Gå till innehåll

Mordocai lirar NL50 på ongame


mordocai

Recommended Posts

flydde från föräldrarnas sommarfest och mina tillhörande plikter såsom servitör, diskare och bartender för att spela en kort stund och lugna nerverna.

 

plussade $56 så nu är min "BR" $173.35

 

Nu tänkte jag ta några till öl o sen blir detnog en taxi till stan.

 

Den som skriver fyllo pga det här, ge mig en break, det är fan t.om fredag då har jag goda skäl att vilja ta några öl! :evil:

 

Väl mött

/Filip

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 71
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Lite after work-grind blev det..

 

plussade väl typ $80

 

BR $362.50

 

Har tyvärr inga roliga HH's att bjuda på, kändes som att jag inte fick fatta några svåra beslut direkt.. Men är väl mest trött efter jobbet o så.

 

Nu är solen uppe iaf, så nu går jag o lägger mig. GN

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skottmordo!

you know it :)

 

Nu väntar jag på att PTsupporten ska skicka en ny regcode till mig, sen ska det bli intressant att se vad för stats jag har.

 

Update kommer senare idag, nu ska jag käka frukost o sen kolla Scandi Masters på TV

 

edit: Förbannade Mikko Ilonen, hade varit såå mycket roligare att se Kaymer vinna iställe...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trodde faktiskt jag var slagen när han synade på turn och att jag skulle få betalt av ett bättre A, men där ser man vad folk är villiga att betala av med på NL25.

 

Tror för övrigt att jag hade raisat 7 eller 8 händer i rad innan denna, så var väl därför han försökte spela "sneaky" genom att limpsyna pre.

 

http://www.pokerhand.org/?1389415

 

BR: $393,45

 

Nu sova

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

OK, lite nattagrind avklarad.

 

Nu ska jag kolla klart på avsnitt ett i säsong fem av WPT, o sen sova. Imorgon ska jag köra ut till den nybyggda spa-anläggningen på hotell Tylöhus, och söka jobb där som massör. Hoppas det går bra!

 

Jag känner att oavsett om jag gular eller blir regular på nl400 i framtiden kommer jag alltid vilja ha ett jobb vid sidan av, både för den sociala delen, men inte minst för att bibehålla uppfattningen/förståelsen av pengars värde. Vill aldrig komma in i tänket:"men vafan, det är ju bara några big blinds" om något, oavsett hur litet och billigt det nu än är.

 

BR: $527.50

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var nyss ute och sprang, till likhet med många andra som skriver dagbok här på pf så börjar jag känna att min fysik är i på tok för dåligt skick, och med tanke på mitt egentliga yrke så är det inget positivt.

 

Tänker dock inte börja gå på gym då jag tycker det är så fruktansvärt tråkigt, det får bli löpning + armhävningar o situps + stretching för smidighet istället.

 

Nu ska jag ringa och söka jobb och sen blir det o köra iväg för att införskaffa en Func 1030 <3

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe, jag borde nästan lägga in en bild på mig som avatar. Det sista jag behöver göra är att bränna fett, tror jag kommer sluta existera då :|

 

Beställde precis en wireless linksysrouter från komplett så sen kan jag börja grinda på min laptop istället för den här hemska stationära skiten som föräldrarna har.

 

Anledningen att jag tycker gymträning är så tråkigt är nog en kombination av min (som jag nämnde ovan) väldigt tunna kropp, och även att man ofta får vänta på maskiner/vikter etc. Jag gillar att träna med min kropp som redskap, det gjorde jag förr i tiden när jag tränade kung-fu och då var jag ruskigt vältränad, även om jag var långtifrån muskulös.

 

Spelade en session tidigare idag, min ongameklient har tiltat sönder och PT funkar inte så får inte ut några stats eller HH's för tillfället. Hade iaf en CS-fisk som hade pos på mig och som spelade mig sönder och samman. Vet att man måste lugna ner sig mot såna men jag spelar väldigt aggressivt och är så gott som alltid den som höjer mest på bordet, och mot en sån kille kan det bli väldigt dyrt med o höja o sen cont-betta.

 

Kul att du ska följa min DB, Alow!

BR: $443

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe, jag borde nästan lägga in en bild på mig som avatar. Det sista jag behöver göra är att bränna fett, tror jag kommer sluta existera då :|

 

Beställde precis en wireless linksysrouter från komplett så sen kan jag börja grinda på min laptop istället för den här hemska stationära skiten som föräldrarna har.

 

Anledningen att jag tycker gymträning är så tråkigt är nog en kombination av min (som jag nämnde ovan) väldigt tunna kropp, och även att man ofta får vänta på maskiner/vikter etc. Jag gillar att träna med min kropp som redskap, det gjorde jag förr i tiden när jag tränade kung-fu och då var jag ruskigt vältränad, även om jag var långtifrån muskulös.

 

Spelade en session tidigare idag, min ongameklient har tiltat sönder och PT funkar inte så får inte ut några stats eller HH's för tillfället. Hade iaf en CS-fisk som hade pos på mig och som spelade mig sönder och samman. Vet att man måste lugna ner sig mot såna men jag spelar väldigt aggressivt och är så gott som alltid den som höjer mest på bordet, och mot en sån kille kan det bli väldigt dyrt med o höja o sen cont-betta.

 

Kul att du ska följa min DB, Alow!

BR: $443

 

Hehe, men sätt igång ändå! Du lär inte ångra dig, sedan när du börjar få synliga resultat så lär du få ett beroende haha :) Okej härligt! håller själv på med kampsport, fast boxning.

 

Men men, hur ser igentligen din rulle ut nu då? har du fått stajken än?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe, men sätt igång ändå! Du lär inte ångra dig, sedan när du börjar få synliga resultat så lär du få ett beroende haha :) Okej härligt! håller själv på med kampsport, fast boxning.

 

Men men, hur ser igentligen din rulle ut nu då? har du fått stajken än?

 

Var ute och sprang idag igen, är i ruskigt dåligt skick men men, om nåra v borde man märka lite skillnad iaf, brukar ju gå fort i början.

 

Jadu, inte fått stejken än, så min microrulle som jag tyvärr nöter med på ongame ligger i skrivande stund på $510, men får se vad den slutar på efter den här sessionen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad bra att du tycker linksysen var ett bra val, med tanke på att du var den som valde ut den åt mig fetto. Hehe

 

Nu har jag äntligen fått PT att fungera och Gametime+ likaså, tyvärr var jag lite väl snabb med att resetta min databas med cirka 12k händer, så tror inte de statsen jag har just nu i PT är särskilt pålitliga

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nej, slutade inte alls på $510 som jag skrev att jag hade innan, tre KK mot AA all in pre + lite annat skräp, såsom hjältesyner med A-rag från fi gjorde att jag hittade ett back så nu e jag nere på

 

BR: $415,05

 

Är ruskigt söndertiltad nu, ska kolla teve eller nånting o koppla bort denna sessionen. Kanske spelar mer efter midnatt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack ninjakag <3

 

http://www.pokerhand.org/?1403397

 

Tyckte det var konstigt att han bettade in i mig på rivern där med tanke på att jag vart agressor hela brädan, så jag satte han aldrig på kåken och synade ganska fort. Efteråt kom den sedvanliga idiotförklaringen, där han inte förstår hur jag kunde syna de sista $18 när han så uppenbarligen representerat ett set hela vägen och att han kåkat på river. :)

 

Nåväl, fortsätter sessionen..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...