Gå till innehåll

Ongame CG-grinders


manshora

Recommended Posts

glömde nämna en annan kille, han har varit o härjat 5/10 ett tag nu, antar det har gått sämre där... han är ingen stjärna. men ojoj va dåliga resultat jag har mot honom "Bate_nasko".... han ställer på varje flushdrag oavsett bräda som 3bet all-in mot mig... torskat typ 7/8 såna all-ins då han har satt lågflushen mot mig.

E gruvligt rädd varje gång jag får 3bet all-in av honom på en flushdragsflop, jag kan inte förmå att släppa mitt TPTK eller överpar, för jag vet ju vad som kommer att ske.. utsuckningen är ju ett faktum då han ställer.

 

Mötte honom en del på NL400 för ett par månader sedan och ja han var tokaggro. Även sjukt lös pre om jag inte minns fel. Sen superklonkade denna bulgar fan hela tiden. Lätt min hatmotståndare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 265
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

efter att ha foldat mitt hundraelfte AA preflop genom att i mörkret råka komma åt F1 så måsste jag fråga alla ni som spelar där, går det att stänga av det? dem i särklass sämsta funktionen jag någonssin sett (efter att man måsste ta sit out för att kunna reloada då)

 

går det att ta bort hotkeysen eller vad dom kallas?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror ni har fel där, frågade bästa spelaren* på nätverket vad han tyckte om spelarna vid bordet (50/100) en kväll för ett par veckor sedan och bradpitt var den som fick allra bäst betyg!

Vet att dom lirat en hel del vid samma bord så han har nog bra koll på brad.

 

*Och ja han är den bästa och norrman men får nog inte ge ut alla hans nick.

Ett av d senaste kontona han lirat på som ni nog sett till är typ kill_em_all eller nåt liknande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

efter att ha foldat mitt hundraelfte AA preflop genom att i mörkret råka komma åt F1 så måsste jag fråga alla ni som spelar där, går det att stänga av det? dem i särklass sämsta funktionen jag någonssin sett (efter att man måsste ta sit out för att kunna reloada då)

 

går det att ta bort hotkeysen eller vad dom kallas?

 

Själv älskar jag den funktionen :)

Men för din info:

options,preferences,gameplay,disable shortcut keys

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror ni har fel där, frågade bästa spelaren* på nätverket vad han tyckte om spelarna vid bordet (50/100) en kväll för ett par veckor sedan och bradpitt var den som fick allra bäst betyg!

Vet att dom lirat en hel del vid samma bord så han har nog bra koll på brad.

 

*Och ja han är den bästa och norrman men får nog inte ge ut alla hans nick.

Ett av d senaste kontona han lirat på som ni nog sett till är typ kill_em_all eller nåt liknande.

Nja, har jag svårt att tro att han är...

Vann ~30k mot han under 3 dar för ett tag sen och då imponerade han inte, iaf inte hu, men han förlorade även på sh-fr men nu spelar han inte mot mig längre. Men har sett han vinna lite på senaste tiden, men har flera som sagt han e dålig så...

Vad nickar du själv då wingman om du nu ej sagt det tidigare?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mötte honom en del på NL400 för ett par månader sedan och ja han var tokaggro. Även sjukt lös pre om jag inte minns fel. Sen superklonkade denna bulgar fan hela tiden. Lätt min hatmotståndare.

 

mm.. han klonkar hejdlöst. Jag hatar honom också, brukar för det mesta ha rätt sansade notes med i mina ögon "värdefull" information.. men om denne bate_nasko står det mest bara "gkaokdsaokdoapskfoIEA)/(#/((¤/#))(¤(/#/((/" och en massa "rlrlrlrlrlLRLRLGLLGLGLGLGLGLLRLRlrlrLRLrllrgllglgll". För er som har spelat lite WoW så vet ni exakt vad jag menar,.. tiltljudet #1.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nån som vet vem WP NH FU är eller? han sitter ju alltid med fulla inköp på flera 50/100 och 25/50 bord HU och väntar.

 

en kille som har gjort en raketkarriär på hu-sidan, var inte många veckor sen jag körde lite hu mot honom på 2 bord ett par timmar, slutade marginellt plus och vi hade väl ungefär samma stil och upplägg på spelet. Han satt ut helt plötsligt och jag ville fortsätta eftersom det kändes som det var jag som var "the upper hand" så att säga, men han vägrade och har inte velat efteråt heller. Ett par veckor senare hittar jag han på 5/10 och 10/20 nl hu och jag börjar tänka att jag kanske hade flyt :),... inte långt senare sitter han på 25/50 nl hu.. då vet jag att jag har haft rekorderligt med tur som slutade på pluset och inte gjorde honom till en ärkefiende och började jaga honom heh.

 

Han är stabil, så långt vet jag.. men om han är någon superstjärna som förtjänar så höga stakes vet jag inte, ongame kryllar av random fisk som vill spela, och ongame kryllar verkligen av hu-killar som inte möter andra regulars/grinders, utan de sitter o väntar på total fisk på sina egna bord och om nån annan är sugen på action som de vet är bra så sitter dom ut på varandra heh.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nja, har jag svårt att tro att han är...

