrar cappuccino. :mrgreen:

 

Till kaffet intar du vilken sorts dryckesrom?

Tycker att det är att förstöra kaffet, men har jag inget val så blir det någon form av likör, Baileys kanske.

 

Och till sist: I Oxfordfåtöljen med en bra bok efter maten driker du med förkärlek vad?

Dooley's med is.

 

Skulle du våldta en tjej som hela tiden ber dig att inte göra det om belöningen var att du över en natt blev FBKs bästa spelare?

 

(Rättsamhället låter dig göra detta, men din mamma får reda på det:twisted: )

Ehh, ja (lol?).

 

Är du lika hetsig irl som på pf =)? Om ja, varför? Skrattar du ofta?

Vet inte vad du menar med hetsig men, jag är ganska lugn irl. Jag har svårt för att hålla mig för skratt ofta ja.

 

Du glömde Honey.

 

Och nä, Sin City, precis som allt annat av Miller, är inte bra, den är snygg.

 

Jag kan ju förstå att hon anses som marginally hot så länge hon inte öppnat munnen. Men efter det så är min enda tanke "håll käft muppjävel". Är som att fantisera om Carola.

Men knulla en superstar gör man väl ändå? Räcker väl med att hon är hyffsat fräsch.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Förrätt: Tunn utbankad oxfilé med olivolja, pressad citron, ruccolasallad och färskriven parmesan

Varmrätt: Pastahalvmånar fyllda med ankbröst, Karl-Johanssvamp, timjan och mascarponeost. Serveras med anksky, marsalavin, tryffelolja och granatäpplen

Efterrätt: Glassdesseert med pistagenötter, kanderad frukt, krossad choklad, maraschinolikör och anslag. Serveras med mango och hallonlikör.

 

Dregglar redan.

 

 

Jag hatar vin så nu skulle jag göra italienarna arga och dricka öl till maten och se till att få in kaffe till efterrätten, föredrar cappuccino. :mrgreen: .

 

Hmm, öl får väl G- dårå. Men jag visste inte att du åt middag före 10 på fm. Därefter dricks endast expresso, inte cappuccino.

 

 

Tycker att det är att förstöra kaffet, men har jag inget val så blir det någon form av likör, Baileys kanske.

 

 

Dooley's med is.

 

Nja, kärringdricka får en ju att undra.

 

Men tack vare maten så kan man säga att du är en ok prick.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur ser man att en bil är från Turkiet?

Vilka barn i Somalia skulle du skänka pengar till? Alla?

HAJK, Sven-Ingvars, Adam Alsing eller alla samtidigt?

SAOL original eller nyskapande (vilket fint ord jag valde istället för en invektivkompott) språk i linje med uttryck som kakafoni, expresso och symtom?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur ser man att en bil är från Turkiet?

På vindruteturkarna, zzz.

 

Vilka barn i Somalia skulle du skänka pengar till? Alla?

Nej, till släkten Abdi.

 

HAJK, Sven-Ingvars, Adam Alsing eller alla samtidigt?

HAJK.

 

SAOL original eller nyskapande (vilket fint ord jag valde istället för en invektivkompott) språk i linje med uttryck som kakafoni, expresso och symtom?

SAOL original.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På vindruteturkarna, zzz.

 

 

Om det finns en oval dekal med "TR" i går det snabbare att kolla det på det sättet. Man slipper dessutom smutsa ner sig.

 

Bearnaisesås - mums till biff eller okulinarisk smaklöksbedövare med mer långtgående konsekvenser än bara igenkloggade artärer och paralyserade slemhinnor?

 

Eury i en fyrfältare: Arrogant eller ödmjuk? Geni eller idiot? (dvs arrogant geni, arrogant idiot, ödmjukt geni eller ödmjuk idiot)

 

OCH: Vilken av dessa fyra karaktärer skulle vara din favorit?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste bara lägga upp den här bilden på alba.

 

Ingen som är sugen att stå där bakom?

 

Men hon är ju astråkig. Ser ut som någon frikyrklig tönt som sjunger i kör och kan långtidsförvara glas i vaginan. Fattar inte appealen alls.

 

Uppenbarligen finns det en del som inte är så sugna...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

då du gillar HAJK måsste jag vidarebefodra en fråga från Johan 7år:

 

-hur bygger man en gocart? och i sånna fall varför?

Jag gillar inte HAJK. Bygg en lådbil först och sätt på en gammal mopedmotor, råtrimmad ofc.

 

Bearnaisesås - mums till biff eller okulinarisk smaklöksbedövare med mer långtgående konsekvenser än bara igenkloggade artärer och paralyserade slemhinnor?

Mums.

 

Eury i en fyrfältare: Arrogant eller ödmjuk? Geni eller idiot? (dvs arrogant geni, arrogant idiot, ödmjukt geni eller ödmjuk idiot)

Lutar väl mest mot arrogant idiot, men han har sina stunder.

 

Vilken av dessa fyra karaktärer skulle vara din favorit?

Ett arrogant geni.

 

Ignorerade du mina frågor? Var dom för på? :shock:

Ja.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du är slapp och likgiltig och har inte lust med nånting. Således tillbringar du kvällen zappandes i tv-soffan. Det är som vanligt bara totalt ointressant skräp på tv. Men så råkar du zappa förbi en kanal där någon av nedanstående program precis startar. Hur många gånger ska du ha sett samma avsnitt för att du ska zappa vidare?

 

A) Simpsons

B) South Park

C) Seinfeld

D) Spin City

E) Frasier

F) Drew Carry

G) Pang i bygget

H) Fresh prince in Bel Air

 

(För rättvisans skull, eftersom ni är tre brunnare idag, postar jag samma fråga till alla.)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du är slapp och likgiltig och har inte lust med nånting. Således tillbringar du kvällen zappandes i tv-soffan. Det är som vanligt bara totalt ointressant skräp på tv. Men så råkar du zappa förbi en kanal där någon av nedanstående program precis startar. Hur många gånger ska du ha sett samma avsnitt för att du ska zappa vidare?

 

A) Simpsons

B) South Park

C) Seinfeld

D) Spin City

E) Frasier

F) Drew Carry

G) Pang i bygget

H) Fresh prince in Bel Air

Det var ju i princip bara nötserier du tagit med där :D. Men lite skiljer det allt. Dock är det väldigt svårt att hålla koll på hur många gånger man sett alla avsnitt. Skulle tro att jag sett alla avsnitt av de serierna minst två gånger åtminstone :). Så här svarar jag i alla fall:

 

A) Simpsons 5

B) South Park 3

C) Seinfeld 2

D) Spin City 3

E) Frasier 2

F) Drew Carry 2

G) Pang i bygget 3

H) Fresh prince in Bel Air 4

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...