Gå till innehåll

Hyra grindvilla utomlands


GG

Recommended Posts

Hej dårar

 

 

Nu är det så att jag och min vän Watoz har tröttnat på den svenska jävla sommaren med allt vad det innebär. Har diskuterat att hyra en villa på något schysst ställe med överflöd av sol, kvinnor och berusningsmedel.

 

Har tänkt vara borta i runt en månad eller liknande.

 

Boendet ska vara jävligt schysst och ligga bra till och allt sånt där. Internet såklart ett måste.

 

Några förslag på både destinationer och kanske tillochmed boenden?

 

Vi vill inte till Thailand för bövelen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Yes tänkt å sticka iväg i september en månad ca. Som sagt inte ner till Thailand för dit bär de av i November. Är de någon som tänker i samma banor är de bara säga till å haka på. Som sagt prio ett är väl att de skall vara en riktigt fet å schysst villa och ett varmt land. Skulle ju vara coolt om vi drog iväg ett helt gäng å grindade.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Australien låter schyssst! Nåt tips på hemsida som man kan kolla olika boenden osv?

 

 

Som sagt, resesällskap skulle ju vara trevligt. Dock krävs det att man är riktigt dum i huvudet för att klara av att umgås med oss. Typ som Dapine. Han mår inte bra.

 

 

Puss

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Yes tänkt å sticka iväg i september en månad ca. Som sagt inte ner till Thailand för dit bär de av i November. Är de någon som tänker i samma banor är de bara säga till å haka på. Som sagt prio ett är väl att de skall vara en riktigt fet å schysst villa och ett varmt land. Skulle ju vara coolt om vi drog iväg ett helt gäng å grindade.

 

e inte alla trötta på det nu efter vegas? folket som var där ska då bege sig till australien nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

http://perth.gumtree.com.au/perth/22/5470622.html nöten?

 

Jag bor i denna förort nu, kalasbra, nära till pendeln (det vill ni ha, tro mig) samt ett lugnt område och helt ok shoppingcenter, gym, nattklubbar etc.

 

Universitetet ligger även här så mycket ungdomar, fina brudar o allt vad det innebär...lol

 

B.t.w. fick jag o flickvännen svenska grannar i onsdags :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

http://perth.gumtree.com.au/perth/22/5470622.html nöten?

 

Jag bor i denna förort nu, kalasbra, nära till pendeln (det vill ni ha, tro mig) samt ett lugnt område och helt ok shoppingcenter, gym, nattklubbar etc.

 

Universitetet ligger även här så mycket ungdomar, fina brudar o allt vad det innebär...lol

 

B.t.w. fick jag o flickvännen svenska grannar i onsdags :P

 

 

 

jaa deN där såg riktgit nice ut faktist, hittar inte så bra på sidan så du kanske har nån mer länk du kan posta till nån schysst lya =)?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jaa deN där såg riktgit nice ut faktist, hittar inte så bra på sidan så du kanske har nån mer länk du kan posta till nån schysst lya =)?

 

Finns massor. På första sidan kan du välja stad genom att klicka på "other cities" nere till vänster. Jag rekommenderar att du väljer stad efter vilken/vilka månader ni tänkt er. Här i Perth är det "vinter" nu (läs svenskt sommarväder) medan det i de norra delarna av Australien är drygt 30 grader. På sommaren här nere i Perth är det runt 40 grader.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte lite på USA också, nån som har nå heta tips där? Undrar även om de är 21 överallt där. Känns ju inte så hett då gretko är 20. keep the information coming m8s

 

Har för mig att det är 18 i ett par stater, tex. colorado. Dock är ju inte colorado kanske den stat ni vill till, antar jag. Antog även att det var alkoholinköpsgränsen vi pratade om...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Australien låter schyssst! Nåt tips på hemsida som man kan kolla olika boenden osv?

 

 

Som sagt, resesällskap skulle ju vara trevligt. Dock krävs det att man är riktigt dum i huvudet för att klara av att umgås med oss. Typ som Dapine. Han mår inte bra.

 

 

Puss

 

 

hmm, inte mitt fel att jag blev tappad som liten :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har för mig att det är 18 i ett par stater, tex. colorado. Dock är ju inte colorado kanske den stat ni vill till, antar jag. Antog även att det var alkoholinköpsgränsen vi pratade om...

 

Hur är det med att komma in på nattklubbar och sånt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är priserna i Aussie-dollars eller US dollars?

 

AUD

 

Nöten? Känns snarare som 22 på en KQJT8-bräda.

 

Nöten är detta hus på Bahamas. Men annars kan jag tipsa om att använda VacationRentals.com för att söka hus, vi har använt den en massa gånger med lyckat resultat. GL

 

Upp till var och en antar jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nöten? Känns snarare som 22 på en KQJT8-bräda.

 

Nöten är detta hus på Bahamas. Men annars kan jag tipsa om att använda VacationRentals.com för att söka hus, vi har använt den en massa gånger med lyckat resultat. GL

 

Nice.."staff around 20", ingick det i priset att få sätta på dem oxå?

Annars är det ju inte särskilt värt:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...