Gå till innehåll

PAF Poker.se Live 2007 - Allmän info


Recommended Posts

En svit/stor hytt nära turneringsområdet kan vara bra om man vill lira lite kinapoker eller annat kuligt som PAF inte erbjuder + hinka i sig massa öl, Minttu & Stroh 80.

Kan ifs finnas någon liten lobby i närheten som är lämplig för de här aktiviteterna...

 

 

 

Dricka kan man iofs göra vid bordet. Jag talar av egen erfarenhet. :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 98
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Dricka kan man iofs göra vid bordet. Jag talar av egen erfarenhet. :-D

 

Jojo... men ska man ha fina dubbelmongo-groggar/finsk sportdryck ála tokfinnen så är det hytten som gäller. :)

 

Förresten... Är du samma Joey som varit med Eviltable på ett par resor...

Om så; så ved du vilken tokfinne jag är. :twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

och när man åkt ut och vill få valuta för sin biljett så är det alltså dansgolvet som gäller:

 

http://www.youtube.com/watch?v=zwakjoSs754

 

Örff... Andra tråden jag språrat ur idag.

Tur att jag (nästan styckmördade &) dumpade kärringen så att jag iaf slipper sådana här problem igen:

 

http://www.youtube.com/watch?v=EN2Gnk9Zq3g

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En fråga.

Om man har vunnit en plats i satelitten som gick i söndax, men redan har en biljett till pokerkryssningen. går det då att avboka sin köpta biljett

satelitten arrades av pokerroom, försökt att få tag i dessa men det är stört omöjligt.

En annan sak som jag tycker är väldigt dåligt är den taskiga uppdateringen på pokercruise.se.Man vet noll om hur det ligger till med biljettläget,misstänker ju givetvis att det har varit fullt en längre tid.

Silja får också ta och skärpa sig.Har ringt flertal ggr och den jäkla telefonen meddelar hela tiden att dom tyvärr är upptagna.Så du har jag gnällt mitt.

syns på skeppet/greg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En fråga.

Om man har vunnit en plats i satelitten som gick i söndax, men redan har en biljett till pokerkryssningen. går det då att avboka sin köpta biljett

satelitten arrades av pokerroom, försökt att få tag i dessa men det är stört omöjligt.

En annan sak som jag tycker är väldigt dåligt är den taskiga uppdateringen på pokercruise.se.Man vet noll om hur det ligger till med biljettläget,misstänker ju givetvis att det har varit fullt en längre tid.

Silja får också ta och skärpa sig.Har ringt flertal ggr och den jäkla telefonen meddelar hela tiden att dom tyvärr är upptagna.Så du har jag gnällt mitt.

syns på skeppet/greg

 

Hej jokkmokk,

Jag kan endast uttala mig om uppdateringen för antal sålda platser. Det har inte varit fullt under en längre tid och vi har uppdaterat antal tillgängliga/sålda platser här så fort någon har efterfrågat det, vilket har varit drygt en gång i veckan. Det hade även gått/går bra att skicka mail till info@pokercruis.eu så får du svar på frågor du inte hittar svar till på sajten.

Mvh

Pokerevent

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En fråga.

Om man har vunnit en plats i satelitten som gick i söndax, men redan har en biljett till pokerkryssningen. går det då att avboka sin köpta biljett

satelitten arrades av pokerroom, försökt att få tag i dessa men det är stört omöjligt.

 

Läste i någon tråd här men hittade inte och orkar inte söka att Silja låter avboka till den 16:e om jag inte minns fel.

 

Ring till deras kundtjänst på 08-22 21 40 (öppet 8-20 vardagar, 09:00–16:30 helger) så får du nog snabbast svar & hjälp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Prova o ring silja o se om du tar mitt rekord i att ställas på kö,1timme o 21 min

 

Ca 2-5min brukar det ta att fixa & dona på nätet beroende på hur snabb internet man har & om man har Club One-kort.

 

Har bara ringt när jag varit och hälsat på släkt i Finland och då har det aldrig tagit mer än 3 minuter...

 

Det gick att boka biljetter på nätet för 1 timme sedan så jag antar att det är ett par stycken kvar fortfarande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Prova o ring silja o se om du tar mitt rekord i att ställas på kö,1timme o 21 min

 

Var tvungen att ringa igår för att det gick inte att uppgradera hytten på nätet. 18min tog det; hade säkert gått snabbare om jag inte hade ringt precis vid stängningsdags.

 

Fick inte uppgradera eftersom de inte hade inte fått info om att jag + de flesta satellitklonkare är med.

 

Det går att uppgradera hytten vid terminalen i värsta fall om någon annan undrar det.

 

Upplyste också om att för allas (andra resenärers) bästa skulle det vara en mycket bra idé att placera alla deltagare på pokerresan nära varandra (och så nära konferensavdelningen som möjligt) eftersom det kommer med 100% säkerhet att förekomma fest & fylleri bland deltagarna.

 

Ska ta och rita ihop ett fint elektroniskt postmeddelande till Silja när jag har vaknat ordentligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...