Vann ~30k mot han under 3 dar för ett tag sen och då imponerade han inte, iaf inte hu, men han förlorade även på sh-fr men nu spelar han inte mot mig längre. Men har sett han vinna lite på senaste tiden, men har flera som sagt han e dålig så...

 

Kom på sen att nicket nog snarare är knock_em_dead men är osäker hmm... hur som helst pratar vi nog om samma kille. Jag skrev att han spelat på det kontot eftersom det är delat. Alltså kan du mkt väl ha mött någon annan.

Personligen har jag aldrig varit så imponerad av någon spelare som denna norrman, som ett exempel hade han förra hösten en 40dagars obruten vinststreak och då spelade han bara shorthanded och hu 2550 50100. Vet att dom andra highstakearna (SUMO och Luzak var väldigt imponerade av det).

Han har bara lirat 3 dagar i sommar sa han för några veckor sen. Senaste gången jag såg honom lirade han på ett nytt konto och plussade 50k rakt av mot spelare som norman_chad, iskall. Kvällen innan tog han en hel del av spelare som dasstryne shorthanded. Han är även 100/200 spelare på prima och fanns i våras listad på highstakes.nu lista över mest vunnet per månad.

Tro mig, han e bra!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom på sen att nicket nog snarare är knock_em_dead men är osäker hmm... hur som helst pratar vi nog om samma kille. Jag skrev att han spelat på det kontot eftersom det är delat. Alltså kan du mkt väl ha mött någon annan.

Personligen har jag aldrig varit så imponerad av någon spelare som denna norrman, som ett exempel hade han förra hösten en 40dagars obruten vinststreak och då spelade han bara shorthanded och hu 2550 50100. Vet att dom andra highstakearna (SUMO och Luzak var väldigt imponerade av det).

Han har bara lirat 3 dagar i sommar sa han för några veckor sen. Senaste gången jag såg honom lirade han på ett nytt konto och plussade 50k rakt av mot spelare som norman_chad, iskall. Kvällen innan tog han en hel del av spelare som dasstryne shorthanded. Han är även 100/200 spelare på prima och fanns i våras listad på highstakes.nu lista över mest vunnet per månad.

Tro mig, han e bra!

Jag menade bradpitt i mitt inlägg om inte det framgick, eller menar du att knockemdead är samma person?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag menade bradpitt i mitt inlägg om inte det framgick, eller menar du att knockemdead är samma person?

 

Ah sry trodde du menade norrbaggen, nej brad vet jag inte vem han är men om bästa spelaren på nätverket dömer ut flera andra vid bordet men ger brad cred så borde han vara bra.

Själv har jag mest mött honom på 10 20 och då har han alltid plussat bra...hmm kanske för att jag satt där :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bradpitt har då jag sett göra helt sinnessjukt dåliga spel flera gånger när jag setat vid hans bord. kan aldrig i helvete tänka mig att han öär duktig.

 

nhwpfu är riktigt duktig. har bara mött han på 5/10 och 10/20, men han verkar ha tagit klivet till högre nivåer...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad tycker ni om pervincent på nl200? Själv tycker jag att han är ofantligt störig med sina eviga limpsyner. Han kan fan inte vara duktig men det verkar som om han plussar och mot mig ligger han garanterat plus.

 

mm konstig stil har han faktiskt, verkar ha lite svårt att släppa halvbra händer dock. Den spelaren jag nog har mest respekt för på NL200 är nog "portobetalt", från sthlm om jag inte minns fel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En av de bästa 2/4 samt 5/10 spelarna enligt mig är :

 

NL400 : romeosensini, zz77hh, UllaGull,SpadeNeuterU samt Basshunter (men han har nog flyttat upp i nivå nu.)

 

NL1000 : BeachJohan, FylleBorje, BingoBult samt DonkeyDerby (fast HU på DonkeyDerby då).

 

Vad tycker ni andra ? Jag skottade 5/10 och 10/20 i 2 veckor ända tills igår då jag dippade 21k på 1 dag. Jag förlorade med tretton AA mot låga set på perfekta floppar med 25% av mina pengar in i pott pre. Var helt omöjligt att undvika. Jag har klivit ner till min favoritnivå nu 2/4 och jag gick genast 4 064+ idag. Så detta hål ska nog kunna lagas genom lite grindande.

 

Vi ses på borden eller msn! Ha det bra alla! /Salle (CarlDenStore)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HeyIGotU då?? Nån uppfattning om honom?? Fesk?

 

En av de bästa 2/4 samt 5/10 spelarna enligt mig är :

 

NL400 : romeosensini, zz77hh, UllaGull,SpadeNeuterU samt Basshunter (men han har nog flyttat upp i nivå nu.)

 

NL1000 : BeachJohan, FylleBorje, BingoBult samt DonkeyDerby (fast HU på DonkeyDerby då).

 

Vad tycker ni andra ? Jag skottade 5/10 och 10/20 i 2 veckor ända tills igår då jag dippade 21k på 1 dag. Jag förlorade med tretton AA mot låga set på perfekta floppar med 25% av mina pengar in i pott pre. Var helt omöjligt att undvika. Jag har klivit ner till min favoritnivå nu 2/4 och jag gick genast 4 064+ idag. Så detta hål ska nog kunna lagas genom lite grindande.

 

Vi ses på borden eller msn! Ha det bra alla! /Salle (CarlDenStore)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...