Gå till innehåll

Hetsiga diskussioner, från Jellos dagbok


_Nesse_

avslutad och borttagen  

  1. 1. avslutad och borttagen

    • .
      0
    • .
      0


Recommended Posts

Okej pajkastning i all ära men nu får ni ge er..

Moderatorer som sitter och tjaffsar på varandra i de öppna delarna av ett forum sköter inte sin uppgift på ett bra sätt.

Som medlem på detta forum accepterar jag att följa de regler som PF.nu har och att dessa efterhålls av moderatorerna men jag kräver å andra sidan att moderatorerna sköter sin uppgift och är fullt införstådda med allt vad deras uppgift innebär!

 

Har nu myssion och klyka något emot varandra så fine men fixa detta internt och inte här.

Tills problemet är löst anser jag att klyka och myssion inte ska figurera som moderatorer.

 

Mvh Burning

 

Ban? :-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 215
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag har nu fört upp en Intern diskussion för båda Myssion och Klyka då jag också finner de olämpliga så som de håller på!

 

Dock så kan jag ej stänga av dem i och med att jag ej är Administratör (gdaily) är det!

 

Så håll er i skinnet nu!

 

Diverse klagomål som jag ska framföra kan PM:as!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ända sen jag blev mod och inte du, så har du bara gett mig skit i alla trådar och svarat på alla mina HAs att jag spelar som en fisk. Vilket iofs är sant, men så lät det ändå inte förut!

 

Jag har hört ryktesvägen* att du blev mod eftersom alla dåvarande moderatorer tyckte så synd om dig eftersom du suger så mkt på poker. 97o allin på river rakt in i AA ftw liksom.

 

* = Myssion

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lol, senaste veckan har jag trott att detta varit jellos dagbok

 

Det var det också, tills en taktisk omdisposition gjordes av Klyka där han skyfflade ut en massa OT till den här tråden.

Enda effekten så här långt är man nu har två trådar att gotta sig åt. ;-)

 

Otroligt skickligt gjort av våra mod-hjältar att få något sagt öht, med tanke på att de båda två har lyckats få in båda fötterna i munnen samtidigt.

 

Och till jello, när han vaknar någon gång på eftermiddagen, vill jag bara säga:

Keep going strong!

Nog för att du var ganska dissande och dryg både en och sju gånger, men att få db'n och din avatar våldtagen av makthavarna på PF var helt klart ett övertramp. Dock så tror jag att jag missat ett par bortredigerade inlägg så jag kanske fått fel uppfattning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som nyss tillbaka från en semestervecka försöker jag just nu att gå igenom lite prylar som blivit liggande, så detta har inte hunnits med.

Men om det är så att pekpinnen måste tas fram igen så är det.

Asbetshandskarna är nu pådragna och rapp kommer delas ut till de som förtjänar det. Men då jag är emot offentligt spöstraff kommer det mesta ske via PM od.

 

Så skärpning till er alla som inte vet att sköta er.

Om ni vill tipsa om ställen där pekpinnen borde användas så skicka mig ett PM!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men jeeezus vilken jävla sandlåda... Har inte varit medlem på forumet speciellt länge men under den tiden tycker jag nivån sjunker för varje dag som går....Och när de som skall vara med och hålla forumet i shack är högst delaktiga i sandlådenivån har det verkligen gått långt....skärpning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

OFFENTLIG AVBÖN (:mrgreen:)

 

De senaste dagarnas diskussioner i denna tråd verkar ha rört upp negativa känslor hos många användare. Detta är förståeligt, då inte alla kan förväntas förstå vad som ligger bakom alla inlägg i denna tråd.

 

Faktum är att hela den diskussion som avdelats till denna tråd var ett enda stort skämt. Det finns ingen osämja mellan mig, myssion, kfluffie, conspiracy, jello mfl. Under hela denna diskussion har det chattats och skrattats livligt via MSN mellan berörda parter.

 

Det finns inga interna trådar om mig på mod-forumet (ledsen, ni som vill ha mig avsatt som moderator). Jag har inte blockat conspiracy på MSN och han har inte skrivit nån skit om mig (förutom i sina levlingar i denna diskussion).

 

Jello var i högsta grad införstådd i skämtet, och hans dagbok blev inte våldtagen mot hans vilja. Vi har dessutom varit noga med att hålla denna diskussion isolerad till nämnda dagbok (och denna tråd efter avdelningen). Vidare har vi skrivit på ett sätt som varit ägnat att röja det faktum att det bara var ett skämt - exempelvis mitt pubertala språk som (förhoppningsvis) inte stämmer överens med hur jag brukar skriva, inlägg som talar emot sig själva samt dissar av personer som dissar dem som dissar en själv, etc.

