Gå till innehåll

Serier att grinda till?


w00d

Recommended Posts

Bleach.

 

Helt klart en bra serie. Men den är för seriös för att grinda till, speciellt eftersom det är subs som man måste hänga med i.

 

Det bästa är något i stil med Americas got talent. Inte superkvalitativt, men man kan ha det på skärmen bredvid och man är inte commitad att kolla hela tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag bruakr se the office, har säkert sett alla avsnitt typ 4 ggr var (MINST).

8-)

annars e seinfeld bra oxå

 

samma här. office, båda engelska och amerikanska, har jag sett om så många gånger att det är pinsamt.

 

bästa serien någonsin alla kategorier.

 

seinfeld är skoj också :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är jag blind eller är det ingen som sagt Vänner ännu? Måste ju vara perfekt när man har annat viktigare att tänka på ibland. Sen skulle jag kunna tänka mig Men in trees, Frasier eller som många redan sagt Seinfeld. En alldeles för bra (mini) serie som säkert inte många sett är Return to Lonesome dove, men var tvungen att nämna den bara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag grindade dagtid under en period och upptäckte den underbara serien 7:e himlen. Den är helt hjärndöd, totalt nersölad med moralkakor och USAs mest vidriga värderingar, men samtidigt helt underbar :-D

 

fast då måste man kanske uppskatta den där sköna ilningen i ryggraden när någonting är riktigt riktigt vidrigt. Sen är ju dessutom Jessica Biel rätt nice, särskillt i 18års åldern :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...