Gå till innehåll

pokertracker - ?


33sunshine

Recommended Posts

Lite OT, men en fråga som någon kanske kan svara på. Jag köpte nyligen PT, men har ett litet problem. Varje gång jag startar PT ställer den om datorns klocka från "svenskt" format med 24 timmar till engelskt format med 12 timmar och AM/PM. Går man in på "Nationella inställningar" i Windows, så är det ändrat där. Någon annan som har samma problem, och hur kan jag åtgärda det?

 

Till OP: Jag är nöjd med programmet i övrigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite OT, men en fråga som någon kanske kan svara på. Jag köpte nyligen PT, men har ett litet problem. Varje gång jag startar PT ställer den om datorns klocka från "svenskt" format med 24 timmar till engelskt format med 12 timmar och AM/PM. Går man in på "Nationella inställningar" i Windows, så är det ändrat där. Någon annan som har samma problem, och hur kan jag åtgärda det?

 

Till OP: Jag är nöjd med programmet i övrigt.

 

Det är så för nästan alla tror jag. Klockan går ju fortf. rätt så inga problem för mig :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker PT är något överreklamerad. Har fått problem med den, troligen p.g.a. att den kräver att datorn har rätt mycket fysiskt minne. Min dator är från 2003, Win XP - alltså ingen dinosaurie, men tydligen klarar den ändå inte PT. Det går att köpa extra minne, men det lär kosta en 500 SEK. Känns inte nödvändigt, går bra att föra stats med papper o penna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Definitvit inte! Då har du inte förstått vad PT är för något.

 

Jag vet mkt väl vad PT är för ngt; ett program man kan vara utan, som har stora svagheter - av vilka jag nämnt en del i mitt förra inlägg i denna tråd. Naturligtvis kan inte papper o penna ersätta PT, men programmet är inte oumbärligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...