 

Dock förstår jag om en del användare inte sett ironin i det hela, och dessa vill jag försäkra om att detta inte var menat att uppröra eller skapa spänningar på forumet. I slutändan hoppas jag att ingen känner sig drabbad av detta skämt, och att en ytterligare genomläsning av tråden med dessa omständigheter för ögonen kan bereda en stunds nöje.

 

Det finns många guldkorn i denna tråd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

OFFENTLIG AVBÖN (:mrgreen:)

 

De senaste dagarnas diskussioner i denna tråd verkar ha rört upp negativa känslor hos många användare. Detta är förståeligt, då inte alla kan förväntas förstå vad som ligger bakom alla inlägg i denna tråd.

 

Faktum är att hela den diskussion som avdelats till denna tråd var ett enda stort skämt. Det finns ingen osämja mellan mig, myssion, kfluffie, conspiracy, jello mfl. Under hela denna diskussion har det chattats och skrattats livligt via MSN mellan berörda parter.

 

Det finns inga interna trådar om mig på mod-forumet (ledsen, ni som vill ha mig avsatt som moderator). Jag har inte blockat conspiracy på MSN och han har inte skrivit nån skit om mig (förutom i sina levlingar i denna diskussion).

 

Jello var i högsta grad införstådd i skämtet, och hans dagbok blev inte våldtagen mot hans vilja. Vi har dessutom varit noga med att hålla denna diskussion isolerad till nämnda dagbok (och denna tråd efter avdelningen). Vidare har vi skrivit på ett sätt som varit ägnat att röja det faktum att det bara var ett skämt - exempelvis mitt pubertala språk som (förhoppningsvis) inte stämmer överens med hur jag brukar skriva, inlägg som talar emot sig själva samt dissar av personer som dissar dem som dissar en själv, etc.

 

Dock förstår jag om en del användare inte sett ironin i det hela, och dessa vill jag försäkra om att detta inte var menat att uppröra eller skapa spänningar på forumet. I slutändan hoppas jag att ingen känner sig drabbad av detat skämt, och att en ytterligare genomläsning av tråden med dessa omständigheter för ögonen kan bereda en stunds nöje.

 

Det finns många guldkorn i denna tråd.

 

Jag kan intyga ovanstaende. Det borjade med forsta inlagget i denna traden dar Jello antyddes fara med osanning angaende vilka stejks han spelar pa. Jag spann vidare pa detta, pa skoj, och Jello spann i sin tur vidare pa mitt inlagg, varpa snobollen var i rullning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

OFFENTLIG AVBÖN (:mrgreen:)

 

De senaste dagarnas diskussioner i denna tråd verkar ha rört upp negativa känslor hos många användare. Detta är förståeligt, då inte alla kan förväntas förstå vad som ligger bakom alla inlägg i denna tråd.

 

Faktum är att hela den diskussion som avdelats till denna tråd var ett enda stort skämt. Det finns ingen osämja mellan mig, myssion, kfluffie, conspiracy, jello mfl. Under hela denna diskussion har det chattats och skrattats livligt via MSN mellan berörda parter.

 

Det finns inga interna trådar om mig på mod-forumet (ledsen, ni som vill ha mig avsatt som moderator). Jag har inte blockat conspiracy på MSN och han har inte skrivit nån skit om mig (förutom i sina levlingar i denna diskussion).

 

Jello var i högsta grad införstådd i skämtet, och hans dagbok blev inte våldtagen mot hans vilja. Vi har dessutom varit noga med att hålla denna diskussion isolerad till nämnda dagbok (och denna tråd efter avdelningen). Vidare har vi skrivit på ett sätt som varit ägnat att röja det faktum att det bara var ett skämt - exempelvis mitt pubertala språk som (förhoppningsvis) inte stämmer överens med hur jag brukar skriva, inlägg som talar emot sig själva samt dissar av personer som dissar dem som dissar en själv, etc.

 

Dock förstår jag om en del användare inte sett ironin i det hela, och dessa vill jag försäkra om att detta inte var menat att uppröra eller skapa spänningar på forumet. I slutändan hoppas jag att ingen känner sig drabbad av detta skämt, och att en ytterligare genomläsning av tråden med dessa omständigheter för ögonen kan bereda en stunds nöje.

 

Det finns många guldkorn i denna tråd.

 

Dåligt skämt: 50% - bortförklaring: 50%?

 

:roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...